- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was eerder klaar van school dus ben een keer eind middag gegaan. Shitload volume gedaan.Smakelijk
Whatever it takes broIk zei toch dat je niet in je duim IM kunt injecteren?
Jup in de ochtend, maar tijd varieert best erg. Ben net al gedropped van 3500 naar 3300.Gewicht meet je wel altijd onder dezelfde omstandigheden?
Zo ja, is het toch echt minder eten...
Jup in de ochtend, maar tijd varieert best erg. Ben net al gedropped van 3500 naar 3300.
Het enige wat verschilt is dat ik soms naar de wc moet in de ochtend, en andere keer niet. Maar ja ik blijf het wel even aan kijken. Wil niet te snel droppen omdat ik het dan later moeilijk ga krijgen later.Same here. Soms sta ik half 7 naast m'n bed, soms half 12.
Even weekje aankijken dan maar!
Net weer even die andere arm getraindJe moet nog veel leren; tren ace in je duim injecteren, man man man. Wel ramgeile angle op je onderarm pic![]()

Niet mee eens eigenlijk. Als je dieet goed is en je houd je er gewoon volle week aan, dan hoor je gewoon wekelijks langzaam af te vallen en progressie te zien. Juist als je 2-4x per week weegt word je gek. Ene dag meer carbs, andere dag minder carbs, meer vocht minder vocht of zoals jij zegt een dag verkeerde drol.Juist niet. 1 weging kan erg vertekenen en de hele boel uit context halen. Meet je 2-4x per week kan je mooi gemiddeldes nemen en een trent herkennen.
Ligt dr 1x een drol scheef en je weegt hetzelfde als de week daarvoor in een cut voel je je kut![]()

Dat kan je ook fokken. Stel je eet veel zout de dag van te voren, fockt dat je hele weging.
Precies dit. En aangezien ik haast nooit een grote boodschap in de ochtend heb, scheelt dat ook per keerJuist niet. 1 weging kan erg vertekenen en de hele boel uit context halen. Meet je 2-4x per week kan je mooi gemiddeldes nemen en een trent herkennen.
Ligt dr 1x een drol scheef en je weegt hetzelfde als de week daarvoor in een cut voel je je kut![]()

Eigenlijk zou je elke dag moeten wegen en dan bij elkaar op /7. Weekgemiddelde. Maar ik heb geen zin om elke dag te wegen, heb vaak haast.Niet mee eens eigenlijk. Als je dieet goed is en je houd je er gewoon volle week aan, dan hoor je gewoon wekelijks langzaam af te vallen en progressie te zien. Juist als je 2-4x per week weegt word je gek. Ene dag meer carbs, andere dag minder carbs, meer vocht minder vocht of zoals jij zegt een dag verkeerde drol.
Denk dat je van dit allemaal eerder gek word door vaak te wegen ipv 1x per week.
But that's me![]()
Zondag was een ander dagje, daarom liet ik het ook zien haha. Doorgaans ziet mijn voeding er zo uit op een werk/schooldag. Weekenden varieren.Met zulke volumes moet het wel wat harder gaan met het gewicht. Daarnaast zou ik het qua voeding echt heel anders aanpakken in de cut, maar goed.. Ik weet dat het uiteindelijk draait om kcals in vs. kcals out.

Niet mee eens eigenlijk. Als je dieet goed is en je houd je er gewoon volle week aan, dan hoor je gewoon wekelijks langzaam af te vallen en progressie te zien. Juist als je 2-4x per week weegt word je gek. Ene dag meer carbs, andere dag minder carbs, meer vocht minder vocht of zoals jij zegt een dag verkeerde drol.
Denk dat je van dit allemaal eerder gek word door vaak te wegen ipv 1x per week.
But that's me![]()

Blijft een leuke avatar.
Fruit moet inderdaad meer, af en toe een appeltje op werk. Noten vind ik zonde kcal, borrelnootjes daarentegen eet ik wel eens in het weekend. Verder supp ik een multi, 50mg zink, d3, magnesium, melatonine en op het moment antibiotica.Oke, duidelijk. Misschien nog noten en fruit toevoegen voor de vitaminen en mineralen (als je er geld voor over hebt). Verder zit je wel prima denk ik
goeie sup stack

Soon bestellen tochgoeie sup stack
Je vergeet alleen ace, test prop en hgh bij je supps.
Hebe