- Waardering
- 18.834
Kom pas twee uur uit m'n bedAchja als je wekker uurtje eerder zet, uurtje fitness vroeg in de ochtend is ook wel lekker om de dag mee te beginnen. Ben dan gelijk stuk actiever.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom pas twee uur uit m'n bedAchja als je wekker uurtje eerder zet, uurtje fitness vroeg in de ochtend is ook wel lekker om de dag mee te beginnen. Ben dan gelijk stuk actiever.

can confirm

Maar ik doe het elke dagJep ik ook vandaag.
Daarom hee vandaag geen f**k gedaan en sta ik nu nog in de gym.

Kijk m'n pic paar pagina's terug. Vroeger dacht ik dat ik op 20% stond, maar was meer 40%16% dik? Volgens mij zitten er hier een paar die hun vetpercentage 5-10% te laag inschatten. Ik wil wel eens pics zien van -12%. Want dan moet er geen sprake zijn van "ik zie mijn onderste blokjes niet".

Ja

Morgen samen om twee uur uit bed

Uitkeringleef
Heb van m'n 12e tot 19e gewerkt, alleen is m'n werk laatst falliet gegaan. Ik moet straks weer twintig weken stage lopen en dan zie ik werken niet echt zitten. Ook omdat ik dan niet meer naar de gym kan gaan.
Waddup dikz*k

He leef jij nog, ecto?

Mooi, dan kan ik me eindelijk weer slecht voelen over mijn eigen fysiek.
Is dat niet het hele probleem met bodybuilding?Mooi, dan kan ik me eindelijk weer slecht voelen over mijn eigen fysiek.
Waarom denk je dat ik powerlift? Maar danny even lang, even zwaar dus moeilijk daar niet naar te kijken

Hehe goeiemorgen
Leef gaat echt goei, liften ook alleen bulken wat minder. Heb echt moeite met aankomen.
Leef gaat echt goei, liften ook alleen bulken wat minder. Heb echt moeite met aankomen.