MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Schijnt dat je er alleen even overheen moet komen en dat het daarna wel goed gaat

warm douchen en in bed gaan liggen masterrace

instant slaap

Hoeveel uur slaap je gemiddeld per nacht dan?

Man, man..ik kan op de bank al niet eens wakker blijven:roflol:

...maar was vanmorgen wel om 6:00uur al wakker zonder wekker..

Jullie zijn gewoon oud joh!!11!!

heeft toch niets met leeftijd te maken? :roflol: ik lig 10min in bed en ik slaap. Bij mijn vriendin is het nog erger.
Vandaag ook 1min wakker voor mijn wekker. Altijd leuk :D

heeft toch niets met leeftijd te maken? :roflol: ik lig 10min in bed en ik slaap. Bij mijn vriendin is het nog erger.
Vandaag ook 1min wakker voor mijn wekker. Altijd leuk :D
Jongere mannen blijven toch meestal wel makkelijker wakker zo ver ik heb gezien, mij zul je iig nooit op de bank in slaap zien vallen:o. Tenzij ik mezelf dagenlang echt heb uitgeput.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.210
Als je het nu net voor het slapen neemt dan zou ik het eens rond een uur of 5 of 6 in de avond proberen, kreeg ik eens als tip met de onderbouwing dat je dan je natuurlijke aanmaak helpt oid. Geen idee of t werkt want mijn mela is op
Dan functioneer ik niet gok ik.
Als ik 1mg mela neem ben ik een half uur/uur later moe genoeg om te slapen. Als ik dat om 6 uur neem lig ik om 7 gewoon in bed:o. Daarvoor gebruik ik het eigenlijk ook, om vroeger te kunnen slapen dan 12-1 uur. Of uitzonderlijke dagen als ik gewoon niet moe ben.
This
warm douchen en in bed gaan liggen masterrace

instant slaap
Altijd douche pre sleep.
Hoeveel uur slaap je gemiddeld per nacht dan?
Schommelt heel erg. De ene keer twee, andere keer acht. Ligt er maar net aan wat ik aan m'n hoofd heb hoe weinig ik slaap.
Man, man..ik kan op de bank al niet eens wakker blijven:roflol:

...maar was vanmorgen wel om 6:00uur al wakker zonder wekker..
Laatst een keer gehad dat ik zittend op een bank bijna in slaap viel, daarvoor is het me nog nooit eerder gebeurd.
Me too, slaap dan gelukkig ook wel goed.

En net voor de wekker wakker worden is altijd heeeeeerlijk
Net voor de wekker wel, niet twee of drie uur.
Jongere mannen blijven toch meestal wel makkelijker wakker zo ver ik heb gezien, mij zul je iig nooit op de bank in slaap zien vallen:o. Tenzij ik mezelf dagenlang echt heb uitgeput.
Mij ook niet inderdaad.

Wacht maar tot je later groot bent!

Wacht wat..?
Groot gaan we nooit worden :(

Ligt het probleem misschien psychologisch? Dokter/therapeut die je ermee kan helpen?

• #4.217
Volgende maand ga ik cutten. Dit wordt de basis denk ik.
43d9134e1620861895163eacd64cb1ec.png

1kg gehakt / 7 prep = 142 gram. 500g pasta pak / 7 = 71 gram. Not sure hoe groot zo'n meal dan is tho. We'll see. Quick add kcal zouden de groentes (woh) en saus worden.

Waarom zo weinig eten? Dit zij 2 maaltijden toch?

Moet er niet aan denken om in m'n cut al 920 kcals weg te drinken :(

Beter extra bak kwark en wat meer vaste shit eten ipv al die melk :o

• #4.220
Waarom zo weinig eten? Dit zij 2 maaltijden toch?

Moet er niet aan denken om in m'n cut al 920 kcals weg te drinken :(
Dit wordt de basis. Dus gewoon wat ik elke dag ga eten. De rest gewoon een hoop iifym carbs. En begin op 3000 kcal dus dat is prima vol te houden.
Beter extra bak kwark en wat meer vaste shit eten ipv al die melk :o
Kwark kan. Melk is wel lekker en drinkt goed weg. Ontbijt 500ml, lunch zo'n 500ml en avondeten zo'n 500ml. Daarnaast nog wat melk door cruesli/honeyloops. Zit je al op twee liter :emo:

Terug
Naar boven