MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Je hoeft mij niet te vertellen waar pawg voor staat. Even lekker cfnm pawg pov filmpie kijken man.

goed topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.108
Legday, echt niet te houden zo warm

squats
3x10x20kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg
4x100kg

op
rdl
6x10x60kg

smith leg press
10x20kg
10x60kg
10x80kg
3x12x100kg

smith standing calf raise
10x60kg
3x10x80kg
16x80kg dropset 15x60kg

hamstring curl / rope crunch
10x30kg 10x40kg
4x10x50kg / 4x10x60kg

leg extension
10x30kg
4x10x50kg

Krijg overigens wel steeds wat complimentjes dat ik er groter uit zie. Not sure of het komt door strak tshirt, of het tshirt daadwerkelijk strakker zit.

Laatst bewerkt:
Gaat lekker hier Remco!
Vooral die back progress idd is flink..
Weights die je pakt ook?

• #3.110
Gaat lekker hier Remco!
Vooral die back progress idd is flink..
Weights die je pakt ook?
Thanks, weight valt mee tbh, squat alleen maar slapper geworden :roflol: Maar dat heeft met m'n squat frequency te maken. UB gewichten zijn ook niet om naar huis over te schrijven. Maar dit heeft ook met m'n schouder te maken. Morgen incline db voor 5x8x28kg volgensmij. Dat komt aardig dicht bij pr niveau.

Komt misschien ook omdat ik niet extreem veel eet. Was 82kg maar zit nu al weer drie of vier dagen rond de 81.4-8. Morgen even wegen en dan misschien weer verhogen.

Thanks, weight valt mee tbh, squat alleen maar slapper geworden :roflol: Maar dat heeft met m'n squat frequency te maken. UB gewichten zijn ook niet om naar huis over te schrijven. Maar dit heeft ook met m'n schouder te maken. Morgen incline db voor 5x8x28kg volgensmij. Dat komt aardig dicht bij pr niveau.

Komt misschien ook omdat ik niet extreem veel eet. Was 82kg maar zit nu al weer drie of vier dagen rond de 81.4-8. Morgen even wegen en dan misschien weer verhogen.
8x28 incline is alsnog meer dan mij:o, mijn gewichten zijn ook niet meer om over te spreken. Deed een half jaar geleden meer met letterlijk elke oefening dan dat ik nu doe, en dan heb ik nu een stuk meer massa. Hieruit kan ik dus concluderen dat progressive deloaden de nieuwe beste manier is om aan te komen!!11

• #3.112
8x28 incline is alsnog meer dan mij:o, mijn gewichten zijn ook niet meer om over te spreken. Deed een half jaar geleden meer met letterlijk elke oefening dan dat ik nu doe, en dan heb ik nu een stuk meer massa. Hieruit kan ik dus concluderen dat progressive deloaden de nieuwe beste manier is om aan te komen!!11
Op gear misschien :P

Dat ook, maar het zou me niet verbazen als veel mensen het zouden geloven ook. Die doen toch altijd wat de pro's doen, al die genen in een vial ernaast maakt niet uit:o

Al is m'n form wel drastisch verbeterd en heb ik sindsdien ook geen zeurende pijntjes meer in m'n schouders/knieën.

• #3.114
Dat ook, maar het zou me niet verbazen als veel mensen het zouden geloven ook. Die doen toch altijd wat de pro's doen, al die genen in een vial ernaast maakt niet uit:o

Al is m'n form wel drastisch verbeterd en heb ik sindsdien ook geen zeurende pijntjes meer in m'n schouders/knieën.

Form zou wel over alles moeten gaan. Over het algemeen ga ik ook nooit meer goor. Dat is ook de reden waarom ik niet meer wou verhogen op squats. Werden halve reps waar ik helemaal voorover klapte.

Vanavond pull en push samen. Lekker moeilijk veel doen.

Submax liften voor max gains :D

Wat zou jij doen qua volume voor squats dan? Zodra ik weer bij de 100kg kom worden het gore reps :roflol:
Richten op 25-30 reps in de werksets, verdeeld over een reprange wat lekker voelt.
8-10 sets van 3 reps of 6-7 sets van 4 reps of 5-6 sets van 5 reps.

En wekelijks ophogen tot het lelijk wordt en dan -15% en repeat.

Of je cycled die bovenstaande set/reps per training met telkens een -10% stap ertussen en dan met 5% ophogen bij de nieuwe cycle
Training 1 10x3x100%
Training 2 7x4x90%
Training 3 5x5x80%
Training 4 10x3x105%
Training 5 7x4x99.5%
Training 6 5x5x84%

En als je het wat veel volume vindt kan je kijken naar hoe ik eerst een tijd gesquat heb en best wat gains op heb gemaakt. Zie begin van mn log.
Weinig volume maar werkte best goed. 5x3, 3x2, 2x1 elke week.

No train today???

• #3.120
Oke het wordt ppl ub lb. Want vandaag Push en pull bij elkaar vond ik al reten zwaar. Laat staan pull en legs.

hammer pullup
5x4xbw vorige keer 4x4

low incline db press
hebben blijkbaar geen 28kg dumbells.
10x14kg
8x20kg
5x10x26kg vorige keer 5x8

pendlay row
maximaal dood gaan
10x40kg
5x6x50kg

cable fly
5x10

unilat pulldown
4x10

chest press
4x10

cable lateral raise / face pull
4x8

hammer curl / cg bp
10x12kg 10x20kg
3x10x14kg 3x12x40kg

Richten op 25-30 reps in de werksets, verdeeld over een reprange wat lekker voelt.
8-10 sets van 3 reps of 6-7 sets van 4 reps of 5-6 sets van 5 reps.

En wekelijks ophogen tot het lelijk wordt en dan -15% en repeat.

Of je cycled die bovenstaande set/reps per training met telkens een -10% stap ertussen en dan met 5% ophogen bij de nieuwe cycle
Training 1 10x3x100%
Training 2 7x4x90%
Training 3 5x5x80%
Training 4 10x3x105%
Training 5 7x4x99.5%
Training 6 5x5x84%

En als je het wat veel volume vindt kan je kijken naar hoe ik eerst een tijd gesquat heb en best wat gains op heb gemaakt. Zie begin van mn log.
Weinig volume maar werkte best goed. 5x3, 3x2, 2x1 elke week.
Duidelijk

Terug
Naar boven