- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Babies maken vanavond?Moest vroeg trainen want kan vanavond niet. Vroeg trainen zuigt gvd. Was zwak, warm en tshirt zat kut![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Babies maken vanavond?Moest vroeg trainen want kan vanavond niet. Vroeg trainen zuigt gvd. Was zwak, warm en tshirt zat kut![]()

3400 kcal iifym alot of junk
Yeah
Dat laat ik aan @Zeenius over
HNNNNG, klinkt als mijn dag dit

Elke dag is zo
kwam in de buurt idd
Morgen heb ik Gyros of Shoarma. Maar morgen over overmorgen komen m'n ouders ook weer thuis van vakantie, dus dan is het weer gedaan met het gekke eten. Word een beetje duur

nicekwam in de buurt idd
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.jumbo.com/jumbo-honing-rings-375g/169818DS/Wat kosten die honingringen bij de jumbo? Eet altijd Kellogs honey loops, maar krengen zijn best duur bij 150-200 gram per dag.

He bedankjewel scheelt een euro per pak.
Zit hier een Albert Heijn op de hoek (letterlijk op de hoek, 50 meter de deur uit) die zo klein is dat het aanbod er sterk beperkt is. Huismerk cereal hebben ze al nietKellogs is echt extreem duur idd. Sws altijd voor huismerk cereals gaan. Smaken minstens zo goed over het algemeen
![]()
Ga soms wel naar de AH XL paar km verderop maar om dan voor 2 weken cereal in te slaan wordt mn gf niet blij van 
Zou ik ook doen als ik 2 pakken per dag at!Kellogs is echt extreem duur idd. Sws altijd voor huismerk cereals gaan. Smaken minstens zo goed over het algemeen
![]()
Zit hier een Albert Heijn op de hoek (letterlijk op de hoek, 50 meter de deur uit) die zo klein is dat het aanbod er sterk beperkt is. Huismerk cereal hebben ze al nietGa soms wel naar de AH XL paar km verderop maar om dan voor 2 weken cereal in te slaan wordt mn gf niet blij van
![]()
. 
Jaa baalde achteraf wel van die patat. Ook vond ik het beetje weinig kcal allemaalGo to the McD they said..it will be fun they said..1200kcals en nog steeds het gevoel hebben dat er 5 burgers bij kunnen..
Wel lekker![]()
Woh eg slim jij meis
geen dank
True, heb nog niet zoveel geprobeerd maar vind alles eigenlijk even lekker. Zelfde geld voor chocomelkKellogs is echt extreem duur idd. Sws altijd voor huismerk cereals gaan. Smaken minstens zo goed over het algemeen
![]()
jij hebt toch ceo 10k/dayZit hier een Albert Heijn op de hoek (letterlijk op de hoek, 50 meter de deur uit) die zo klein is dat het aanbod er sterk beperkt is. Huismerk cereal hebben ze al nietGa soms wel naar de AH XL paar km verderop maar om dan voor 2 weken cereal in te slaan wordt mn gf niet blij van
![]()

Jij met je flexbowlsWant..? IK heb 8 pakken thuis staan in ieder geval.
2 pakken?! Nah. doordeweeks zo'n 200 g per dag en s weekens een beetje meer![]()