- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cba deadlift en bb row

Weakling
Mwhoa, kan op pulldown veel meer volume draaien.Ik zou dat maar eens opbouwen in dat geval en het gepomp even laten voor wat het is man!
Draait van buiten naar binnen tijdens de curlWat is nou het verschil tussen een 1 arm cable curl t.o.v bayesian curl?
om dat nou je toe te eigenen als een buyasian curl gaat wel wat ver imoDraait van buiten naar binnen tijdens de curlom dat nou je toe te eigenen als een buyasian curl gaat wel wat ver imo
Exact.gewoon supineren bedoel je toch? dat deed ik sws altijd al dus vanaf nu is dat de Martyyn cable curl XXX.
Pullups/chins sowieso meer doorgaan, zo'n alpha oefening laat je toch niet zitten!1
Even quoten om dit vast te leggen..EDIT: ik durf het haast niet toe te geven maar ik ben het eens met de post van marvin boven mij.
gewoon supineren bedoel je toch? dat deed ik sws altijd al dus vanaf nu is dat de Martyyn cable curl XXX.

Eerlijkheid duurt het langst..
Chin-ups en pull-ups hoe dan ook mee door gaan kerel! Desnoods met negatieven of myo-sets..
Edit: Wat misschien wel werkt is een beetje opwarmen op de pulldown en daarna chin- of pull-ups doen![]()
Dat is true, weet alleen nie hoe ik moet progressenPull ups en china ups ga je vrij snel mee vooruit. Als je ze niet gaat doen zal je ze ook nooit goed kunnen.
EDIT: ik durf het haast niet toe te geven maar ik ben het eens met de post van marvin boven mij.
Not sure, beide hetzelfde vgmWat is nou het verschil tussen een 1 arm cable curl t.o.v bayesian curl?
Draait van buiten naar binnen tijdens de curlom dat nou je toe te eigenen als een buyasian curl gaat wel wat ver imo

Volgende keer log ik die.gewoon supineren bedoel je toch? dat deed ik sws altijd al dus vanaf nu is dat de Martyyn cable curl XXX.

teach me hoe danPullups/chins sowieso meer doorgaan, zo'n alpha oefening laat je toch niet zitten!1
eindelijk marvin, jouw puntenEven quoten om dit vast te leggen..
Eerlijkheid duurt het langst..

Nope helaas niet, kwam wat tussen.
Ik deed eerst assisted pullups/chin ups, bleef dat doen tot ik sneller omhoog kwam dan het gewicht zelf. Heeft niet lang geduurd daarmee.