Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Dit wordt de basis. Dus gewoon wat ik elke dag ga eten. De rest gewoon een hoop iifym carbs. En begin op 3000 kcal dus dat is prima vol te houden.

Kwark kan. Melk is wel lekker en drinkt goed weg. Ontbijt 500ml, lunch zo'n 500ml en avondeten zo'n 500ml. Daarnaast nog wat melk door cruesli/honeyloops. Zit je al op twee liter :emo:

Ohw ik wou al zeggen... Zelfs een meisje van 1.50m kan dit niet volhouden.

Geen last van honger tijdens een cut, stel je zal uiteindelijk op 2700 uitkomen? Dan lijkt melk schrappen me de eerste oplossing waar ik zelf aan zou denken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.223
Ohw ik wou al zeggen... Zelfs een meisje van 1.50m kan dit niet volhouden.

Geen last van honger tijdens een cut, stel je zal uiteindelijk op 2700 uitkomen? Dan lijkt melk schrappen me de eerste oplossing waar ik zelf aan zou denken.

Naar mate ik dieper in de cut ga ga ik ofcourse vloeistof schrappen. Op het moment ga ik geen honger hebben op 3000. M'n eerste cut ben ik begonnen op 2500 kcal en geeindigd op 1800. Bijna een jaar uitgehouden dus moet te doen zijn.

Naar mate ik dieper in de cut ga ga ik ofcourse vloeistof schrappen. Op het moment ga ik geen honger hebben op 3000. M'n eerste cut ben ik begonnen op 2500 kcal en geeindigd op 1800. Bijna een jaar uitgehouden dus moet te doen zijn.

Klinkt in dat geval als een goed plan! Maar eerst nog lekker wat wintervacht pakken tijdens de feestdagen.

• #4.225
Klinkt in dat geval als een goed plan! Maar eerst nog lekker wat wintervacht pakken tijdens de feestdagen.
Inderdaad haha. Wanneer ik precies ga cutten weet ik nog niet. Ik wil eigenlijk eerst een nieuwe bench pr halen. Morgen staat 4x5x72,5kg op de planning, en m'n pr is 5x5x77,5kg.

heb je eig recente shape update, zie net dat je stats gvd zo goed als zelfde zijn als die van mij.

Inderdaad haha. Wanneer ik precies ga cutten weet ik nog niet. Ik wil eigenlijk eerst een nieuwe bench pr halen. Morgen staat 4x5x72,5kg op de planning, en m'n pr is 5x5x77,5kg.

Persoonlijk zal ik gewoon voor die pr gaan en er niet te onzeker over zijn, gewoon proberen. Ergens rondom oud&nieuw ofzo. Hoeveel zou je willen pressen?
Daarna lekker cutten, heb je je bulk ook lekker afgesloten daarmee.

• #4.228
heb je eig recente shape update, zie net dat je stats gvd zo goed als zelfde zijn als die van mij.
Rug hier.
f6b46839d469ce61ae08444aa4b408b2.png

5b11e72963eb1ffb9261d40f7c97dfd8.png

Front laat ik niet zien want is standje obesitas.

Persoonlijk zal ik gewoon voor die pr gaan en er niet te onzeker over zijn, gewoon proberen. Ergens rondom oud&nieuw ofzo. Hoeveel zou je willen pressen?
Daarna lekker cutten, heb je je bulk ook lekker afgesloten daarmee.
Blijf gewoon bouwen tot ik m'n 4x5 faal. Daarna keertje 1rm testen. Hoop de 100 te halen want heb laatst in Utreg 95kg gedrukt.

100 moet dan vast snel lukken!

wat een kut foto's :roflol:

oh well, still going to fap.

• #4.232
Ik denk overigens dat ik de naam van m'n log maar ga veranderen naar Marvins slowchat log #2.

Watsmis met slowchat. Jouw log wordt tenminste nog bezocht :(:(:(

Can relate sleep probs. Bij mij had het wel te maken met de stress van me stage. Daarna ging het wel weer weg.

Dus in het nieuwe jaar begin je met een cut en ga je zyzz worden?

• #4.240
Goed geslapen, dikke mix van Main Concern op en een chocoladeletter pre w/o. Gas hoaaln

lat pulldown machine
10x50kg
4x10x64kg
8x64kg
gore twee rep progressive overload

paused bench
3x10x20kg
5x40kg
3x60kg
4x5x72,5kg

cable v low row
15x100kg
10x114kg fullstack
12xfullstack + 20kg boooh
15x
10x114kg
15x114kg

incline bayesian cable fly
10x9kg
4x10x14kg

paused side raise
10x6kg
4x12x8kg
10x10kg

bb curl in squat rack
10x20kg
4x10x25kg

1 arm overhead cable extension
10x9kg
4x10x20kg

Can relate sleep probs. Bij mij had het wel te maken met de stress van me stage. Daarna ging het wel weer weg.
Hopen dat het over maandje over is dan.
Zuivelmarv
NIEJ
Dus in het nieuwe jaar begin je met een cut en ga je zyzz worden?
Jup. Tren ace, sos en sauna boooh

Terug
Naar boven