- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Had je beter vandaag kunnen staanGoed avondje als ik het mag geloven, maar moet net je muziek style zijn..
Only hardcore and hardstyle..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je beter vandaag kunnen staanGoed avondje als ik het mag geloven, maar moet net je muziek style zijn..

Das it
Ga 1-2 maanden je kcal aan clean foods forcefeeden, bedank me later. Al je eetproblemen opgelost, vervolgens ga je wel balen tijdens de cut want niks vult meer
Als ik in 1,5 jaar van een 62kg ondervoede ecto naar een 96kg dikz*k die ez 5k kcal eet kan gaan kun jij ook wel tenminste het ez eten gedeelte redden. En dan bedoel ik echt forcefeeden, ik deed 2 uur over m'n ontbijt of avondeten soms, en zo nu en dan propte ik het zo erg dat ik moest kokhalsen. Deed alles voor deez gainz, nu gaat alles er in, 250g droog afgewogen zilvervliesrijst met 400g kipfilet en een halve kilo groente, en zelfs dan kan ik er nog meer in krijgen als ik wil.
Als je alleen maar blijft junken om aan je kcals te komen zul je er nooit aan wennen om goed te kunnen eten, voordat ik met BB begon at ik ook 90% junk. Kreeg ez paar k kcal aan junk en kapsalons weg, maar 3500kcal clean food was een ramp. Maar nu kan ik wel gewoon fatsoenlijk eten, al is het wel klote in de cut. Het is alleen even mind over matter om die clean kcals je strot in drukken alsof er niks anders meer te eten is op de wereld.
Met jouw hongergevoel heb ik die discipline ook welDas it
Ik zie niet waarom ik clean zou moeten eten. M'n ouders zijn blij dat ik m'n eigen eten kook omdat ik gewoon niks lust. Ik heb zo vaak uren aan de eettafel gezeten omdat ik groenten en aardappelen van hun niet wou. Ik weet bijna wel zeker dat ik niet vaker dan tien keer in m'n leven hun clean (groente, aardappelen) eten op m'n bord heb leeggegeten. Hap in m'n mond, en naar de wc lopen en doorspoelen. Zo door totdat m'n bord leeg was. Cutten is gewoon discipline hebben.

. Maar je hebt ook nog zoiets als 'gezondheid', al is het best ironisch dat dat dan van mij komt...
Gewoon lekker 200 gram honeyloops met halve liter melk.
Stuk beter naar binnen te klappen dan droge rijst met kip.
.Thanks maar zo'n probleem is het niet. Ik heb gewoon geen zin om kip met rijst te eten. Dit heb ik in m'n cut anderhalf jaar lang gedaan en nu vind ik het gewoon niet meer te vreten. Doorgaans ziet m'n voeding er zo uit, valt best mee:Met jouw hongergevoel heb ik die discipline ook wel. Maar je hebt ook nog zoiets als 'gezondheid', al is het best ironisch dat dat dan van mij komt...
Ik at ook altijd maar een minimaal beetje op m'n bord als m'n ouders met clean en vullende dingen aankwam, mijn ouders waren juist blij dat ik zelf kookte en ook gezond at. Ik at dan gewoon rustig op m'n kamer, gezien ik minimaal een uur nodig had om m'n bord leeg te eten. Maar al snel wende het, en kon ik ook gewoon fatsoenlijk bij mijn ouders aan tafel eten zo nu en dan.
En clean food is cheap af, 1kg zilvervliesrijst voor iets meer dan een euro, volkoren brood met pindakaas kost ook geen reet en ramveel kcals, eieren 2,40 voor 30 stuks, 5 a day u may. All deez kcals voor het weggeven. Ook rip jij als je op jezelf gaat wonen en nog niet gewent bent clean te eten, eenmaal op jezelf heb je er al helemaal geen zin meer in om dat aan te leren, en betaal je een onnodige shitload aan eten.
Begin bijvoorbeeld met 2k-2,5k clean en de rest aan shakes met oats, whey en melk, 2 shakes ongeveer. Schrap dan een shake wanneer je merkt dat je wat meer naar binnen kunt werken, zo begon ik ook. Nu doe ik maanden met een kilo whey, waarvan 75% gebruikt wordt om wat proteins in recepten te verwerken. Handig als ik haast heb of even geen hap door m'n keel krijg door een hevige keelontsteking oid.
Das it, gister 350g cerealGewoon lekker 200 gram honeyloops met halve liter melk.
Stuk beter naar binnen te klappen dan droge rijst met kip.

Had van dis kant en klare hotdogs waar de macro's x10 van waren vgmde macro's kloppen toch niet voor 3800kcal?
wel minder suiker geconsumeerd![]()
Dat was ook de enige reden waarom ik naar de gym ging, squat overload halen en weer weg.Geen zin om te trainen en wel een PR zetten op de squat is toch niet verkeerd![]()
Bijna, emoticon formaat en achtergrond even weg

is you juicing..of gewoon bad luck?Vandaag rust, morgen maar legs. Dus geen aparte arm dag deze week. Ben echt op, fysiek en mentaal beetje. srs hoge druk op stage
Overigens lijkt het echt hard alsof ik gyno aan het developen ben. Door lichtere kleding valt het op als m'n tepel niet stijf is. Hoop dat het gewoon vet is, alhoewel @Jwdoetookmee zei dat er wel wat zat (nohomo)
Bad luck, kuren duurt nog wel een jaartje.