Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Motiveerd niet echt om natty te blijfen liften
Klopt..

flexed in the gym met pomp voel ik me "heel wat'..maar als ik dan vervolgens een unflexed foto van jezelf in het post je vrouwenlichaam topic ziet voorbij komen zakt de moed in je schoenen..

In vergelijk tot de gemiddelde persoon zie je er echt wel beter uit, maar met dat verneukte zelfbeeld wat binnen no-time is gecreeerd zul je je altijd te klein, te vet etc.. vinden.. :sad:
Sad...but true story..

Op de foto's is het verschil in ieder geval overduidelijk! En zoals @Skatermarvin aal suggerereerde.. Misschien veel massa gepakt op je LB de laatste tijd?

Zie meer verschil van 10% naar 8% afvallen en isolatie naar nieuwe volumes pushen dan van 10kg gains.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.664
:(
Klopt..

flexed in the gym met pomp voel ik me "heel wat'..maar als ik dan vervolgens een unflexed foto van jezelf in het post je vrouwenlichaam topic ziet voorbij komen zakt de moed in je schoenen..

In vergelijk tot de gemiddelde persoon zie je er echt wel beter uit, maar met dat verneukte zelfbeeld wat binnen no-time is gecreeerd zul je je altijd te klein, te vet etc.. vinden.. :sad:
Sad...but true story..
Verneukt zelfbeeld..
Op de foto's is het verschil in ieder geval overduidelijk! En zoals @Skatermarvin aal suggerereerde.. Misschien veel massa gepakt op je LB de laatste tijd?
Niet wat mij opvalt. Dan zou het hamstrings en glutes moeten zijn.
Zie meer verschil van 10% naar 8% afvallen en isolatie naar nieuwe volumes pushen dan van 10kg gains.
eleborate

Op de isolatie die misschien geen kilo's maar wel wat meer vorm geeft pushen naar nieuwe rep ranges. Niet eeuwig vast blijven zitten in de 10-12, op naar 15, 20, 25, 30. Zeker met oefeningen waar je niet zomaar eeuwig zwaarder op kunt blijven gaan. Misschien een variant ergens erbij om een zwak punt uit te ronden.

Voor mij is dat dan naar 4x30 gegaan op upright cable rows, face pulls, side raises, lichte upper en lower chest press. Overhead cable extensions machine nieuw erbij eerst voor x15-20 en als fullstack lukt moet dat ook samen met pushdowns door naar de x30.

Da's eigenlijk m'n cardio geworden :P Natuurlijk na de gewone langzame progressie op hammer curls en lying extensions en zwaardere presses en pulls.

Kilo minder vet en een beetje meer vorm in de show muscles valt gewoon meer op dan kilo's erbij waarvan op korte termijn de meeste toch van het zachter makende soort zijn.

Laatst bewerkt:
  • #3.666
Kreeg vandaag wat motiverende berichten, plus mensen die mij sinds eind cut niet meer hebben gezien zijden in de gym dat ik bij m'n armen en schouders toch wel groter ben geworden. Toch blijft de motivatie voor legs weg..

Squats
2x8x20kg
5x60kg
1x80kg
4x5x97,5kg blijft maar gaar voelen. Volgende cycle misschien lowbar.

rdl
5x60kg
3x100kg
2x5x120kg pr moest 117,5kg maar had geen zin in zoveel schijven slepen
10x120kg pr te doen, maar handen beginnen beetje pijn te doen
nee ik ga geen handschoenen dragen Marvin :angstig:

smith standing calf raise
12x60kg
4x10x100kg

leg curl / leg extension
5x10

kaatsu legg press
2x 25/15/15

kaatsu calf press
idem

terugweg was echt moeilijk koppelen in de auto, kuit deed spastisch :roflol:

Op de isolatie die misschien geen kilo's maar wel wat meer vorm geeft pushen naar nieuwe rep ranges. Niet eeuwig vast blijven zitten in de 10-12, op naar 15, 20, 25, 30. Zeker met oefeningen waar je niet zomaar eeuwig zwaarder op kunt blijven gaan. Misschien een variant ergens erbij om een zwak punt uit te ronden.

Voor mij is dat dan naar 4x30 gegaan op upright cable rows, face pulls, side raises, lichte upper en lower chest press. Overhead cable extensions machine nieuw erbij eerst voor x15-20 en als fullstack lukt moet dat ook samen met pushdowns door naar de x30.

Da's eigenlijk m'n cardio geworden :P Natuurlijk na de gewone langzame progressie op hammer curls en lying extensions en zwaardere presses en pulls.

Kilo minder vet en een beetje meer vorm in de show muscles valt gewoon meer op dan kilo's erbij waarvan op korte termijn de meeste toch van het zachter makende soort zijn.
Ik doe nu doorgaans 4x8 > 4x10 > 5x8 > 5x10 verzwaren, maar dat gaat over een tiental trainingen natuurlijk ophouden. dus dan zal ik wat meer reps gaan maken

Als je geen handschoentjes wilt dragen moet je ook niet zeuren over pijnlijke vrouwenhandjes..

