AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Hou je er wel rekening mee dat je bij:
-Flys en borst oefeningen niet (veel) verder dan horizontaal t.o.v. grond gaat met je bovenarmen
-Side raises niet hoger dan horizontaal uitkomt
-Side raises je armen ietsje voor je lichaam houdt en niet helemaal naast je lichaam

Dit heb ik van mijn vorige fysio.
Ervaarde soms pijn een een knik in m'n schouder.
Fysio zei zolang het niet pijn doet is het goed.
Bleek dat mijn schouders te beweeglijk waren dus ik makkelijk een niet natuurlijke beweging met mijn schouders deed waardoor dit veroorzaakt werd.

Wil geen fysio spelen maar hierop letten heeft mij wel geholpen.
Als jij wel echt pijn ervan hebt idd wat tetterpopko zegt. ga naar de dokter.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.984
Huisarts gaan, niet met je schouders fucken. Als die er wel uit knapt ben je veeeeeeel verder van huis.
Trust me been there done that.
We'll see
Hou je er wel rekening mee dat je bij:
-Flys en borst oefeningen niet (veel) verder dan horizontaal t.o.v. grond gaat met je bovenarmen
-Side raises niet hoger dan horizontaal uitkomt
-Side raises je armen ietsje voor je lichaam houdt en niet helemaal naast je lichaam

Dit heb ik van mijn vorige fysio.
Ervaarde soms pijn een een knik in m'n schouder.
Fysio zei zolang het niet pijn doet is het goed.
Bleek dat mijn schouders te beweeglijk waren dus ik makkelijk een niet natuurlijke beweging met mijn schouders deed waardoor dit veroorzaakt werd.

Wil geen fysio spelen maar hierop letten heeft mij wel geholpen.
Als jij wel echt pijn ervan hebt idd wat tetterpopko zegt. ga naar de dokter.
Form zit verder wel goed met die oefeningen. Ben niet van plan om naar een doctor of fysio te gaan. Ik heb er ook niet veel hinder van verder. Behalve dat ik nu wat meer isolatie voor tricep ga moeten doen gok ik.

Waarom zou je dat niet doen als ik vragen mag? :P

Moeilijk weinig zin om vroeg uit m'n bed te gaan en naar de doctor te gaan. Ook geen zin om geld te betalen

Laks bruh drie jaar geleden heb ik m'n schouder uit de kom gehad en ik train nu sinds een dik half jaar pas weer optimaal. Maar als jij liever laks bent moet je dat doen.

• #2.991
Legday... oftewel armen. Heb flinke spierpijn nog in benen, en zaterdag Defqon, daar wil ik niet met gare benen rondlopen
Niks speciaals verder, veeeeelste warm.

tricep pushdown / cable curl
smith cgbp / bb curl
cgbp in smith voelde prima tot het laatste setje ,begon beetje te zeuren, daarvoor nergens last.
hammer curl / overhead tricep extension
kuiten

Laks bruh drie jaar geleden heb ik m'n schouder uit de kom gehad en ik train nu sinds een dik half jaar pas weer optimaal. Maar als jij liever laks bent moet je dat doen.
Klote ja, maar ik wacht het even af

Voel je je schouder ook knakken bij bijvoorbeeld een lat pulldown?

• #2.996
Morgen zal ik 4500 proberen te eten, of het lukt weet ik niet. Want zaterdag defqon dus.........
Vandaag.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Huh 4500 toch geen uitdaging?

Fuaaark zou gewoon lekker kijken wat 4500 cals voor je doet na een week. Kan haast niet anders dan aankomen.

Terug
Naar boven