- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Kijk naar Marvin, case closed

Als natty is het gewoon een tergend traag proces, zeker voor iemand met enige trainingservaring en de bijbehorende hoeveelheid spiermassa. Dan moet je het bij een recomp volgens mij meer hebben van de ene week wat minder verbruiken dan je eet en de andere week wat meer verbruiken dat je eet (al dan niet onbedoeld). Ben zelf meer fan van een langzame bulk, 0.5 tot 1 kg per maand is meer dan zat. Hiermee zal je zeer beperkt vet aankomen dat je ook weer in no-time eraf kan werken.
Wanneer je on bent kan je wegkomen met recompen omdat de anabole processen skyrocketen en je lichaam de spiermassa toch wel op wilt bouwen ten koste van vetmassa.

.
, beter verder cutten dan waar je tevreden mee bent is wel aan te raden tho. Baalde zelf enorm dat ik maar snel snel verder wou en maar tot 12% ging voor m'n eerste cycle. PCT ging niet zo geweldig, zat zo weer op 16% met dikke gyno. Als ik tot 8% ging en terug naar 12% was ik alsnog tevreden geweest en misschien ook zonder gyno. Nu moet ik het met een lange cut weer goed maken, cutten vind ik niet zo leuk