Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

De startpositie weergegeven in de matige paintcreatie is matig, zo niet erg slecht.

Goeie bench repout, zit vooruitgang in je bench of niet? :)

Zo hard dat jij hem bijna voelde :o. Nee arie bleef wel op de bench

:roflol:
:o

Over dat filmpje trouwens, heb het idee dat je ondanks je schoenen nog steeds de neiging hebt om heel even met je hakken van de grond te komen. Kan aan mij liggen hoor, maar zo lijkt het. Form ziet er over het algemeen wel al een heel stuk beter uit dus er zit veel vooruitgang in.

• Topic Starter Topic Starter
Goeie bench repout, zit vooruitgang in je bench of niet? :)

Verschilt per dag een beetje.

:roflol:
:o

Over dat filmpje trouwens, heb het idee dat je ondanks je schoenen nog steeds de neiging hebt om heel even met je hakken van de grond te komen. Kan aan mij liggen hoor, maar zo lijkt het. Form ziet er over het algemeen wel al een heel stuk beter uit dus er zit veel vooruitgang in.

Niet te vergeten dat dit na 10+ werksetjes was he. Maak vo lgende keer wel een betere

---------- Post added at 21:08 ---------- Previous post was at 10:13 ----------

21/1/15

Niet zoveel gedaan.

squat

Extreme spierpijn in heupen (wat aanduid dat lowbar techniek beter gaat neem ik aan) en benen een beetje. Heel weinig gegeten en geslapen.
Had ook af en toe wat steken in m'n rechter knie. M'n pa die had een knee sleeve die perfect paste. Dus dat eens geprobeerd. Niks geen last tbh. Weet niet of het echt helpte maarja.

x20kg
4x40kg
3x50kg
5x62,5kg
5x62,5kg
5x62,5kg
5x62,5kg
5x62,5kg Op film, ziet er echt verschrikkelijk uit. Kreeg kramp in m;n maag en verloor m'n balans. Leken meer op good mornings lol.. Ook depth was niet helemaal goed. Andere setjes gingen wel goed. Als ik me top voel film ik wel eens overnieuw aangezien m'n form duidelijk beter is :o
Film is niet echt post worthy maar post hem gewoon om progress vast te leggen.
https://www.youtube.com/watch?v=2HXNPp6U7J8&feature=youtu.be

romanian deadlift

8x50kg
8x50kg
8x50kg
10x50kg

Squat is minder cringe dan de vorige keer, dus vooruitgang :)

Je staat vrij breed, misschien kom je makkelijker op dept als je iets smaller staat. Dat merk ik tenminste, misschien werkt het ook wel bij jou

Squats zijn echt flink hoog

En recht op gefilmd

Mooie shakebeker.
Dieper squatten

waarom squat je dan niet highbar

daarmee kom je over het algemeen makkelijker op diepte

Squat is minder cringe dan de vorige keer, dus vooruitgang :)

Je staat vrij breed, misschien kom je makkelijker op dept als je iets smaller staat. Dat merk ik tenminste, misschien werkt het ook wel bij jou

Zal eens schouderbreedte proberen

Squats zijn echt flink hoog

En recht op gefilmd

Mooie shakebeker.
Dieper squatten

waarom squat je dan niet highbar

daarmee kom je over het algemeen makkelijker op diepte

Kijk mijn post van gister eens, daar had ik wel gewoon goeie depht. Kwam denk ik puur omdat m'n heup nog veel spierpijn in zat. Highbar is not it mane. Thanks iig probeer er wel aan te werken om wat consistenter te zijn met depth.

Serieus remtoopia, dit ziet er niet uit. Is er niemand daar met een ietsiepietsie verstand squats?

Serieus remtoopia, dit ziet er niet uit. Is er niemand daar met een ietsiepietsie verstand squats?

Helaas niet, ik squat het diepste van de hele spotschool. De mensen die squatten miren mijn diepte srs krijg het vaak te horen.. En als ze dan over m'n goodmorning form beginnen zeggen ze dat ik hoger moet squatten. Zelfde met deadlift, ben denk ik de enige die proper normaal deadlift(deadstop etc)

Leg die bar in godsnaam dan eens wat hoger man, hij ligt nu ongeveer op je non existing tricep en dat kan niet de bedoeling zijn.

Die paused squats van eerder waren ook boven par.
Als je de halter zo laag legt zal je zowat altijd die good morning beweging krijgen.
Hoger leggen, en dat is niet per se high bar.
Verder werken aan mobiliteit.
En sterker worden natuurlijk.

Ik zeg maar wat geks he, maar misschien een idee voor jou om een bankje achter je neer te zetten waarop je gaat zitten (lees: aantikt). Heb het idee dat je gewoon een beetje de 'angst' hebt om recht te blijven waardoor je extreem ver naar voren hangt en een GM-squat uitvoert. Een bankje dat laag genoeg is kan je sowieso dwingen om op goede diepte te komen.

Nee, echt dit is zo licht dat je geen abominabele trucjes met bankjes en zo uit moet gaan halen. Je moet gewoon op een normale/goede manier gaan squatten. En dat betekent dus niet zo vreselijk lowbar.

Nee, echt dit is zo licht dat je geen abominabele trucjes met bankjes en zo uit moet gaan halen. Je moet gewoon op een normale/goede manier gaan squatten. En dat betekent dus niet zo vreselijk lowbar.
Maar onze hoxyz doet al zo hard zijn best en aangezien in die gym niemand is met een fatsoenlijke squattechniek moet er toch iets bedacht worden.
Dit is wel een nuttige video IMO https://www.youtube.com/watch?v=bs_Ej32IYgo&ab_channel=AlanThrall

Iets ja, en dat zijn in deze echt geen box squats. Het gaat niet om hard je best doen, het gaat er om dat die bar niet zo laag moet liggen, dat lost het probleem waarschijnlijk al op.

Waar woon je

Leg die bar in godsnaam dan eens wat hoger man, hij ligt nu ongeveer op je non existing tricep en dat kan niet de bedoeling zijn.

Die paused squats van eerder waren ook boven par.
Als je de halter zo laag legt zal je zowat altijd die good morning beweging krijgen.
Hoger leggen, en dat is niet per se high bar.
Verder werken aan mobiliteit.
En sterker worden natuurlijk.

Iets ja, en dat zijn in deze echt geen box squats. Het gaat niet om hard je best doen, het gaat er om dat die bar niet zo laag moet liggen, dat lost het probleem waarschijnlijk al op.

Heb het idee dat hij nu perfect in een ''shelf'' ligt. Ga hem morgen eens wat hoger proberen te leggen. Over dat dit zo licht is om geen ''ab trucje'' uit te voeren geloof ik wel. Maar het is wel zo dat m'n benen ernstig zwak zijn. Wat ik ook erg merk in een deadlift (heupen schieten omhoog) Denk dat de truc is om gewoon meer te squatten en zo kracht omhoog te krijgen

Ik zeg maar wat geks he, maar misschien een idee voor jou om een bankje achter je neer te zetten waarop je gaat zitten (lees: aantikt). Heb het idee dat je gewoon een beetje de 'angst' hebt om recht te blijven waardoor je extreem ver naar voren hangt en een GM-squat uitvoert. Een bankje dat laag genoeg is kan je sowieso dwingen om op goede diepte te komen.

Heb daar zelf ook al aan gedacht. Maar weet niet f dat wel zo slim is.

Randje van Friesland..

Toch bedankt allen..Really do appreciate it. Niemand kan me hier in de omgeving helpen dus dan maar hier. Ook al heb ik het idee dat ik mezelf voorschut zet door die video's :o...

Terug
Naar boven