- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Clen is al long gone
12 dec was ik 90 exact. Geen gekke dingen gedaan als alcohol gedronken..
I wish5kg zo snel verliezen was wss een beetje bloat, stiekem aan de enantato gegaan!?!??
Daarom weeg je je dagelijks, kun je een veel beter gemiddelde uit trekken en overzichtelijk een mogelijke oorzaak vinden.Clen is al long gone
12 dec was ik 90 exact. Geen gekke dingen gedaan als alcohol gedronken..
I wish
Mwah niet helemaal mee eens. Als je elke dag weegt, krijg je elke dag ander gewicht. Ene keer meer vocht en andere keer minder vocht. Bloat, carbs alcohol noem maar op. Word je paranoide van imo...Daarom weeg je je dagelijks, kun je een veel beter gemiddelde uit trekken en overzichtelijk een mogelijke oorzaak vinden.
Je moet ook niet kijken naar de dagelijkse schommelingen maar het gemiddelde. Je weet zelf wel wat je hebt gegeten/gedaan waardoor je een dagelijkse schommeling kunt verklaren. Maar over 5 dagen kun je lastig zeggen waardoor het komt.Mwah niet helemaal mee eens. Als je elke dag weegt, krijg je elke dag ander gewicht. Ene keer meer vocht en andere keer minder vocht. Bloat, carbs alcohol noem maar op. Word je paranoide van imo...
. Maar die 4kg moet ook weer van af, dus als je niet weet hoe je op 90kg bent gekomen weet je ook niet hoe je naar 85 bent gevallen. Misschien is die wel kg's vocht aangekomen de dagen ervoor die hij nu heeft verloren, met dagelijkse metingen kun je dat zien.true that tho.. Zelf vind ik het wekelijks fijnerJe moet ook niet kijken naar de dagelijkse schommelingen maar het gemiddelde. Je weet zelf wel wat je hebt gegeten/gedaan waardoor je een dagelijkse schommeling kunt verklaren. Maar over 5 dagen kun je lastig zeggen waardoor het komt.
Als ik weet dat ik gisteren een kg zout heb gegeten word ik niet bepaald paranoïde als ik ineens 4kg zwaarder ben vandaag. Maar die 4kg moet ook weer van af, dus als je niet weet hoe je op 90kg bent gekomen weet je ook niet hoe je naar 85 bent gevallen. Misschien is die wel kg's vocht aangekomen de dagen ervoor die hij nu heeft verloren, met dagelijkse metingen kun je dat zien.

Maar dan word je er soms toch juist meer paranoïde van?
Een schommeling van 1 a 2kg per dag valt nog mee, maar schommelingen van ineens 4-5kg lijken me een stuk erger
In mn cut verloor ik elke week 0,3 kg en in me bulk kwam ik elke week 0,3kg aan. Zat misschien een verschil van 50 gram in wekelijksMaar dan word je er soms toch juist meer paranoïde van?Een schommeling van 1 a 2kg per dag valt nog mee, maar schommelingen van ineens 4-5kg lijken me een stuk erger
![]()
Had dus nooit echt dat ik me ergens zorgen over hoefde te maken hahaAint nobody got time voor dagelijks wegenDaarom weeg je je dagelijks, kun je een veel beter gemiddelde uit trekken en overzichtelijk een mogelijke oorzaak vinden.
Gemiddelde nemen is wel goed imo, maar geen zin inMwah niet helemaal mee eens. Als je elke dag weegt, krijg je elke dag ander gewicht. Ene keer meer vocht en andere keer minder vocht. Bloat, carbs alcohol noem maar op. Word je paranoide van imo...
Heel vaag..Ik woog mezelf in mijn prep ook dagelijks en was 3 weeks out opeens na 2 weken 8kg kwijt waaronder ook te veel vvm zonder iets geks te doen.
Ik denk dat ik mezelf gewoon echt overtraind heb, zou het wel even goed in de gaten houden als ik jou was.
Kan veel dingen wel voorspellen idd.Je moet ook niet kijken naar de dagelijkse schommelingen maar het gemiddelde. Je weet zelf wel wat je hebt gegeten/gedaan waardoor je een dagelijkse schommeling kunt verklaren. Maar over 5 dagen kun je lastig zeggen waardoor het komt.
Als ik weet dat ik gisteren een kg zout heb gegeten word ik niet bepaald paranoïde als ik ineens 4kg zwaarder ben vandaag. Maar die 4kg moet ook weer van af, dus als je niet weet hoe je op 90kg bent gekomen weet je ook niet hoe je naar 85 bent gevallen. Misschien is die wel kg's vocht aangekomen de dagen ervoor die hij nu heeft verloren, met dagelijkse metingen kun je dat zien.
well see of ik weer zo snel aankom.had het een half jaar terug.
ging mijn eten tracken en viel op 4200 opeens 4kg af in 2 weken, daarna trok het gewoon weer recht.
schoof het eerst af op een kapotte weegschaal maar die lijkt gewoon nog goed te werken
Ja, ik vind het ook ramzwaar om elke morgen na het pissen even 10sec naast m'n bed te staan voordat ik weer m'n bed in ga.
0900 op stage zijn, 0840 uit bedJa, ik vind het ook ramzwaar om elke morgen na het pissen even 10sec naast m'n bed te staan voordat ik weer m'n bed in ga.

08:39:50 dus vanaf nu?
7:50 bus pakken, 7:40 uit bed, 7:45 naar de bus

Jelly, goals.Er zijn momenteel 5 gebruikers aanwezig in dit topic (4 leden en 1 gast).
Welkom @GoSelene