beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik hoop het ook brodat is echt jammer, ik denk dat als je lang aan de drogere kant blijft dat het na verloop van tijd wel strak trekt, althans dat hoop ik.
srs tho
Nu niet meer
Het is die bosnian cultuur. Rip. Ondanks avond eten met parents, zijn gains wel goed.
Mwhoa altijd dikke bolling in onderrugHet is die bosnian cultuur. Rip. Ondanks avond eten met parents, zijn gains wel goed.
Lekkere deadlift, zag er wel goed toch?
Over welke form heb je het? Squats gaan prima toch? Deadlitt deed ik gewoon om form te testen, is 30kg van 1rmIk zou persoonlijk niet met deze form PR's proberen te blijven zetten..
Deads..die bolling...Mwhoa altijd dikke bolling in onderrug
Over welke form heb je het? Squats gaan prima toch? Deadlitt deed ik gewoon om form te testen, is 30kg van 1rm

Dere relatie breuk gainzStuk beter dan dat het was
Pijnlijke onderrug pomp jaAi. Die deads zien er pijnlijk uit. Al eens sumo geprobeerd?
Gefeliciteerd met je squat PR trouwens!!![]()
Weet dat het beter moet, vind het ook geen leuke oefening. Maar zo af en toe probeer ik het eens om te kijken hoe ik er voor sta. Sumo gaat me wel redelijk afDie bolling moet echt nog beter! Ik persoonlijk ben maar gewoon gestopt met deads omdat ik dit niet goed kreeg en ik het de moeite niet vond eraan te werken.
Wel merkte ik dat je met sumo's jezelf wel meer forceerd om je rug meer recht te houden. Zeker het proberen waard..
Eerste heb je wel gelijk in. Veel rechter dan dit krijg ik hem echt niet. Als ik zonder rugleuning zit bol ik ook enorm. Zal wel wat met mobiliteit te maken hebben denk ik dan.als je bij deadlifts het gevoel hebt dat de belt in de weg zit doe die belt dan af!.
verder is je startpositie al gewoon slecht, je begint met een bolle onderrug en hebt je schouders achter de bar. dan kun je hem ook gewoon niet mooi/goed doorpullen.
Moet er misschien toch maar aan geloven. Tips?Zou eerst is je mobility gaan fiksen voordat je weer gaat deadliften
Soon zeezDie eerste set squat zag er wel goed uit toch?
Die laatste zag ik idd wel een lichte bolling.
Sumo's zagen er in mijn ogen ook wel goed uit!
Lekker bezig brah. Zyzz incomming
Thanks, will look in toZou eens beginnen met je iliapsoas dagelijks te gaan rekken(zie youtube veel verschillende stretches).
watWoah bijna op de tweede page terecht gekomen, kan eg niet!!!1!1