AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.181
doe je waarschijnlijk al, maar toch, fappen voor je naar bed gaat?

natuurlijke reactie is moe worden.

• #4.183
Wat is flux

Bedankt voor de pizza

Ah ik dacht bij flux eigenlijk an 4FA:emo:

Het is teveel placebo effect denk ik. Als ik het niet neem slaap ik al helemaal niet en lig ik uren na te denken in bed, ben ik volgende dag verrot..

Zal het werken als je een multivitamientje zal nemen ipv mela & denkt dat het mela is? Seriously.

Hoe slaap/sliep je over het algemeen dan, vaste tijd, verschillende tijden, laat, etc etc? Toen ik paar jaar geleden gameverslaafd was sliep ik ook shit. Ging regelmatig om 4-5 u naar bed, maar daar raakte ik vervolgens aan gewent waardoor ik niet eerder in slaap kon vallen.

Wat bij mij hielp was gewoon een maand of 2 mela nemen elke keer op hetzelfde tijdstip. Uiteindelijk kwam ik in die ritme terecht en werd ik ook zonder mela moe op hetzelfde tijdstip.

• #4.192
Ah ik dacht bij flux eigenlijk an 4FA:emo:
:emo:
Zal het werken als je een multivitamientje zal nemen ipv mela & denkt dat het mela is? Seriously.
Gok van niet, want mela maakt me wel moei.
Hoe slaap/sliep je over het algemeen dan, vaste tijd, verschillende tijden, laat, etc etc? Toen ik paar jaar geleden gameverslaafd was sliep ik ook shit. Ging regelmatig om 4-5 u naar bed, maar daar raakte ik vervolgens aan gewent waardoor ik niet eerder in slaap kon vallen.

Wat bij mij hielp was gewoon een maand of 2 mela nemen elke keer op hetzelfde tijdstip. Uiteindelijk kwam ik in die ritme terecht en werd ik ook zonder mela moe op hetzelfde tijdstip.
In de vakanties was m'n ritme altijd 6/7am 15pm. Maar afgelopen stages gewoon altijd 23/2400 - 0730 ongeveer. Nu heb ik dus precies hetzelfde maar slaap ik gewoon kut. Out of the blue.

Heb toch allang gezegd dat het komt door die ACETATO?

Weet niet of je daar tolerantie voor opbouwt, ik kan met gemak 12 uur slapen als ik 3mg neem
Groot deel van de populatie breekt het slecht af, waardoor meer nemen eigenlijk alleen maar zorgt voor meer opstapeling in het lijf en niet meer helpt voor slapeng.
Denk dat Toop eerlijk gezegd ook zo'n geval is als je 12 mg wegvreet :o

• #4.198
lol wa :roflol:

Weet niet of je daar tolerantie voor opbouwt, ik kan met gemak 12 uur slapen als ik 3mg neem
Nee neem elke dag 3mg. Af en toe eens 6mg maar word er niet echt meer moe van
Groot deel van de populatie breekt het slecht af, waardoor meer nemen eigenlijk alleen maar zorgt voor meer opstapeling in het lijf en niet meer helpt voor slapeng.
Denk dat Toop eerlijk gezegd ook zo'n geval is als je 12 mg wegvreet :o
Was ook niet srs, alhoewel ik wel eens 12mg na een avondje pep heb geprobeerd :emo:

Als je het nu net voor het slapen neemt dan zou ik het eens rond een uur of 5 of 6 in de avond proberen, kreeg ik eens als tip met de onderbouwing dat je dan je natuurlijke aanmaak helpt oid. Geen idee of t werkt want mijn mela is op

Als ik 1mg mela neem ben ik een half uur/uur later moe genoeg om te slapen. Als ik dat om 6 uur neem lig ik om 7 gewoon in bed:o. Daarvoor gebruik ik het eigenlijk ook, om vroeger te kunnen slapen dan 12-1 uur. Of uitzonderlijke dagen als ik gewoon niet moe ben.

Terug
Naar boven