AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
Remtoop hoe lang ben je eig?

Morgen even wegen, ben benieuwd. Als geen verschil even wat cardio toevoegen. Al hoewel ik vorige week denk ik in een 3-4k kcal deficit zat.

2/2/15

Meh saaie dag,

squaaat

highbar. Goed op de plek waar hij hoort te liggen gelegd, maar voelt niet echt tight aan ofzo. Denk dat ik gewoon lowbar ga doen. Had het met een maatje erover, is het niet gewoon dat ik zo ver voorover lean doordat m'n abs zwak zijn? aangezien ik die echt nooit train.
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg meh

doodlift

weer hele discussie met pt. Dat m'n pull wel goed is, maar m'n negatieve beweging slecht is. Terwijl ik hem vrij hard laat vallen en deadstop doe.. Form voelt wel beter aan, rug zo tight mogelijk. Nogsteeds wel wat onderrug bolling, maar rechter dan dit krijg ik m'n rug niet. Dus ga gewoon zo verder deadliften.

5x60kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg Volgende week 1x5 en dan wat uppen denk..

seated smith calf raise

20x60kg
15x100kg
15x140kg
30x180kg eerste 15 goed, daarna pomp
20x200kg vanaf hier beetje pompen snelle reps.
15x220kg
heeeeleveelx140kg

nog beetje front squat en leg extension, niet echt zin dus maar weg gegaan..

highbar. Goed op de plek waar hij hoort te liggen gelegd, maar voelt niet echt tight aan ofzo. Denk dat ik gewoon lowbar ga doen. Had het met een maatje erover, is het niet gewoon dat ik zo ver voorover lean doordat m'n abs zwak zijn? aangezien ik die echt nooit train.

Zou zomaar kunnen dat je wat core strenght mist. Zelf leun ik ook lichtjes voorover tijdens mijn squat.
Wellicht wat oefeningen voor je core toevoegen (planks/ab wheel bijv)
Ben ik nu aan het doen en volgens de fysio zou dat voor mij moeten gaan helpen.

abs trainen is overrated

Zou zomaar kunnen dat je wat core strenght mist. Zelf leun ik ook lichtjes voorover tijdens mijn squat.
Wellicht wat oefeningen voor je core toevoegen (planks/ab wheel bijv)
Ben ik nu aan het doen en volgens de fysio zou dat voor mij moeten gaan helpen.

Het is niet dat ik te ver voorover leun in de squat, het is dat m'n heupen eerst omhoog schieten en daarna m'n rug pas waardoor het een goodmorning word.

Zal toch een fix voor m'n squat moeten vinden he

Het is niet dat ik te ver voorover leun in de squat, het is dat m'n heupen eerst omhoog schieten en daarna m'n rug pas waardoor het een goodmorning word.

[Link niet meer beschikbaar]

maakt nog niet zoveel uit dus, komt vanzelf goe

Was eerst moe, toch maar gegaan. Opzich goeie tren

bens

x20kg
5x40kg
5x50kg
1x60kg
5x70kg ez
5x70kg ez
5x70 vpr? laatste beetje zwaar
10x50kg wijdere grip, middelvinger op ring. Barbell vloog elke kant op voelde apart ;p
10x50kg
8x50kg

machine press

5 setjes

plate front raise

wou nog beetje front delt, had geen zin in presses
10x40kg
10x50kg
10x50kg

seated side lateral

Nog nooit eerder seated gedaan wel goeie burn, maar idk
10x7kg
10x7kg
10x7kg
10x7kg

cable rear dealt

2 setjes en toen jatte een paar ecto's mijn cables ??? Dus toen maar 2 setjes neck press

machine pulldown

10x50kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg

zelfgemaakte cable lat pulldown geval

10x50kg
10x90kg
10x90kg
15x60kg

cgbp

12x40kg
12x40kg
12x40kg

db curls

10x14kg
10x14kg
10x14kg

Toen nog wat superset met bb curls en skullcrushers 3x10x20kg, en nog wat wrist curls. Goeie pomp dus wou foto maken, maar ben srs 30 minuten opzoek geweest naar m'n sleuteltje voor kluisje. Iemand had hem in een cardio apparaat gelegd.. Was dat misschien een teken dat ik cardio moet doen?

