AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

PR na PR...en dan lopen zeuren..:o

Stopt met trainen?

Stop met een p*ssy zijn :).

Misschien wat impulsief. Maar heb wat andere dingen aan m'n hoofd. Denk goeie moment voor cut.

Prioriteiten stellen waar jij je goed bij voelt.

Maar als je wellicht minder - niet gaat trainen is een cut misschien juist niet handig? Zou dan even lekker rond onderhoud zitten en daarna aankijken wat je wilt. Maar dat is mijn gedachte uiteraard

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.728
Wat zou een goed begin kcal zijn om te starten met cutten? 3200? Zit nu op 3400. Krijg het gewoon echt niet meer weg op het moment. Wie weet dat volgende week wat anders brengt.

Prioriteiten stellen waar jij je goed bij voelt.

Maar als je wellicht minder - niet gaat trainen is een cut misschien juist niet handig? Zou dan even lekker rond onderhoud zitten en daarna aankijken wat je wilt. Maar dat is mijn gedachte uiteraard

Je hebt gelijk. Stoppen doe ik niet, was gewoon overhaast.

Wat doet je gewicht op 3400?

zou beginnen op 3000, vanuit daar kijken wat je per week afvalt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.731
Geen trains?Of heb ik wat gemist???

Komop beest! Doorgaan!

Come one Rempoot..
Wil je nou echt een legacy worden? Dat wanneer jij naar de eeuwige jachtvelden zal gaan, miljoenen mensen zullen huilen. A Big splash in the water.

Of..
Wil je forever een small chihuahua blijven? Dat wanneer jij naar mount olympus gaat.. Niemand je zal herrineren..

You have your own destiny in your own hands babey
Jij bent een do-er en geen talker

What you think is what you become
Everyday a time i think about my goals
And whats in front of me
I dont waste any second on whats behind me
Because whats behind me cannot change
Its whats in front of me what i can control

Come one Rempoot..
Wil je nou echt een legacy worden? Dat wanneer jij naar de eeuwige jachtvelden zal gaan, miljoenen mensen zullen huilen. A Big splash in the water.

Of..
Wil je forever een small chihuahua blijven? Dat wanneer jij naar mount olympus gaat.. Niemand je zal herrineren..

You have your own destiny in your own hands babey
Jij bent een do-er en geen talker

Legend.:o

Wow al 3dagen geen post.

Komop hoxyz

je doet het voor jezelf

srs

f**k de rest

:)

Terug
Naar boven