- Waardering
- 18.834
Nope. @DieNase misschien?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope. @DieNase misschien?
We'll seeHuisarts gaan, niet met je schouders fucken. Als die er wel uit knapt ben je veeeeeeel verder van huis.
Trust me been there done that.
Form zit verder wel goed met die oefeningen. Ben niet van plan om naar een doctor of fysio te gaan. Ik heb er ook niet veel hinder van verder. Behalve dat ik nu wat meer isolatie voor tricep ga moeten doen gok ik.Hou je er wel rekening mee dat je bij:
-Flys en borst oefeningen niet (veel) verder dan horizontaal t.o.v. grond gaat met je bovenarmen
-Side raises niet hoger dan horizontaal uitkomt
-Side raises je armen ietsje voor je lichaam houdt en niet helemaal naast je lichaam
Dit heb ik van mijn vorige fysio.
Ervaarde soms pijn een een knik in m'n schouder.
Fysio zei zolang het niet pijn doet is het goed.
Bleek dat mijn schouders te beweeglijk waren dus ik makkelijk een niet natuurlijke beweging met mijn schouders deed waardoor dit veroorzaakt werd.
Wil geen fysio spelen maar hierop letten heeft mij wel geholpen.
Als jij wel echt pijn ervan hebt idd wat tetterpopko zegt. ga naar de dokter.

soon ded als zeez ja als die zo koppig blijft :@
Moeilijk weinig zin om vroeg uit m'n bed te gaan en naar de doctor te gaan. Ook geen zin om geld te betalen
Moeilijk weinig zin om vroeg uit m'n bed te gaan en naar de doctor te gaan. Ook geen zin om geld te betalen
Klote ja, maar ik wacht het even afLaks bruh drie jaar geleden heb ik m'n schouder uit de kom gehad en ik train nu sinds een dik half jaar pas weer optimaal. Maar als jij liever laks bent moet je dat doen.
Ben trots op jou!
Chest n back. Als ik shredded was zou ik idd abs trainen. Maar shirtje hou ik aan op defqon

Nope. Schouder voelde prima overigens tijdens smith cgbp, maar nu voelt hij weer goed gaar.Voel je je schouder ook knakken bij bijvoorbeeld een lat pulldown?
Geen oefeningen doen die kut voelenNope. Schouder voelde prima overigens tijdens smith cgbp, maar nu voelt hij weer goed gaar.
I see what your going to do..Morgen zal ik 4500 proberen te eten, of het lukt weet ik niet. Want zaterdag defqon dus.........
Vandaag.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit..