- Waardering
- 18.834
Nou zeg
Warmte valt goed meeEnnn de repout is terug. Flink zweten zeker, met al die tren in je mik..
All natty

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou zeg
Warmte valt goed meeEnnn de repout is terug. Flink zweten zeker, met al die tren in je mik..
All natty

Wie is MMC?Lange tren, veel geluld. Kan om een of andere reden geen chest pump meer krijgen![]()
reported
Als je geen pomp in je borst kunt krijgen doe je naar mijn mening wat fout of je eet keto..
Als je geen pomp in je borst kunt krijgen doe je naar mijn mening wat fout of je eet keto..
Door bench had ik een kleine schouder blessure. Vind het okk geen leuke oefening en ben er zwak op. Ben van mening dat voor borst er wel betere oefeningen zijn
Zit wel goed
Lol
4/500 G carbs. Krijg wel wat pomp, maar vroeger had ik echt een sickening chest pomp. Not sure wat ik nu anders doeAls je geen pomp in je borst kunt krijgen doe je naar mijn mening wat fout of je eet keto..
Je denkt te weinig aan je borst...MMC jonguh!4/500 G carbs. Krijg wel wat pomp, maar vroeger had ik echt een sickening chest pomp. Not sure wat ik nu anders doe

Lol waar de f**k slaat dat nou weer opAls je nou bijvoorbeeld zegt ik krijg geen pomp in mn schouders snap ik het wel.

Zal volgende keer mncen
snap het wel, echt dikke pomp heb ik nog nooit gehad in m'n schouders. Wel het groep dat ze erbij af vallen en trillen

Bedankjewel Tara
Yeah eindelijk, heb al wel een keer 1x60 gedaan. Maar dat was meer een incline bench
Pomp is toch een begrip waar je geen ene moer aan hebt. Kan beter trainen voor het doel, groter en sterker worden.Niet de pump chasen.snap het wel, echt dikke pomp heb ik nog nooit gehad in m'n schouders. Wel het groep dat ze erbij af vallen en trillen![]()
Pomp is toch een begrip waar je geen ene moer aan hebt. Kan beter trainen voor het doel, groter en sterker worden.Niet de pump chasen.

True, maar dikke pomp geeft wel goed gevoelPomp is toch een begrip waar je geen ene moer aan hebt. Kan beter trainen voor het doel, groter en sterker worden.Niet de pump chasen.
@Sanca Make this happen please!!Jammer dat ik geen audio bestanden kan uploaden voor mijn imitatie![]()
Hmm ik kan wel een @lloydatoni soundboard maken@lloydatoni kan ook gewoon een filmpje maken en dan hier posten ...