Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Echt heel nice :o

Techniek is wel vooruitgegaan brah, nice!:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.187
Gare training, bijna 2,5 uur bezig geweest. Hoop lullen. Bodyfat ook gemeten op een 16,5% :(. Maarja dat wist ik wel. Taile 81,5cm

Tbar opwarmen tot 4 schijven, toen bodyfat meten. Kwam ik terug was er een circus bezig dus kon ik niet tbar. Nog geprobeerd met bar in een hoek, maar dat wou ook niet echt. Bijna 1 uur al in.

low incline db pres
10x20kg
5x26kg
4x6x30kg

bayesian cable fly
10x15kg
4x8x26kg

lateral raise
10x5kg
5x10x10kg

t bar
gewicht schijven
20x20kg
10x30kg
10x40kg
10x50kg
3x8x60kg

unilat pulldown
10x30kg
10x40kg
4x10x50kg

tricep pushdown
4x10

Twee setjes hammer curls, want toen ging de gym dicht

Techniek is wel vooruitgegaan brah, nice!:thumb:
Thanks

• #3.188
Begonnen met legs zodat side delts drie keer per week beter uit komt

squats
3x10x20kg
5x60kg
4x5x82,5kg hard

rdl
5x60kg
3x80kg
5x5x100kg pr

smith legg press
20x60kg
15x80kg
10x100kg
3x12x110kg pr

hamstring curl
2x12x40kg
3x10x50kg

smith seated calf raise
20x60kg
15x80kg
3x8-12x100kg laatste dropset

cable crunch
4x10 / vacuum

cable pulltrough
10x30kg
3x8x40kg

leg extension
2x10x30kg
3x8x50kg

calf press
10x60kg
3x10x100kg

lateral raise
15x5kg
5x12x10kg

Laatst bewerkt:
Congratz met je pr's!:D

• #3.190
Ik zou op 16.5% lekker gaan recompen. Snap niet waarom je het in godsnaam weer uit de hand zou laten lopen tot je er weer uit ziet of je obesitas hebt in plaats van een gym regular bent..

Begonnen met legs zodat side delts drie keer per week beter uit komt

squats
3x10x20kg
5x60kg
4x5x82,5kg hard

rdl
5x60kg
3x80kg
5x5x100kg pr

smith legg press
20x60kg
15x80kg
10x100kg
3x12x110kg pr

hamstring curl
2x12x40kg
3x10x50kg

smith seated calf raise
20x60kg
15x80kg
3x8-12x100kg laatste dropset

cable crunch
4x10 / vacuum

cable pulltrough
10x30kg
3x8x40kg

leg extension
2x10x30kg
3x8x50kg

calf press
10x60kg
3x10x100kg

lateral raise
15x5kg
5x12x10kg
Lekker man die PR's ga zo door!

Wat een kutzooi, heb gewoon echt moeite om aan m'n kcal te komen. Denk dat ik zo wat pindakaas ga lepelen. Anders olie shotten :bierbang:
Wie had dat gedacht!
Jij die moeite zou hebben met Kcals binnen krijgen:D

Ik zou op 16.5% lekker gaan recompen. Snap niet waarom je het in godsnaam weer uit de hand zou laten lopen tot je er weer uit ziet of je obesitas hebt in plaats van een gym regular bent..
Ben ik het echt niet mee eens.
Hij is net lekker bezig met kracht en massa aanzetten. Tot 20% is gewoon minder dan gemiddeld van Nederland en Remco heeft ook meer spiermassa dus dat zou imo geen reden mogen zijn.

Denk dat als je na een relatief korte periode bulk je gaat recompen je spiermassa en kracht inlevert wat natuurlijk doodzonde is. Dan ga je uiteindelijk niet erg veel vooruit gedurende het jaar.
Ja, je staat dan misschien rond de 12-16% BF maar wat is daar de waarde van..
Is niet dat je van de 1 op de andere dag ineens Obese wordt.

