AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

inb4 bulking goes wrong and u gain 15% bf.
inb4 weight is to high and injuries

not sure if srs loel
Ironisch genoeg heb ik steeds problemen met m'n UB terwijl ik altijd full r*tard op legs ga en nooit problemen mee heb. 1x m'n knie geneukt door een skere f4f legpress, maar squats en deads nooit echt problemen mee gehad op smerige backpumps door AAS na.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.022
Wut, hoe zit je al op 20%? Ik lees dan ook niet elke dag alle pagina's mee, maar las toch wel vaak berichten dat je dan een x weer niet veel kunt eten of je kcals niet had gered etc. hCG kan altijd nog geblast worden, dus het stashen is geen probleem:D.

Jup heb wel moeite met eten, maar ik heb m'n cut nou niet echt laag geeindigd. Laatst vier punts meting op 16% gehad maar denk zelf dat ik hoger zit.
Dit was einde cut wat al zo'n acht of negen maanden geleden is.
be3c22f92293ac97da96644e8c093930.png

Ben nu ook alweer zo'n 12 kg zwaarder dan toen dus ja.

Ironisch genoeg heb ik steeds problemen met m'n UB terwijl ik altijd full r*tard op legs ga en nooit problemen mee heb. 1x m'n knie geneukt door een skere f4f legpress, maar squats en deads nooit echt problemen mee gehad op smerige backpumps door AAS na.
Toch denk ik dat die motivatie speech niet de juiste is :p

Als ik zo ga leven zoals jij de net beschreef dan was ik nu 95+ kg op een bf van 20+%, Zou ik een rug hernia hebben en 6x me bicep gescheurd hebben omdat ik te zwaar curl en niet verder kom dan 3 reps :p

Beste gewoon zo zwaar mogelijk 8-12 reps in mijn ogen. En elke 2weken 2,5 er bij doen hehe :wl:

Jup heb wel moeite met eten, maar ik heb m'n cut nou niet echt laag geeindigd. Laatst vier punts meting op 16% gehad maar denk zelf dat ik hoger zit.
Dit was einde cut wat al zo'n acht of negen maanden geleden is.
be3c22f92293ac97da96644e8c093930.png

Ben nu ook alweer zo'n 12 kg zwaarder dan toen dus ja.
Nice smalle waist, gaat een goei fysiek worden met wat olie in je kont en wat minder spek. Wanneer ben je nou van plan on te gaan dan? Zou wel van tevoren alvast beginnen te werken aan je voeding, clean eten etc.

Toch denk ik dat die motivatie speech niet de juiste is :p

Als ik zo ga leven zoals jij de net beschreef dan was ik nu 95+ kg op een bf van 20+%, Zou ik een rug hernia hebben en 6x me bicep gescheurd hebben omdat ik te zwaar curl en niet verder kom dan 3 reps :p

Beste gewoon zo zwaar mogelijk 8-12 reps in mijn ogen. En elke 2weken 2,5 er bij doen hehe :wl:
Dat was dan alleen bedoeld voor squats en deads:D. Nooit 5x5 gedaan? Ik vond 5x5 persoonlijk het prettigst, en wat afwisseling is ook altijd wel leuk.

• #4.025
Op z'n vroegst eind herfst/winter 2017. Zomer 2017 voorbereiden met cut. Maar idk man is wel een hele commitment.

Dat was dan alleen bedoeld voor squats en deads:D. Nooit 5x5 gedaan? Ik vond 5x5 persoonlijk het prettigst, en wat afwisseling is ook altijd wel leuk.
Ik heb als beginner idd nooit 5x5 gedaan. Had ik toen wel moeten doen.. Maar heb 3 jaar lang de standaard routine gedaan die (bijna) elke idioot doet wanneer die net begint:
maandag chest dinsdag rug woensdag rust dondedag shoulder vrijdag armen... Jaa dat klopt geen legs jaa... Na 3 jaar te erg aankloten, matige beginner gainz gemaakt, hier lid geworden en serieus begonnen met trainen. LPP schema vond ik wel fijn. Voedingsschema gemaakt en go! Dus Nu 1,5 jaar verder met serieus trainen goed tevreden.

En guess what? Me legs zijn me beste spiergroep :roflol::roflol:

• #4.028
Nope eet al zo'n anderhalf jaar niet meer mee met m'n ouders. Rip Nederlandse smerige kost.
Wou dat ik me moeder zo ver kon krijgen :o Kreeg gewoon een smack op me achterhoofd toen ik zei dat ik ook met avond eten niet meer mee wou eten.

Sindsdien Alles volgens schema behalve avond eten :p

• #4.032
Op z'n vroegst eind herfst/winter 2017. Zomer 2017 voorbereiden met cut. Maar idk man is wel een hele commitment.
Bij twijfel zou ik het iig niet doen:p, maar daar heb je nog genoeg tijd voor om over na te denken.
Wou dat ik me moeder zo ver kon krijgen :o Kreeg gewoon een smack op me achterhoofd toen ik zei dat ik ook met avond eten niet meer mee wou eten.

Sindsdien Alles volgens schema behalve avond eten :p
Damn, mijn moeder sprong een gat in het plafond toen ik clean at en zelf ging koken:o

• #4.037
Weer in eigen gym trainen, srs cba. Zo snel mogelijk erin en eruit.

Bench
Kut bench, ik wil een competition bench :(((((((((( Wel betere positie voor arch gevonden.
3x10x20kg
10x40kg
1x60kg
4x5x67,5kg

incline bayesian cable fly
4x10x14kg

Kreeg wat last van linker elleboog, not sure of het voor de tren ook al zat, misschien is het spierpijn :emo:

lat pulldown machine
10x50kg
4x10x67kg

side raise
4x12x8kg

cable v low row
10x100kg
3x10x114kg

hammer curl
12x12kg
3x10x14kg

geen tricep omdat last

cable rear delt
10x9kg
3x10x14kg

morgen weer kcal tracken en wegen, vanaf vrijdag niks getracked omdat cba en wou genieten. Schade valt wel mee denk ik.

Bij twijfel zou ik het iig niet doen:p, maar daar heb je nog genoeg tijd voor om over na te denken.
Damn, mijn moeder sprong een gat in het plafond toen ik clean at en zelf ging koken:o
We'll see, genoeg tijd. Geen haast
Loel ik moest alles lusten. Als ik niks lustte lekker met lege maag naar bed

Lucky you. Die luck heb ik helaas niet. We moeten gezellig aan tafel eten ??? Dusjaa nog ff volhouden tot ik uit huis ben.
Ekte allochtoon cultuur
Is leef. Zo kan je het langst progress maken.
Das it coach

heb je eigenlijk nog los vel? ik heb namelijk wel een beetje losser vel op het midden van mn buik, kwam van 100+ ooit

• #4.039
Niet echt veel los vel, wel striae. Maar ga ongetwijfeld los vel krijgen als ik echt droog sta.
dat is echt jammer, ik denk dat als je lang aan de drogere kant blijft dat het na verloop van tijd wel strak trekt, althans dat hoop ik.

Terug
Naar boven