- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter nu meteen goed leren dan jaren trainen en denken dat je flink veel squat om er dan achter te komen dat alles hoog is.
Word moeilijk om me aan te houden, alhoewel er niks vies in zit behalve whey.
Volgende week beginnen, moet nog even m'n digitale weegschaal binnenkrijgen. Van het weekend food preppenHoxzyzz's going hardcore bobbydildoingmoet nog even m'n digitale weegschaal binnenkrijgen. Van het weekend food preppen
dirk woont ook in fryslan, ectoforce op dit forum, die is altijd wel bereidwillig om iemand te helpen

Hoezo ga je nou cutten remtoop. Je squat 60 kiklo, je zou minstens op onderhoud moeten eten, liefst iets er boven en gewoon eerst eens een flink pak sterker worden.

dirk woont ook in fryslan, ectoforce op dit forum, die is altijd wel bereidwillig om iemand te helpen

idd! en ze sloegen elkaar ook nog es [emoji15]

Dirk woont niet in fryslan vriend
flevoland
Is nogal een verschil
Waar ergens in flevo?of aan hillie vragen?
idd! en ze sloegen elkaar ook nog es [emoji15]
Dirk woont niet in fryslan vriend
flevoland
Is nogal een verschil
het begint met een f en eindigt allebei op land
---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------
diepte is veel beter maar je hebt totaal geen spanning en ontzettende good morning
Squat is nu @ par, dus goei
correct me if im wrong, maar volgens mij hanteer je nu de techniek van low bar en ligt de barbell high bar. Onderrug bolling is idd duidelijk te zien![]()

26/1/15
Eerste dag van de cut. Weegschaal is besteld dus kan ik me overmorgen eens wegen op lege maag.
Tot nu toe gehad :2348 kcal 215 carbs 79 vet 172 proton en 1200 sodium en 44 suiker.. Maar dat zegt me niks ,iemand kan toelichten wat en hoeveel ik moet hebben ongeveer?
do you even voeding basics ? katch mccardle of harris benedict