Tenzij je echt niet lekker in je vel zit met een vetpercentage van 16 of hoger zou ik lekker doorbulken.

Denk dat als je na een relatief korte periode bulk je gaat recompen je spiermassa en kracht inlevert wat natuurlijk doodzonde is. Dan ga je uiteindelijk niet erg veel vooruit gedurende het jaar.
Ja, je staat dan misschien rond de 12-16% BF maar wat is daar de waarde van..
Is niet dat je van de 1 op de andere dag ineens Obese wordt.

Tenzij je echt niet lekker in je vel zit met een vetpercentage van 16 of hoger zou ik lekker doorbulken.
Dus omdat half Nederland te dik is moet Remco die weg ook in slaan?

Ik snap niet waarom iedereen tegenwoordig alles zo snel wil. Snelle gains, snel cutten, snel je maxes verhogen.. alles moet snel.

Met een beetje geduld en goed opgezette recomp zet je gewoon op je gemakkie spiermassa aan zonder smerig dik te worden..

Recompen als natty is echt het allerdomste wat je kan doen

Dus omdat half Nederland te dik is moet Remco die weg ook in slaan?

Ik snap niet waarom iedereen tegenwoordig alles zo snel wil. Snelle gains, snel cutten, snel je maxes verhogen.. alles moet snel.

Met een beetje geduld en goed opgezette recomp zet je gewoon op je gemakkie spiermassa aan zonder smerig dik te worden..
Als je zorgt voor een dieet waarin je 0,5kg per week aanzet dan gaat het niet snel en dan ben je niet zomaar ineens dik.

Ik vind tot 20% ongeveer gewoon nog een prima vetpercentage als je daarna gaat cutten.
Snap persoonlijk juist niet waarom veel mensen per sé droog willen blijven en optimaal massa willen bouwen :D
Ik wilde dit ook altijd maar met de bulk en cut die ik laatst heb gedaan echt velen malen meer bereikt.

Ik voel me al dik op 16%:o, beter verder cutten dan waar je tevreden mee bent is wel aan te raden tho. Baalde zelf enorm dat ik maar snel snel verder wou en maar tot 12% ging voor m'n eerste cycle. PCT ging niet zo geweldig, zat zo weer op 16% met dikke gyno. Als ik tot 8% ging en terug naar 12% was ik alsnog tevreden geweest en misschien ook zonder gyno. Nu moet ik het met een lange cut weer goed maken, cutten vind ik niet zo leuk:(

Recompen als natty is echt het allerdomste wat je kan doen

Leg uit?

Als je zorgt voor een dieet waarin je 0,5kg per week aanzet dan gaat het niet snel en dan ben je niet zomaar ineens dik.

Ik vind tot 20% ongeveer gewoon nog een prima vetpercentage als je daarna gaat cutten.
Snap persoonlijk juist niet waarom veel mensen per sé droog willen blijven en optimaal massa willen bouwen :D
Ik wilde dit ook altijd maar met de bulk en cut die ik laatst heb gedaan echt velen malen meer bereikt.

Ik ben het met je eens dat je bulk cycles zo lang mogelijk moet laten duren, maar jij hebt toch niet tot 20% gebulkt?

Ik ben het met je eens dat je bulk cycles zo lang mogelijk moet laten duren, maar jij hebt toch niet tot 20% gebulkt?
Nee klopt maar dat kwam omdat de zomer eraan kwam:D:cool:

Maar even serious, was op dat moment best tevreden met de massa die ik had en heb massaverlies en krachtverlies even voor lief genomen.
Wilde toch droog de zomer in, hard voor gewerkt. Nu is mijn kracht en massa best gezakt waar ik toch ook wel van baal maar ga nu weer bulken.
Misschien dat ik deze langer doortrek tot meer richting 20%.

Moet er wel bij zeggen dat ik massa ging bouwen toen ik al lager stond in BF wat ook wel scheelt natuurlijk.

Terug
Naar boven