Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Beter nu meteen goed leren dan jaren trainen en denken dat je flink veel squat om er dan achter te komen dat alles hoog is.

• Topic Starter Topic Starter
Beter nu meteen goed leren dan jaren trainen en denken dat je flink veel squat om er dan achter te komen dat alles hoog is.

Daarom post ik vids, omdat ik voor mijn gevoel diep zat ga. Wat dus niet het geval is.

---------- Post added at 20:37 ---------- Previous post was at 09:40 ----------

Vandaag niet wezen sporten, maar wel een cutschema opgesteld.
bmr = 2376. Ik heb x 1,45 gedaan (3-5x sporten is 1,55, maar buiten sporten zit ik veel stil) Komt uit op een onderhoud van 3445 cal.

Zit nu op 2547kcal 192 ei 243 carbs en 79 vetten. Daar heb ik dan eventueel boter voor bakken en iets van drinken wat ik mee naar school neem niet mee gerekend want dat verschilt elke dag. Ik kan niet de hele dag op water leven :o Word moeilijk om me aan te houden, alhoewel er niks vies in zit behalve whey.
Maar ik heb er op zich wel vertrouwen in, eindelijk een keer wat vet eraf proberen te halen. In het weekend ga ik m'n schema niet volgen omdat ik dan met hele andere tijden zit etc. Dus eens kijken of het werkt maandag tot vrijdag :D Volgende week beginnen, moet nog even m'n digitale weegschaal binnenkrijgen. Van het weekend food preppen

dirk woont ook in fryslan, ectoforce op dit forum, die is altijd wel bereidwillig om iemand te helpen

Hoezo ga je nou cutten remtoop. Je squat 60 kiklo, je zou minstens op onderhoud moeten eten, liefst iets er boven en gewoon eerst eens een flink pak sterker worden.

23/1/15

Squat

Dieper gesquat. Dit voelt wel een beetje aan alsof dit het diepste is wat ik kan. Ook soort van highbar? denk ik gedaan. Ging opzich goed, wel even wennen die stang op je traps
stretch
x20kg
5x40kg
3x50kg
5x65kg
5x65kg film. Beetje raar gefimd maar zag er wel beter uit denk ik. behalve 3e rep beetje verloor ik wat balans. Merk overigens wel dat m'n onderrug wat bolt zie je op de video. Tijdens squat/ na voel ik me onderrug helemaal niet
5x65kg
5x65kg
4x65kg Bar rolde naar nek toe.
https://www.youtube.com/watch?v=woP6VFjvTac

20 min wachten op bens..
machine row

8x57kg
8x70kg
8x77kg
8x77kg
12x50kg

db row

6x22kg
6x26kg
6x26kg

bench

x20kg
5x40kg
3x50kg
5x65kg
5x65kg
5x65kg

front squat

5x40kg
5x40kg
5x40kg

Nu werken :(

Minder poezen eten, je fokt er veel te veel zag ik :eek:

Jij wou ze wel zag ik, met je messen snapchat :roflol:

Dirk woont niet in fryslan vriend

flevoland

Is nogal een verschil

2 min lopen en ik sta in flevoland :P Waar ergens in flevo?

of aan hillie vragen? :D

:roflol: idd! en ze sloegen elkaar ook nog es [emoji15]

Moeder en dochter hadden fitti

Dirk woont niet in fryslan vriend

flevoland

Is nogal een verschil

het begint met een f en eindigt allebei op land

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

diepte is veel beter maar je hebt totaal geen spanning en ontzettende good morning

Squat is nu @ par, dus goei

correct me if im wrong, maar volgens mij hanteer je nu de techniek van low bar en ligt de barbell high bar. Onderrug bolling is idd duidelijk te zien :(

het begint met een f en eindigt allebei op land

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

diepte is veel beter maar je hebt totaal geen spanning en ontzettende good morning

Probeer wel degelijk alles goed tight te zetten. Had het idee dat deze squats veel beter omhoog gingen dan die andere ipv goodmorning

Squat is nu @ par, dus goei

correct me if im wrong, maar volgens mij hanteer je nu de techniek van low bar en ligt de barbell high bar. Onderrug bolling is idd duidelijk te zien :(

Ja heb gewoon de bar wat hoger gelegd

Nog steeds vrij kut. Ten eerste is het kut gefilmd en nu komen je knieën weer zo ver naar voren dat je nog maar net aan op diepte komt.

26/1/15

Eerste dag van de cut. Weegschaal is besteld dus kan ik me overmorgen eens wegen op lege maag.
Tot nu toe gehad :2348 kcal 215 carbs 79 vet 172 proton en 1200 sodium en 44 suiker.. Maar dat zegt me niks ,iemand kan toelichten wat en hoeveel ik moet hebben ongeveer?
Zomenteen nog wat kwark en dan vind ik het wel best. zal uitkomen op 2500 met +-200 protons.
Heb alles getracked behalve het hele kleine beetje boter bij ei en paar druppels ketchup over ei en rijst/gehakt(wat misschien +-20-50kcal is).

squat

Heb steeds steken in m'n linkerkant van heup, iemand weet wat dat is?
5x40kg
3x50kg
1x60kg
5x67,5kg
5x67,5kg zwaar pfff
5x67,5kg lowbar omdat m'n traps echt pijn deden van de stang... Merkte wel meteen weer foward lean. Highbar werkt beter dus, alleen doet zoveel pijn
10x40kg
8x40kg

Deadlift

5x60kg sumo. rip schenen
5x80kg conv
5x80kg conv
5x80kg conv. Tijdje geleden dat ik gedeadlift heb, mm idk.

romanian dead

8x50kg
8x50kg
8x50kg

leg extension

8x50kg
12x64kg
12x71kg
12x71kg
12x71 kg dropset 14x

Heb wel echt zin om wat lekkers te eten hnnng

26/1/15

Eerste dag van de cut. Weegschaal is besteld dus kan ik me overmorgen eens wegen op lege maag.
Tot nu toe gehad :2348 kcal 215 carbs 79 vet 172 proton en 1200 sodium en 44 suiker.. Maar dat zegt me niks ,iemand kan toelichten wat en hoeveel ik moet hebben ongeveer?

do you even voeding basics ? katch mccardle of harris benedict

Die pijn went erg snel, srs

Terug
Naar boven