Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Me too, slaap dan gelukkig ook wel goed.Man, man..ik kan op de bank al niet eens wakker blijven
...maar was vanmorgen wel om 6:00uur al wakker zonder wekker..
Jongere mannen blijven toch meestal wel makkelijker wakker zo ver ik heb gezien, mij zul je iig nooit op de bank in slaap zien vallenheeft toch niets met leeftijd te maken?ik lig 10min in bed en ik slaap. Bij mijn vriendin is het nog erger.
Vandaag ook 1min wakker voor mijn wekker. Altijd leuk![]()
. Tenzij ik mezelf dagenlang echt heb uitgeput.Wacht maar tot je later groot bent!Jongere mannen blijven toch meestal wel makkelijker wakker zo ver ik heb gezien, mij zul je iig nooit op de bank in slaap zien vallen. Tenzij ik mezelf dagenlang echt heb uitgeput.
Dan functioneer ik niet gok ik.Als je het nu net voor het slapen neemt dan zou ik het eens rond een uur of 5 of 6 in de avond proberen, kreeg ik eens als tip met de onderbouwing dat je dan je natuurlijke aanmaak helpt oid. Geen idee of t werkt want mijn mela is op
ThisAls ik 1mg mela neem ben ik een half uur/uur later moe genoeg om te slapen. Als ik dat om 6 uur neem lig ik om 7 gewoon in bed. Daarvoor gebruik ik het eigenlijk ook, om vroeger te kunnen slapen dan 12-1 uur. Of uitzonderlijke dagen als ik gewoon niet moe ben.
Altijd douche pre sleep.warm douchen en in bed gaan liggen masterrace
instant slaap
Schommelt heel erg. De ene keer twee, andere keer acht. Ligt er maar net aan wat ik aan m'n hoofd heb hoe weinig ik slaap.
Laatst een keer gehad dat ik zittend op een bank bijna in slaap viel, daarvoor is het me nog nooit eerder gebeurd.Man, man..ik kan op de bank al niet eens wakker blijven
...maar was vanmorgen wel om 6:00uur al wakker zonder wekker..
Net voor de wekker wel, niet twee of drie uur.Me too, slaap dan gelukkig ook wel goed.
En net voor de wekker wakker worden is altijd heeeeeerlijk
Mij ook niet inderdaad.Jongere mannen blijven toch meestal wel makkelijker wakker zo ver ik heb gezien, mij zul je iig nooit op de bank in slaap zien vallen. Tenzij ik mezelf dagenlang echt heb uitgeput.
Groot gaan we nooit worden

Daar hebben we acetato veur.
Soon.jpg
Ja, en dat laatste heb ik geen zin in. Ben ik veelte nuchter voor.Ligt het probleem misschien psychologisch? Dokter/therapeut die je ermee kan helpen?
Tot die tijd blijf je nog een liev schattig meisje

Als je echt nuchter was had je het al lang gedaanSoon.jpg
Ja, en dat laatste heb ik geen zin in. Ben ik veelte nuchter voor.

Betwijfel of zo iemand zou helpen. Wordt vanzelf wel weer beter.
Dit wordt de basis. Dus gewoon wat ik elke dag ga eten. De rest gewoon een hoop iifym carbs. En begin op 3000 kcal dus dat is prima vol te houden.Waarom zo weinig eten? Dit zij 2 maaltijden toch?
Moet er niet aan denken om in m'n cut al 920 kcals weg te drinken![]()
Kwark kan. Melk is wel lekker en drinkt goed weg. Ontbijt 500ml, lunch zo'n 500ml en avondeten zo'n 500ml. Daarnaast nog wat melk door cruesli/honeyloops. Zit je al op twee literBeter extra bak kwark en wat meer vaste shit eten ipv al die melk![]()