- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grafiekje van afgelopen jaarWeegt zich dagelijks crew. Gewoon elke dag invoeren op myfitnesspal zodat je uit het grafiekje kan opmaken welke kant je gemiddeld op gaat

Douch elke avond.. Heb elke dag stage van 0900 tot 1730 dus m'n ritme is prima. Slaap gewoon niet meer.wie was douchen.
ja slaap kan daar wel invloed op hebben, ga eens gewoon slapen.
wie was douchen.
ja slaap kan daar wel invloed op hebben, ga eens gewoon slapen.
Gelukkig al een tijdje niet meer nee, toen was het 2x daags douchen en 2 x pw beddengoed wassen.gelukkig heb je geen middelen in je lichaam waardoor je snachts veel zou kunnen gaan zweten.
En voedingZeker, slaap is zo'n beetje de meest underrated factor in de sport

daarom ga ik elke dag om 10 in mn nest liggen en val ik vanzelf rond 23:30 in slaap. super chill om niet op te staan alsof je geramt bent door een trein.Zeker, slaap is zo'n beetje de meest underrated factor in de sport
daarom ga ik elke dag om 10 in mn nest liggen en val ik vanzelf rond 23:30 in slaap. super chill om niet op te staan alsof je geramt bent door een trein.
als ik een keer wat korter of kutter slaap dan zuigt heel mn dag + trainingSame, ik lig er ongeveer rond 23:00 's savond in en dan word ik tussen 00:00 en 00:30 moe en ga ik slapen.
Vaak word ik dan gewoon rond een uur of half 9 a 9 wakker. Ideaal
als ik een keer wat korter of kutter slaap dan zuigt heel mn dag + training
Wat zijn dat voor ambtenaar tijden..ik sta iedere dag 06:10uur opSame, ik lig er ongeveer rond 23:00 's savond in en dan word ik tussen 00:00 en 00:30 moe en ga ik slapen.
Vaak word ik dan gewoon rond een uur of half 9 a 9 wakker. Ideaal

Niks mis met dirty iifym imo. Als ik ga kuren wordt het misschien wel wat cleaner. Maar niet veel.
Jup heb ik zo vaak..als ik een keer wat korter of kutter slaap dan zuigt heel mn dag + training
Wat zijn dat voor ambtenaar tijden..ik sta iedere dag 06:10uur op![]()
Flux gebruik ik, wekt fijn. Zonder melatonine kan ik echt niet meer leven. Over een maandje wanneer ik klaar ben met stage misschien weerEven een korte reactie op je melatonine. Volgens mij (zal als je wilt wel een bron zoeken later..) & uit eigen ervaring wordt de kwaliteit van je slaap (diepte, slaapcycli) er alleen maar slechter dan zonder.
Wat mij wel iets geholpen heeft met beter door kunnen slapen is 's avonds laat niet meer drinken & flux op laptop en telefoon. Laatste kan ook bullshit zijn, maar vind het sowieso fijner.
Flux gebruik ik, wekt fijn. Zonder melatonine kan ik echt niet meer leven. Over een maandje wanneer ik klaar ben met stage misschien weer