AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Goeie compounds gelift

Wut. Waarom haal je maar zo weinig chins?!

Ik zou dat maar eens opbouwen in dat geval en het gepomp even laten voor wat het is man :P!

Momenteel wel ja :P!

Chin-ups en pull-ups hoe dan ook mee door gaan kerel! Desnoods met negatieven of myo-sets..

Edit: Wat misschien wel werkt is een beetje opwarmen op de pulldown en daarna chin- of pull-ups doen:thumb:

Pull ups en china ups ga je vrij snel mee vooruit. Als je ze niet gaat doen zal je ze ook nooit goed kunnen.

EDIT: ik durf het haast niet toe te geven maar ik ben het eens met de post van marvin boven mij.

Wat is nou het verschil tussen een 1 arm cable curl t.o.v bayesian curl?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.159
Vandaag niet kunnen trainen, hele dag weg geweest .Sorry legs again :(

Chin-ups en pull-ups hoe dan ook mee door gaan kerel! Desnoods met negatieven of myo-sets..

Edit: Wat misschien wel werkt is een beetje opwarmen op de pulldown en daarna chin- of pull-ups doen:thumb:

Pull ups en china ups ga je vrij snel mee vooruit. Als je ze niet gaat doen zal je ze ook nooit goed kunnen.

EDIT: ik durf het haast niet toe te geven maar ik ben het eens met de post van marvin boven mij.
Dat is true, weet alleen nie hoe ik moet progressen
Wat is nou het verschil tussen een 1 arm cable curl t.o.v bayesian curl?
Not sure, beide hetzelfde vgm
Draait van buiten naar binnen tijdens de curl :roflol: om dat nou je toe te eigenen als een buyasian curl gaat wel wat ver imo
:o
gewoon supineren bedoel je toch? dat deed ik sws altijd al dus vanaf nu is dat de Martyyn cable curl XXX.
Volgende keer log ik die.
Exact.
Heb je daarvan die grote biceps gekregen?

nee dat is van de trenbolone
:roflol:
Pullups/chins sowieso meer doorgaan, zo'n alpha oefening laat je toch niet zitten!1
teach me hoe dan
Even quoten om dit vast te leggen..

:roflol:

:roflol: Eerlijkheid duurt het langst..
eindelijk marvin, jouw punten :D

Laat @euphorea het maar niet horen.:D

OT: Vandaag nog getraind hier btw of wat weer een rustdag???
Nope helaas niet, kwam wat tussen.

Terug
Naar boven