- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yeah is goei
7 weken ben ik klaar met school, dan komt wel weer. Ook lekker cutten danVorig jaar mentale dip door stage. Verkeerde opleiding etc. Programmeren he... Kwam er wel hard op terug.
Sponsor giro Zyzz
liev

Ram hard lol. Op een goei dag kan ik wel triples maken met 130...
Dan stuitert die ook zo lekker in je nek en mag je er dubbel gevouwen ondervandaan kruipenBalen zeg... Inderdaad lager zetten volgende keer? Bar valt er toch wel op als die 10 cm lager staat en je failt.

Baal er van want ik heb al eens 140 gedaan. Mentaal gewoon kutToch mooi om te zien die fail
Hoort erbij..volgende keer beter!![]()
Spotters begin ik niet aan in mijn gym

klote inderdaad als je ineens de safety's raakt bij een squat, heb zelf ook wel eens 1 gefailed om die reden. maar je kan ze toch wat lager zetten voor de volgende keer?
nee, gewoon de safety's lager zetten. makkelijker en veiliger.
Ben bang dat ik hem dan niet red, maar kan volgende keer met 60kg proberen.Balen zeg... Inderdaad lager zetten volgende keer? Bar valt er toch wel op als die 10 cm lager staat en je failt.

Can confirm. Ik doe alleen nog frontsquats en hacksquats..

Can confirm. Ik doe alleen nog frontsquats en hacksquats..
Ook prima
Die andere h**r van een oefening kan mijn rug op..![]()
Snap niet echt wat je bedoeldAls je merk dat je niet omhoog komt en je gewoon je kont 40cm naar beneden laat vallen is het helemaal prima. Als jij utlra slow met 150kg op je rug naar die safety's toegaat, terwijl je al weet dat je gaat falen, klettert die wel in je nek ja![]()

Af en toe, maar meestal alleen r**ards