MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.961
Dmaa kan je gewoon bestellen in us, binnen week thuis. 160e voor 100 gram ofzo, inclusief shipping. Daar kan je wel ff op trainen, beter dan al die overprices pwo's.

Dmaa kan je gewoon bestellen in us, binnen week thuis. 160e voor 100 gram ofzo, inclusief shipping. Daar kan je wel ff op trainen, beter dan al die overprices pwo's.

Fuaark mij te duur als arme student zijnde maar aan de andere kant als ik me bedenk hoe goed die pwo's met dmaa altijd waren.....

Fuaark mij te duur als arme student zijnde maar aan de andere kant als ik me bedenk hoe goed die pwo's met dmaa altijd waren.....

Das 1,60 euro per gram. Als je 100 mg neemt voor je training kan je harder knallen dan welke pwo er op de markt is zonder dmaa. Das 30 servings voor 5e bij wijze van. Ik ben ook student geweest maar 160 kon ik wel ophoesten. Beter verkoop je deel en heb je de rest gratis. Jij studeert geen economie zie ik wel ;)

Das 1,60 euro per gram. Als je 100 mg neemt voor je training kan je harder knallen dan welke pwo er op de markt is zonder dmaa. Das 30 servings voor 5e bij wijze van. Ik ben ook student geweest maar 160 kon ik wel ophoesten. Beter verkoop je deel en heb je de rest gratis. Jij studeert geen economie zie ik wel ;)

Ookal was het 1 euro per gram zo'n bedrag kan ik helaas niet ineens missen. Doorverkopen mweh zou kunnen maar zoveel gedoe ervoor. Daarbij neem ik momenteel niet eens pre workouts. Heeft niks met economie te maken.

• #2.967
Ik heb daar nu ook het geld niet voor omdat ik niet werk. Maar ben ook niet zeker over de werking. Van 3 scoops unstoppable niks gevoeld
amfetamine geeft ook niet z'n bijzondere energie boost bij mij tbh

Studenten van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest is.

Of je koopt met paar man:)

• #2.971
hoofdpijn en niet echt zin, eenmaal in de gym ging het wel
contra pullup
no clue hoeveel tegen gewicht, elke set iets minder. Laatste was -10kg oid.
2x8
4x5
10x

bench opwarmen, stang ging goed. 40kg voelde gaar. No clue wat voor oefening ik nou moet doen voor chest icm progressive overload. @Jwdoetookmee ?

cable dips
3x10
5x8

smith bor
2x20x40kg
15x50kg
3x10x60kg
3x10x70kg onderhands / 3x15x70kg shrug

seated calf raise / cable fly
10x60kg 10x15kg
5x12x100kg 5x10x30kg

cable side raise / db rear delts
5x10x9kg / 5x10x6-8kg

overhead tricep extension
5x10

dumbel curl
4x10

en nog wat drag curls

80,2kg

not in

das cheap man.

100mg is best ruime dosering dus 100gram is 1000 workouts.

Cheap zeker maar als ik moet kiezen tussen rekening betalen of wat dmaa kopen waardoor ik beter train is de keuze toch snel gemaakt.

Inb4 mensen zeggen dat ze dmaa zouden kiezen ipv rekeningen te betalen.
Dont
Even
Dare

Laatst bewerkt:
Ik zou voor dmaa kiezen ipv de rekeningen te betalen :trollface:

• #2.975
hallo schouder help pls wat voor oefeningen hallo beep boop

Wat is precies het probleem met je schouder..? Kan het niet gefixd worden?

Mwah.. Zou altijd kiezen voor een PWO mix ipv één losse stim al is die losse stim nog zo goed.
En als je DMAA toevoegt aan een andere PWO dan is het wel weer duur...

Waarom dan niet gelijk in China waar die gasten in de VS het ook vandaan halen?
Toen der tijd via AliBaba offertes aangevraagd, zat rond 200 USD inclusief shipping waarbij sommigen garandeerde dat het door de Duane kwam.
Zou het dan wel laten testen op vervuiling van zware metalen. Toen niet gedaan omdat ik niet alleen de risicos wil dragen en alles door wil verkopen. Sorry Remco for waisting your log!

Wel nice progress trouwens met trainingen en eindelijk gewicht zag ik!
Legs zien er al goed uit. Ga je bij je volgende cut (over een lange tijd) veel massa in behouden.
Lekker bezig! Goede keuze om te bulken

elke oefening die je borst onder load verlengt en verkort kan je doen

• #2.979
Wat is precies het probleem met je schouder..? Kan het niet gefixd worden?
Wat het is weet ik niet, maar hij knakt steeds. Net alsof hij steeds in, en uit z'n komt gaat. In deze video hoor je hem zelfs twee keer. Elke keer bij die beweging doet hij het.

Het doet verder niet echt pijn, maar voel het wel

Wat het is weet ik niet, maar hij knakt steeds. Net alsof hij steeds in, en uit z'n komt gaat. In deze video hoor je hem zelfs twee keer. Elke keer bij die beweging doet hij het.

Het doet verder niet echt pijn, maar voel het wel

Heb je hier een expert naar laten kijken?

Terug
Naar boven