Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Babynames.com

Banaan - Banaan - 1 Banaan

Een dag geen shoarma is een dag niet geleefd :eek:.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.270
Een dag geen shoarma is een dag niet geleefd :eek:.
Morgen heb ik Gyros of Shoarma. Maar morgen over overmorgen komen m'n ouders ook weer thuis van vakantie, dus dan is het weer gedaan met het gekke eten. Word een beetje duur :o

Go to the McD they said..it will be fun they said..1200kcals en nog steeds het gevoel hebben dat er 5 burgers bij kunnen..

Wel lekker:meal:

Wat kosten die honingringen bij de jumbo? Eet altijd Kellogs honey loops, maar krengen zijn best duur bij 150-200 gram per dag.

Kellogs is echt extreem duur idd :roflol:. Sws altijd voor huismerk cereals gaan. Smaken minstens zo goed over het algemeen :thumb:

Kellogs is echt extreem duur idd :roflol:. Sws altijd voor huismerk cereals gaan. Smaken minstens zo goed over het algemeen :thumb:
Zit hier een Albert Heijn op de hoek (letterlijk op de hoek, 50 meter de deur uit) die zo klein is dat het aanbod er sterk beperkt is. Huismerk cereal hebben ze al niet :( Ga soms wel naar de AH XL paar km verderop maar om dan voor 2 weken cereal in te slaan wordt mn gf niet blij van :roflol:

Zit hier een Albert Heijn op de hoek (letterlijk op de hoek, 50 meter de deur uit) die zo klein is dat het aanbod er sterk beperkt is. Huismerk cereal hebben ze al niet :( Ga soms wel naar de AH XL paar km verderop maar om dan voor 2 weken cereal in te slaan wordt mn gf niet blij van :roflol:

Want..? IK heb 8 pakken thuis staan in ieder geval :P.

Zou ik ook doen als ik 2 pakken per dag at!

2 pakken?! Nah. doordeweeks zo'n 200 g per dag en s weekens een beetje meer :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.280
Go to the McD they said..it will be fun they said..1200kcals en nog steeds het gevoel hebben dat er 5 burgers bij kunnen..

Wel lekker:meal:
Jaa baalde achteraf wel van die patat. Ook vond ik het beetje weinig kcal allemaal
Woh eg slim jij meis
He bedankjewel scheelt een euro per pak.
geen dank
True, heb nog niet zoveel geprobeerd maar vind alles eigenlijk even lekker. Zelfde geld voor chocomelk
jij hebt toch ceo 10k/day

Zou ik ook doen als ik 2 pakken per dag at!
:roflol:
Want..? IK heb 8 pakken thuis staan in ieder geval :P.

2 pakken?! Nah. doordeweeks zo'n 200 g per dag en s weekens een beetje meer :P
Jij met je flexbowls

Terug
Naar boven