Misschien wat gripwerk toevoegen? Static holds, bar hangs.

gebruik gewoon straps voor rdls

• #3.676
Ga echt laatste dagen met tegenzin naar de gym. ben ook echt extreem moe. Zodra ik eerste oefening klaar heb, heb ik wel weer genoeg energie tho

incline db press
10x16kg
8x20kg
3x8x26kg
6x26kg

incline bayesian fly
10x9kg
4x10x14kg

1 arm side chest press
10x16kg
3x10x30kg
10x30kg dropset x2
En nog twee negative setjes full stack.

side raise
4x20x8kg

cable upper chest shrug // cable side raise
10x36kg 10x9kg
3x10x41kg 3x12x9kg

overhead rope extension
12x30kg
4x10x36kg

cgbp
30x20kg
15x40kg
12x50kg
10x50kg
8x50kg

tricep pushdown
15x27kg
12x30kg
3x10x41kg
10x41kg dropset

Als je geen handschoentjes wilt dragen moet je ook niet zeuren over pijnlijke vrouwenhandjes..

:bang:
Dan mag je dus eigenlijk ook alleen zeuren als je al handschoentjes draagt, beetje dubbel aanstel?

:trollface:
:roflol:
Misschien wat gripwerk toevoegen? Static holds, bar hangs.
Dat vind ik echt zonde tijd imo
Join the dark side nu die epic promo nog loopt:grumble:

Als je handschoentjes draagt ben je een vrouw...en vrouwen zeuren..

Wacht wat?
:bang:

Lunges doen z'n pijn. Ook kan ik ze niet aan met m'n conditie.

gebruik gewoon straps voor rdls
Het is niet zo erg dat m'n grip het niet volhoud, want heb magnesium. Meer dat m'n handen open gaan scheuren. Plus dat na de set m'n handen voor 10 sec niet kan bewegen
Jij zeurt dat vrouwen zeuren :o

Shit's going to far
Af en toe...

Ik heb wel wat vials tren over voor je, ik accepteer g4p:heart:

Ga echt laatste dagen met tegenzin naar de gym. ben ook echt extreem moe. Zodra ik eerste oefening klaar heb, heb ik wel weer genoeg energie tho

Hey kerel. Ik zie je logje en deze tekst.

Ik moest destijds stoppen vanwege mijn gezondheid en ben uiteindelijk het monster van Loch Ness geworden.

Ben nu na 7 jaar, sinds 8 weken weer aan het sporten en ik ben niks meer vergeleken met wat het was. Had ik maar .... maar kon er niets aan doen.. Jij wel.. dus ga ervoor en blijf in shape en wordt groter. Al gaat het misschien niet zo hard meer.. hou vol.

Laatst bewerkt:
Gewoon een shitload aan lunges en pull-ups doen dus.

• #3.680
Wat een ongelooflijke kut dag. Eerst anderhalf uur onbetaald (stage) overwerken. Met raging honger naar huis om er achter te komen dat er niet het goeie eten is. Eindelijk tijd om achter m'n pc te chillen, houd die er mee op. Fucking r**ards die niet weten hoe je voorrang verleent waardoor ik bijna in een aanrijding zit. Aankomend bij de gym om te zien dat ik geen oordopjes mee heb. Denk dat ik serieus nog nooit zo boos ben geweest. Lijkt wel alsof er zes liter trenbolone acetate in m'n systeem rond hangt.
Was dat maar zo
Geen zin om shit op te schrijven, dus mention wat ik onthouden heb.

Deadlifts
niet dat ik dit normaal doe, maar wou gewoon smijten met gewichten
5x60kg
5x100kg
1x120kg
1x140kg pr evenaring
1x150kg pr
1x160kg pr
0x170 gvd. wat een kut oefening is het ook

v pulldown
10x80kg
6x10x100kg laatste dropset

v low row
10xfullstack
3x8xfullstack + 15kg schijf pr denk ik
12xfullstack +15kg schijf pr

contra pullup
10x
3x8

1 arm cable row
10x
4x8

hammer curl
10x12kg
4x8x18kg

bayesian curl
4x

alternating curl
nogwat

morgen als ik zin heb doe ik wel rear delts en traps

Ik heb wel wat vials tren over voor je, ik accepteer g4p:heart:
Over twee jaar mag je ze opsturen
Hey kerel. Ik zie je logje en deze tekst.

Ik moest destijds stoppen vanwege mijn gezondheid en ben uiteindelijk het monster van Loch Ness geworden.

Ben nu na 7 jaar, sinds 8 weken weer aan het sporten en ik ben niks meer vergeleken met wat het was. Had ik maar .... maar kon er niets aan doen.. Jij wel.. dus ga ervoor en blijf in shape en wordt groter. Al gaat het misschien niet zo hard meer.. hou vol.
Thanks Piet, ik blijf ook zeker wel door gaan. Dit is m'n grootste (en enige denk ik) hobby. Heb een droom fysiek voor ogen ;)
Gewoon een shitload aan lunges en pull-ups doen dus.
pullps kan ik veelte weinig volume op maken.

Terug
Naar boven