AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.161
Ik deed eerst assisted pullups/chin ups, bleef dat doen tot ik sneller omhoog kwam dan het gewicht zelf. Heeft niet lang geduurd daarmee.
Moet zeggen als ik beetje wat gewicht op assisted pullup doe, voel ik m'n rug wel echt hard. Maar dat komt omdat ik dan kan pullen vanuit m'n rug ipv al het kracht te gebruiken.

Huh, pull-ups zonder kracht te gebruiken? :scratch:

Snap wat je bedoeld..echter zou ik ze niet assisted doen...desnoods 10 doubles of 20 singles..

Uiteindelijk gaat het je lukken!

Vond opbouwen met assisted anders best prettig, best snel van 45kg naar 15 gegaan. En 15 was zo weinig dat ik eerder omhoog was dan het gewicht zelf, kon toen 5 goede reps, nu 10.

Vond opbouwen met assisted anders best prettig, best snel van 45kg naar 15 gegaan. En 15 was zo weinig dat ik eerder omhoog was dan het gewicht zelf, kon toen 5 goede reps, nu 10.
Zijn meerdere wegen naar Rome.. Ik ben zelf geen goed pull- en chin-upper, maar stoppen is geen optie!

• #3.170
Oke oke, ik blijf wel pullups doen voor jullie

Squats
Reset en nu weer bouwen.
3x8x20kg
5x60kg
4x5x80kg 2e set op film. Tips?

RDL
10x60kg
8x80kg
8x90kg pr
3x5x100kg pr ez maar wel beetje gare onderrug

smith leg press
20x60kg
15x80kg
10x100kg
2x10x110kg pr
15x110kg

Kaatsu leg extension
Drie setjes. Een set is een rest pause van. Dus eigelijk zes.
10x50kg normaal

Kaatsu hamstring curl
Drie setjes. Een set is een rest pause van. Dus eigelijk zes.
10x50kg normaal

Auuw

Smith standing calf raise
20x80kg
4x12x110kg

Cable crunch / knee raise
10x50kg / 6xbw
10x60kg / 6xbw
2x10x80kg / 6xbw

cable pull through
3x8x40kg

Ellebogen onder de barbell duwen en je borst laten leiden. Je 'zakt' nu een klein beetje door je rug heen volgens mij.

Het versterken van je bovenrug (pull-ups..:P) zal waarschijnlijk ook behoorlijk helpen.

• #3.172
Ellebogen onder de barbell duwen en je borst laten leiden. Je 'zakt' nu een klein beetje door je rug heen volgens mij.

Het versterken van je bovenrug (pull-ups..:P) zal waarschijnlijk ook behoorlijk helpen.
Ach het is wel erger geweest. 2014

its throwbackthursdayyyyy :o

• #3.178
Nou nog mensen kritiek op m'n echte form? :roflol:

Zou wat meer glutes trainen brah

Terug
Naar boven