3/2/15

mmmm idk

Aardig was volume.
Prima bens vpr

goede bens pr indeed

mirin bench bro. Hogere bench dan squat.

het ligt iig niet aan je abs. Denk eerder dat het je onderug/hammies of quads zijn

Aardig was volume.
Prima bens vpr

Thanks

mirin bench bro. Hogere bench dan squat.

het ligt iig niet aan je abs. Denk eerder dat het je onderug/hammies of quads zijn

Thanks brah. Wat zijn dan oefeningen om het te versterken? Gewoon 2/3x in de week blijven squatten op 5x5/5x3? En deads denk ik.

Rdl/sldl of goodmornings

volgens mij staat daar nog wat over in kaluro's log, ergens in de afgelopen week

Calorieren gaan prima, wel een beetje lack in protein. Zit rond de 1,6-1,8 gram per kg lichaamsgewicht. 2-3g krijg ik echt niet binnen.

4/2/15
rustige lb dag.

squat

Voelde prima op steek in heup na. Goed snel en lekkere form. Het enige is dat ik halferwege het setje helemaal buitenadem ben..
5x40kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg

romanian dl

8-12x50kg
8-12x50kg
8-12x50kg
8-12x50kg

seated smith calf raise

Reps ergens tussen de 10-50
60kg
100kg
140kg
180kg
180kg
100kg

lunges in smith

nooit eerder gedaan. Voelde lekker aan maar moest wel even de goeie manier vinden
4 setjes met 40kg

En nog een setje of 4 leg curl/extension

Rdl/sldl of goodmornings

volgens mij staat daar nog wat over in kaluro's log, ergens in de afgelopen week

Zal eens kijken, goodmornings ga ik me niet aan wagen

Laatst bewerkt:
Genoeg protons hoor, zolang je geen massive kcal tekort hebt hoef je je daar niet echt zorgen over te maken ;)

Goeie trains verder, zeker omdat je nu voor het eerst (of niet?) serieus aan het cutten bent :thumbs:

Genoeg protons hoor, zolang je geen massive kcal tekort hebt hoef je je daar niet echt zorgen over te maken ;)

Goeie trains verder, zeker omdat je nu voor het eerst (of niet?) serieus aan het cutten bent :thumbs:

Laten we het hopen :D Sowieso eerste keer dat ik calorien track en dagelijks boven de 100 protons kom denk ik :P Vandaar dat m'n progressie ook zo slecht is voor de tijd dat ik al train.

Natuurlijk halverwege buiten adem op 8 reps.
Wat is de reden van die high reps dan? :o

Voeding ging vandaag echt nergens over. Dik pak chocolade koekjes zitten op eten :roflol: Ach ja, kan wel een keer. Nog steeds in een deficit.
Had wel vandaar zoveel zin om te trainen, niet normaal. Niet moe, en goed hyped :D Tevens vandaag ook voor de eerste keer met belt getraind. Was wel een cheap riempje van 20 euro, maar voelde wel lekker aan. Misschien in de toekomst zelf eentje aanschaffen
5/2/15

bench
5x5x70 stond op de planning, maar had zoveel zin om te maxen idek why.

x20kg
8x40kg
1x60kg
1x70kg
1x90kg belt pr+10kg motherfuckeeeeeeeeeeeers ging nog aardig hard
0x90kg Wou hem clean hebben, maar vloog veelste hard naar beneden. rip spanning
1x90kg gore grinder, rechts gaat ook eerder omhoog dan links.
8x70kg vpr
9x70kg vpr

smith incline bens
meh kut oefening
6x60kg
6x60kg
6x60kg
6x60kg

machine row

12x57kg
12x64kg
12x64kg
12x64kg

v low row

10x90kg
10x100kg
10x100kg
8x100kg hele rug vol

side laterals

4 setjes a 15 reps

deadlift en squat
http://www.youtube.com/watch?v=CQwEmTp_IS8&feature=youtu.be
Stond niet op de planning maar wou beetje form filmen en belt proberen. Alles op film.
Squat ziet er solide uit denk ik, alleen eerste rep van 60kg verloor ik m'n balans. Diepte viel wel een beetje tegen, maar dat kwam omdat riem tegen pens aankwam heuheu.
Ook bij sumo zie ik dat m'n heupen heel hard omhoog schieten. M'n rug bij convi krijg ik eigelijk niet rechter dan dit. Voelt wel heerlijk aan.

Nog wat bicep pompen.
Cardio, triceps meer stond nog op de planning. Maar was er wel klaar mee. Misschien morgen nog wat skwaaaaaats, kijken of ik dat red met school en werk.

vuile mafkees met je bench hoger dan je squat

Wel harde bench, daarna ook die VPR's nog na je max wtf man

Terug
Naar boven