XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Weegt zich dagelijks crew. Gewoon elke dag invoeren op myfitnesspal zodat je uit het grafiekje kan opmaken welke kant je gemiddeld op gaat

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.162
Zou gewichtsverlies te maken kunnen hebben met slapen? Slaap tegenwoordig erg weinig, kom pas na uren in slaap en word vroeg wakker waardoor ik ook niet meer kan doorslapen..
Weegt zich dagelijks crew. Gewoon elke dag invoeren op myfitnesspal zodat je uit het grafiekje kan opmaken welke kant je gemiddeld op gaat
Grafiekje van afgelopen jaar :D
9088dbe731aa73c3b87b6ebd5c179e48.png

daarom ga ik elke dag om 10 in mn nest liggen en val ik vanzelf rond 23:30 in slaap. super chill om niet op te staan alsof je geramt bent door een trein.

Same, ik lig er ongeveer rond 23:00 's savond in en dan word ik tussen 00:00 en 00:30 moe en ga ik slapen.
Vaak word ik dan gewoon rond een uur of half 9 a 9 wakker. Ideaal

Same, ik lig er ongeveer rond 23:00 's savond in en dan word ik tussen 00:00 en 00:30 moe en ga ik slapen.
als ik een keer wat korter of kutter slaap dan zuigt heel mn dag + training

Wat zijn dat voor ambtenaar tijden..ik sta iedere dag 06:10uur op:o

• #4.176
Even een korte reactie op je melatonine. Volgens mij (zal als je wilt wel een bron zoeken later..) & uit eigen ervaring wordt de kwaliteit van je slaap (diepte, slaapcycli) er alleen maar slechter dan zonder.

Wat mij wel iets geholpen heeft met beter door kunnen slapen is 's avonds laat niet meer drinken & flux op laptop en telefoon. Laatste kan ook bullshit zijn, maar vind het sowieso fijner.

• #4.179
Even een korte reactie op je melatonine. Volgens mij (zal als je wilt wel een bron zoeken later..) & uit eigen ervaring wordt de kwaliteit van je slaap (diepte, slaapcycli) er alleen maar slechter dan zonder.

Wat mij wel iets geholpen heeft met beter door kunnen slapen is 's avonds laat niet meer drinken & flux op laptop en telefoon. Laatste kan ook bullshit zijn, maar vind het sowieso fijner.
Flux gebruik ik, wekt fijn. Zonder melatonine kan ik echt niet meer leven. Over een maandje wanneer ik klaar ben met stage misschien weer

Terug
Naar boven