broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Miringewoon snelle wifi in de gym, was laatst gewoon formule 1 aan het kijken tussen mijn setjes door![]()
We doen hier niet aan een duursport he..Powerlifters zeker..wie heeft er in godsnaam tijd om formule 1 te kijken tussen de sets![]()
Over het algemeen lift ik vrij snel. Squats wat langer rust, maar overige shit niet langer dan 1 min rust. Puur omdat ik me ga vervelen, en de volgende drop van het nummer dan vaak komt xDIn vijf minuten rust elke keer rustig op mobba crew
*vlucht naar een veilige plek voor alle ragende "je bent niet hardcore" menschen*
Jij bent dan ook big loitIk neem een krantje mee voor als ik moet rusten. Mobiele data is ook zo snel op.
Ik had de wifi gekraakt leet hackgewoon snelle wifi in de gym, was laatst gewoon formule 1 aan het kijken tussen mijn setjes door![]()
Wij zijn dan ook de mind mossel chasers Marvin!!Powerlifters zeker..wie heeft er in godsnaam tijd om formule 1 te kijken tussen de sets![]()
Gelukkig niet, deze trenbolona acetato fucked met mijn uithoudingsvermogen.
Thanks Marv!
Denk dat m'n gear fake is
Waarom?
Thanks Kevin, welke begin foto bedoel je? Had overigens wel veel meer ingezeten als ik strikter was geweest destijds.Goed bezig man, keek net je beginfoto en deze.. mag je echt trots op zijn
Misschien niet helemaal je begin foto, die heb ik geloof ik ergens gezien in het laatst genomen foto topic, maar kijk bijvoorbeeld eens op pagina 2 van je log. Goede vooruitgang, misschien niet altijd even strict maar wel leefbaar en er is progress!Thanks Kevin, welke begin foto bedoel je? Had overigens wel veel meer ingezeten als ik strikter was geweest destijds.
Haha die oude pagina's goeie memories wel.Misschien niet helemaal je begin foto, die heb ik geloof ik ergens gezien in het laatst genomen foto topic, maar kijk bijvoorbeeld eens op pagina 2 van je log. Goede vooruitgang, misschien niet altijd even strict maar wel leefbaar en er is progress!
Daar gaat het om toch
Deed laatst voor de grap een hemd van mn vriendin aan.
Deed laatst voor de grap een hemd van mn vriendin aan.
Ze kon hem daarna weggooien.