- Waardering
- 18.834
Goed dat ik geen meid ben. Morgen maak ik het goed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat ik geen meid ben. Morgen maak ik het goed.
:$
Lekkere vent ben je ook. pov is not it btwJe hoeft mij niet te vertellen waar pawg voor staat. Even lekker cfnm pawg pov filmpie kijken man.
Samen keer pov doen
Thanks, weight valt mee tbh, squat alleen maar slapper gewordenGaat lekker hier Remco!
Vooral die back progress idd is flink..
Weights die je pakt ook?
Maar dat heeft met m'n squat frequency te maken. UB gewichten zijn ook niet om naar huis over te schrijven. Maar dit heeft ook met m'n schouder te maken. Morgen incline db voor 5x8x28kg volgensmij. Dat komt aardig dicht bij pr niveau.8x28 incline is alsnog meer dan mijThanks, weight valt mee tbh, squat alleen maar slapper gewordenMaar dat heeft met m'n squat frequency te maken. UB gewichten zijn ook niet om naar huis over te schrijven. Maar dit heeft ook met m'n schouder te maken. Morgen incline db voor 5x8x28kg volgensmij. Dat komt aardig dicht bij pr niveau.
Komt misschien ook omdat ik niet extreem veel eet. Was 82kg maar zit nu al weer drie of vier dagen rond de 81.4-8. Morgen even wegen en dan misschien weer verhogen.
, mijn gewichten zijn ook niet meer om over te spreken. Deed een half jaar geleden meer met letterlijk elke oefening dan dat ik nu doe, en dan heb ik nu een stuk meer massa. Hieruit kan ik dus concluderen dat progressive deloaden de nieuwe beste manier is om aan te komen!!11Op gear misschien8x28 incline is alsnog meer dan mij, mijn gewichten zijn ook niet meer om over te spreken. Deed een half jaar geleden meer met letterlijk elke oefening dan dat ik nu doe, en dan heb ik nu een stuk meer massa. Hieruit kan ik dus concluderen dat progressive deloaden de nieuwe beste manier is om aan te komen!!11

Dat ook, maar het zou me niet verbazen als veel mensen het zouden geloven ook. Die doen toch altijd wat de pro's doen, al die genen in een vial ernaast maakt niet uit

Dat ook, maar het zou me niet verbazen als veel mensen het zouden geloven ook. Die doen toch altijd wat de pro's doen, al die genen in een vial ernaast maakt niet uit
Al is m'n form wel drastisch verbeterd en heb ik sindsdien ook geen zeurende pijntjes meer in m'n schouders/knieën.
Wat zou jij doen qua volume voor squats dan? Zodra ik weer bij de 100kg kom worden het gore reps

Geduld is een schone zaak...steeds weer opbouwen..resetten...en weer opbouwen..81,5kg gvd
Wat zou jij doen qua volume voor squats dan? Zodra ik weer bij de 100kg kom worden het gore reps![]()

Richten op 25-30 reps in de werksets, verdeeld over een reprange wat lekker voelt.Wat zou jij doen qua volume voor squats dan? Zodra ik weer bij de 100kg kom worden het gore reps![]()
DuidelijkRichten op 25-30 reps in de werksets, verdeeld over een reprange wat lekker voelt.
8-10 sets van 3 reps of 6-7 sets van 4 reps of 5-6 sets van 5 reps.
En wekelijks ophogen tot het lelijk wordt en dan -15% en repeat.
Of je cycled die bovenstaande set/reps per training met telkens een -10% stap ertussen en dan met 5% ophogen bij de nieuwe cycle
Training 1 10x3x100%
Training 2 7x4x90%
Training 3 5x5x80%
Training 4 10x3x105%
Training 5 7x4x99.5%
Training 6 5x5x84%
En als je het wat veel volume vindt kan je kijken naar hoe ik eerst een tijd gesquat heb en best wat gains op heb gemaakt. Zie begin van mn log.
Weinig volume maar werkte best goed. 5x3, 3x2, 2x1 elke week.