- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 9%
@Skatermarvin ga jij 22oktober naar bbu?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yes..mag benen trainen met Johnny Stuhldreier

Klopt...vanavond weer...als het weer mee zit...

lachen man. Ik ga ook.Yes..mag benen trainen met Johnny Stuhldreier
Klopt...vanavond weer...als het weer mee zit...
Zo niet..dan gooi ik alles binnen in de pan![]()

Je traint op een vrij laag gewicht, dus het zou goed kunnen helpen om toch een prikkel te krijgen als je een belssure (triceps/ellebogen quads/knie) hebt. Niet dat ik dat heb, maar vind het wel leuk om te doen.Wat houdt dat kaatsu eigenlijk in? Heb wel filmpje ff snel doorgenomen maar had geen tijd om alles precies te volgen!
Lol.. mmc ofzo.Je traint op een vrij laag gewicht, dus het zou goed kunnen helpen om toch een prikkel te krijgen als je een belssure (triceps/ellebogen quads/knie) hebt. Niet dat ik dat heb, maar vind het wel leuk om te doen.
Je krijgt er vooral een pomp van die je anders niet kan krijgen, zo erg dat het pijn gaat doen.

tren suspension pre workout doet wonderen inderdaad..Lol.. mmc ofzo.
Die zieke pijnlijke pomp komt gewoon door de tren en winny![]()
Nouja die foto's tonen wel een verschil. Ik bedoel meer in het echt. Van cut naar bulk. Ben 10kg zwaarder maar zie echt geen verschil.zie je zelf niets in de spiegel? of zie je niets op foto's?
ik kan er al lifter en non lifter uitzien op foto's die 10sec verschillen
Grote benen?Nouja die foto's tonen wel een verschil. Ik bedoel meer in het echt. Van cut naar bulk. Ben 10kg zwaarder maar zie echt geen verschil.
Meh, vraag me gewoon af wat ik beter kan doen qua training en voeding.
Valt ook wel mee, als ik flex lijkt het wel wat. Anders ook niks
Up the dose...tot die tijd lijk je ongeflexed zowieso op een non-lifterValt ook wel mee, als ik flex lijkt het wel wat. Anders ook niks

Motiveerd niet echt om natty te blijfen liftenUp the dose...tot die tijd lijk je ongeflexed zowieso op een non-lifter![]()