XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Omdat hij misschien nog heel gemakkelijk natty kan gainen? :o
Ik zie gewoon niet in waarom je niet voor de easy way out zou gaan als je toch al weet dat je dat van plan bent.

Ik begrijp dat dit uit mijn mond misschien wat dubbel klinkt, want ben nu niet bepaald pro-AAS, maar als je doel een stuk verder ligt dan wat voor de meeste genetisch mogelijk is dan snap ik het uitstellen niet.

Haters hou je toch wel..:wave:

Ik zie gewoon niet in waarom je niet voor de easy way out zou gaan als je toch al weet dat je dat van plan bent.

Ik begrijp dat dit uit mijn mond misschien wat dubbel klinkt, want ben nu niet bepaald pro-AAS, maar als je doel een stuk verder ligt dan wat voor de meeste genetisch mogelijk is dan snap ik het uitstellen niet.

Haters hou je toch wel..:wave:

Man, man.. :roflol:. Je loopt toch veel eerder tegen een plateau aan als je aan de AAS gaat op 70% van je 'natty-max' dan dat je dat doet als je begint aan de AAS op 90-95%.

Ben wel benieuwd als je zou kuren tot boven je natural limit om vervolgens off te gaan. Zak je dan weer onder die limiet of zou je op je limiet blijven hangen als je natuurlijk gewoon zou blijven trainen etc.

Ben wel benieuwd als je zou kuren tot boven je natural limit om vervolgens off te gaan. Zak je dan weer onder die limiet of zou je op je limiet blijven hangen als je natuurlijk gewoon zou blijven trainen etc.
Denk dat je ongeveer op je limiet blijft hangen, maar dat is wishfull thinking.

En hoeveel mensen gaan er uiteindelijk 100% off...:rolleyes:

Je zakt dan langzaam terug naar je natty limiet heb ik begrepen ooit eens..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.030
Heuj ziet er lekker uit. Gewoon wat "compounds" toevoegen voor snellere gains
je hebt pm

Als hij het toch al van plan is...waarom niet nu al?
Dat kun je ook doen..werkt voor mij ook best aardig. Al zullen sommige denken van niet:roflol:
Omdat ik eerst natty wat wil bereiken. Ook ben ik nog te jong en is m'n bodyfat veelte hoog.

Je zakt dan terug naar je natty limit, maar mensen onderschatten hun natty limit erg. Er is natty echt wel een hoop mogelijk hoor.

• #3.031
Geen training, misschien morgen dan maar ram lange fullbody. Overigens is de knak weg uit m'n schouder. Maar ik weet eigenlijk niet welke oefeningen ik nou wel of niet wil doen qua presses.

• #3.032
Nog steeds ziek, maar toch gegaan. OVeral mooi overload op toegepast. 80.1kg :( Moet ik nou echt weer kcal uppen :roflol:

hammer pullup
7x3xbw ez

side lateral
5x10x7kg

chest press
5x10

v low row
5x10x91kg

db curl
4x10

cable dips
5x10x30kg

hamstring curl / leg extension
5x

emoji175.png

• #3.035
Nog steeds beetje ziek, wcyd

hammer pullup
8x3xbw

low incline db press
Weer eens een press proberen, ging redelijl
10x12kg
10x16kg
5x10x20kg

low to high cable fly
5x10x14kg

v low row
12x70kg
5x12x96kg

bb calf raise / side raise
15x20kg
15x4kg
10x40kg 12x7kg
4x10x60kg 4x12x7kg laatste dropset

tricep overhead cable extension
15x14kg
2x12x23kg
3x10 pushdown

hammer curl
12x8kg
12x10kg
10x12kg
10x14kg
10x16kg
8x18kg
2x8x20kg

80,3kg. Niet schokkend maar begin wel weer wat zalmerig te worden :S

ben je vlieft

Laatst bewerkt:
  • #3.036
squats
laatste reps echt gore grinders, snap echt niet waarom ik hier niet sterker op word
3x6x20kg
5x40kg
1x80kg
1x90kg
3x5x102,5kg

rack pull
knie hoogte, maar weer eens wat onderrug werk
10x60kg
10x100kg
8x120kg
8x13kg
3x5x140kg

bb shrug
3x15x60kg

hamstring curl / machine crunch
4x12

leg extension
4x12

kcal uppen hangt van je vp af ;)

Gaat om je eigen persoonlijke voorkeur bro ;)

Je moet bulken tot wat jij acceptabel vindt.

Lijkt me niet verstandig, want volgens jouw standards ben ik al obesitas
a44804367d.jpg

Volgens @Pillz zijn standard's is bijna iedereen hier obesitas.

Ik zou zoals k al eerder tegen je zei gewoon lekker wat dieper cutten tot cq 10%. Heb je dat ook niet wat je nu hebt dat je na 2 maand bulken je zelf alweer te dik vind..

Terug
Naar boven