- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In die 2 jaar mis je 20 kilo spiermassa door niet te blasten!!1!11
Ben gewoon weer dik aan het wordenVoor iemand die af en toe gedemotiveerd raakt, zet je wel veel persoonlijke records man! Goed bezig!
Je weet dat die shit gepaard gaat met extra spiergroei![]()

Jup, goeie muziek erbij helpt wel. Alleen deze Apple oordopjes gaan zo ongelooflijk zacht. En zelfs met oordopjes in blijven mensen constant tegen me praten...In die 2 jaar mis je 20 kilo spiermassa door niet te blasten!!1!11
Maar boos zijn & gym = beste combinatie, de trenbolone van de natuur.
Huh, ik heb ook gewoon apple oordopjes en daarbij heb ik de volume op de helft omdat anders m'n oren rip zijnBen gewoon weer dik aan het worden
Jup, goeie muziek erbij helpt wel. Alleen deze Apple oordopjes gaan zo ongelooflijk zacht. En zelfs met oordopjes in blijven mensen constant tegen me praten...
.Thanks, maar vind het tegenvallen als je de rest van de mensen hier op het forum ziet.
Misschien zijn ze dan fake. Heb ze ook maar bij de gevonden voorwerpen op school wegHuh, ik heb ook gewoon apple oordopjes en daarbij heb ik de volume op de helft omdat anders m'n oren rip zijn.

Thanks Tara

Fakes zijn bs idd, max vol stelt daar niks voorMisschien zijn ze dan fake. Heb ze ook maar bij de gevonden voorwerpen op school weg![]()
. Hoe is de kabel, fakes hebben meestal een wat stugge kabel.Thanks big piet
Ach, zal welFakes zijn bs idd, max vol stelt daar niks voor. Hoe is de kabel, fakes hebben meestal een wat stugge kabel.
fucking mirin
Werkt wel goei. Als ik nou twee oefeningen deed typte ik jet okk wel in m'n mobiel
Half responding keyboard no Thanks
Want?
Cyka
Mijn gym heeft biijna geen 3G verijk dus to zeecontainer. Wifi heb ik wel, maar werkt ook af en toe. Heb hem wel altijd bij voor muziek tho. Maar steeds typen vind ik kutOld-school boekje werkt wel het fijnst IMO. Als ik mijn telefoon mee neem naar de gym ben ik veel teveel afgeleid..
Ik neem een krantje mee voor als ik moet rusten. Mobiele data is ook zo snel op.In vijf minuten rust elke keer rustig op mobba crew
*vlucht naar een veilige plek voor alle ragende "je bent niet hardcore" menschen*