Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die pose was ook echt goed. Ik kan hem nooit meer zo recht en wijd krijgen helaas. Ik heb vanaf mijn 4e tot 14(?) tot en met de C iig gevoetbald. Daarna meteen naar de gym gegaan. Elke woensdag deed ik spinnen met een groepje. Na een jaar vond ik dat saai worden en ging ik af en toe het krachthonk in (lees; een keer per week). Dus ik train eigenlijk al ram lang, maar pas een jaartje goed icm voeding.Godver die back progressie. Lekker man!
Voor je begon met liften nooit een sport gedaan dan?
.Maar jij kan het allemaal niet hebben met jouw 1600 kcal![]()

Maar jij kan het allemaal niet hebben met jouw 1600 kcal
Welkom. Cliffs van m'n log. 105kg (+-40%) tot 77,3 12,5%(gemeten, eerder 15% real) gecut. Nu weer aan het bulken. Bodyfat is aardig hoog maar er bleef geen massa over. Nu 4,5kg in 12 weken bulk erbij.

Gewoon veel eten I guess. Van voetbal afgegaan omdat ik 0 conditie had, mede door astma en ik het niet leuk meer vond. En overige sporten vond ik ook niet leuk, maar moest toch bezig blijven van m'n ouders. Als het aan mij lag ging ik van een extra uur gamen per dag vroegerIk kan mij dan eigenlijk niet voorstellen hoe je zo dik had kunnen worden destijds! Ik neem aan dat het je prestaties behoorlijk in de weg zat in ieder geval :O

Ikzelf ben bijna 100% zeker geen spiermassa afgevallen, iig als je m'n before en after ziet lijkt het meer alsof ik massa gegained heb (beginnergainz I guess) maar zo moeilijk is het allemaal niet. Ik at gewoon wat ik wou en telde macros. Toen ik op 2000kcal zat werd ik er wel goed gek van. M'n volgende cut gaat dan ook easy worden gok ik nu ik op hoger calorien zit. En eventueel hongerstillende hulpmiddelen erbij gaat het helemaal goed komen. Ook kennis qua cardio is wat beter nu.Goede progressie hoor! Best wel een voorbeeld hoe het ook kan.
Doorga, als vrouw, nu een beetje zelfde traject van vnl vet massa afvallen (en helaas wat randzaken/spiermassa)
Thanks legend. Will doHad al een beetje zitten lezen in je log, hard gewerkt man keep up the good work!![]()
Super veel respect kerel!!Ja lol
Deze ergens tussen de 100 en 105kg. Rechts 77,3
En deze 100kg, rechts 80 denk ik.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Super veel respect kerel!!
Echt knap hoe je je zelf vol hebt weten te vreten tot 105kg..
![]()

Het heeft me iig spierpijn in m'n borst gebracht vandaagPrima push-workout! Ben benieuwd wat dit schema je brengt!
Omdat je met ub lb geen pomp hebt.
Lekker volume draaine
Het kan wel, maarja bij ppl doe je meer oefeningen dus meer pompIk stond gisteren ramvol anders.
Maar ach, dat kan ook aan die 500 g carbs voor de training hebben gelegen![]()
Net zo lekker als jij
Weet niet, kan het proberen.Denk je echt dat je side delts harder groeien van 3 keer ipv 2keer per week?