AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.981
Loweeeeeeeeeeeeeer

squat
3x5x20kg
3x60kg
1x80kg
1x100kg
4x5x117,5kg pr zwaar

legg press
5x10

hamstring curl
10x
4x12

leg extension
15x
4-6x10-20

smith calf raise
10x60kg
5x8x115kg pr

Ik wil ook wel in je spuiten:kiss:
:thinking:
Hnnnng
Mooi toch
Inderdaad
Thanks, vraag me alleen af of het nut heeft :emo: Behlave voor ego tho

wa ga je zette?

Liever een block pull als dat kan. Anders ook wel een mooie vorm van overload uiteindelijk .

Waarom eigenlijk de voorkeur voor blockpulls en geen rackpulls? Vroeg me dat laatst namelijk ook al af en nu kwam de vraag weer bij me naar boven.

Is het iets als dat je meer stabilisatie bodig hebt omdat je "los" begint bij blockpulls? En rackpulls "vast" (vanuit het rek)?

Ik denk:

Als de gewichtschijven ondersteund worden moet je uit stilstand met dezelfde buiging van de stang zoals vanaf de grond werken.

Rack pull kan je zo ook wat meer vanuit het op en neer veren van de stang tillen, zo kan ik voor reps praktisch hetzelfde als 1x max. :o

Waarom eigenlijk de voorkeur voor blockpulls en geen rackpulls? Vroeg me dat laatst namelijk ook al af en nu kwam de vraag weer bij me naar boven.

Is het iets als dat je meer stabilisatie bodig hebt omdat je "los" begint bij blockpulls? En rackpulls "vast" (vanuit het rek)?
Ligt dichter bij een normale deadlift, stang gaat niet verrot :p, minder whip en toch een ietwat andere beweging .

I get it, thanks :)

• #3.993
halve ub

smith calf raise
4x12x60kg

1 arm chest supp cable row
10x30kg
5x8x52,5kg pr

ohp
20x12kg dumbel
10x20kg
2x40kg
3x5x55kg ram zwaar

lat pulldown machine
10x40kg
4x15x57kg

chest press
10x30kg
10x50kg
3x10x71kg
8x71kg

alternating db curl
3x12x12kg

Vanaf kniehoogte of iets lager helpt mijn deadlift wel goed, net als rdl.
Hm ja, maar normale deadlifts doe ik niet
Ga je dan niet meer richting rack pull?
:thinking: long time no see bro
Het ging over rackpulls en het nut ervan ;)
^
ohh my bad, had er over heen gelezen :p
:emo:
Liever een block pull als dat kan. Anders ook wel een mooie vorm van overload uiteindelijk .
Blockpull ietsjes zwaarder imo

Dat laatste vooral bij mij
Ik denk:

Als de gewichtschijven ondersteund worden moet je uit stilstand met dezelfde buiging van de stang zoals vanaf de grond werken.

Rack pull kan je zo ook wat meer vanuit het op en neer veren van de stang tillen, zo kan ik voor reps praktisch hetzelfde als 1x max. :o

Ligt dichter bij een normale deadlift, stang gaat niet verrot :p, minder whip en toch een ietwat andere beweging .

als loit het zegt :)

Lekkere ohp

• #3.997
Vandaag tren gehad met @LeonM bij powerhouse utreg. Had niet echt een planning, zou gewoon met leon mee doen. Maar hij ging deadlifts doen... Hox + deadlifts = no go. Pre workout goeie burgers en fries gegeten. Hier eg lieve foto van ons
upload_2016-11-26_0-18-26.png
Ook nog de oude noxi pro met 1.3 gehad, werkte goed.

Squat
3x5x20kg
5x60kg
1x80kg
1x110kg (25kg schijf :thinking:
3x3x125kg pr Laatste op film, maar die moet leonie nog doorsturen :s

not bad, 3x3 op 90%

bench
Moet echt aan m'n arche werken
2x10x20kg
5x50kg
1x60kg
3x5x70kg
1x80kg
1x90kg pr evenarig

1x95kg 5kg pr

Mocht geen 100kliko proberen van leonie because conservetieve max

Vanaf hier niet echt meer wat nuttigs gedaan, wat rdl en 3 rep pulllups.

Morgen lekker bij benscontest kijken

Druk leef gekregen, volgde je altijd wel maar was een stille volger en niet zo heel erg actief meer... probeer weer beetje terug te komen op dbb :cool:
Altijd goei, stille volgers

Harde squat en bonks

Kijk aan! Dat moet een motiverende training zijn geweest!:thumb:

Goede training en zo maar waarom geen vangers als je voor een PR squat gaat ? Had Leon je niet beter kunnen spotten ipv te filmen ? :P

Terug
Naar boven