- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat?
Je tags

Sommige dingen zijn true, andere hoop ik die true worden.
. Maarja dat wist ik wel. Taile 81,5cmThanks

Thanks bro. Ook nog vier setjes cable pulltroughts vergeten te loggen
Nog wel kort dus.
idd

Lekker man die PR's ga zo door!Begonnen met legs zodat side delts drie keer per week beter uit komt
squats
3x10x20kg
5x60kg
4x5x82,5kg hard
rdl
5x60kg
3x80kg
5x5x100kg pr
smith legg press
20x60kg
15x80kg
10x100kg
3x12x110kg pr
hamstring curl
2x12x40kg
3x10x50kg
smith seated calf raise
20x60kg
15x80kg
3x8-12x100kg laatste dropset
cable crunch
4x10 / vacuum
cable pulltrough
10x30kg
3x8x40kg
leg extension
2x10x30kg
3x8x50kg
calf press
10x60kg
3x10x100kg
lateral raise
15x5kg
5x12x10kg
Wie had dat gedacht!Wat een kutzooi, heb gewoon echt moeite om aan m'n kcal te komen. Denk dat ik zo wat pindakaas ga lepelen. Anders olie shotten![]()

Ben ik het echt niet mee eens.Ik zou op 16.5% lekker gaan recompen. Snap niet waarom je het in godsnaam weer uit de hand zou laten lopen tot je er weer uit ziet of je obesitas hebt in plaats van een gym regular bent..
Dus omdat half Nederland te dik is moet Remco die weg ook in slaan?Denk dat als je na een relatief korte periode bulk je gaat recompen je spiermassa en kracht inlevert wat natuurlijk doodzonde is. Dan ga je uiteindelijk niet erg veel vooruit gedurende het jaar.
Ja, je staat dan misschien rond de 12-16% BF maar wat is daar de waarde van..
Is niet dat je van de 1 op de andere dag ineens Obese wordt.
Tenzij je echt niet lekker in je vel zit met een vetpercentage van 16 of hoger zou ik lekker doorbulken.
Als je zorgt voor een dieet waarin je 0,5kg per week aanzet dan gaat het niet snel en dan ben je niet zomaar ineens dik.Dus omdat half Nederland te dik is moet Remco die weg ook in slaan?
Ik snap niet waarom iedereen tegenwoordig alles zo snel wil. Snelle gains, snel cutten, snel je maxes verhogen.. alles moet snel.
Met een beetje geduld en goed opgezette recomp zet je gewoon op je gemakkie spiermassa aan zonder smerig dik te worden..

, beter verder cutten dan waar je tevreden mee bent is wel aan te raden tho. Baalde zelf enorm dat ik maar snel snel verder wou en maar tot 12% ging voor m'n eerste cycle. PCT ging niet zo geweldig, zat zo weer op 16% met dikke gyno. Als ik tot 8% ging en terug naar 12% was ik alsnog tevreden geweest en misschien ook zonder gyno. Nu moet ik het met een lange cut weer goed maken, cutten vind ik niet zo leuk
Recompen als natty is echt het allerdomste wat je kan doen
Als je zorgt voor een dieet waarin je 0,5kg per week aanzet dan gaat het niet snel en dan ben je niet zomaar ineens dik.
Ik vind tot 20% ongeveer gewoon nog een prima vetpercentage als je daarna gaat cutten.
Snap persoonlijk juist niet waarom veel mensen per sé droog willen blijven en optimaal massa willen bouwen
Ik wilde dit ook altijd maar met de bulk en cut die ik laatst heb gedaan echt velen malen meer bereikt.
Nee klopt maar dat kwam omdat de zomer eraan kwamIk ben het met je eens dat je bulk cycles zo lang mogelijk moet laten duren, maar jij hebt toch niet tot 20% gebulkt?