MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Denk dat het best vocht kan zijn als je ineens op sommige dagen meer zout/carbs eet. Is dat zo? Want de trent van het afvallen (die heuveltjes) lijkt wel door te zetten maar dan zou je sinds ongeveer 4/3 misschien vocht vast gehouden hebben?

Alles hou je ook echt helemaal bij qua kcals?

En heb je op onderhoud gezeten? Of gelijk van bulk naar cut? Stel je bulk was 3900 en je dropt dan op 3500 kan dat ook zijn omdat je je bulkvocht kwijtraakt, terwijl je op onderhoud eet. Dan cut je dus pas op 3k oid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.823
Ik ben op werk, kan niet uitgebreid antwoorden. Maar ik wil de vrijdag rel niet missen :(

Kom maar bij ons op de markt staan. Althans thuis thuis is daar weinig te beleven en dit zal toch de amusementswaarde verhogen van de markt.

VRIJDAG REL

Een relletje op DBB houd de verveling away :D

Weinig rel hier:sad:

• #4.829
Fucking moe, energie -1000. Net alsof de cut echt begonnen is :roflol: Geen idee wat voor tren ik vanavond ga doen.

Wat zeggen de gemeten centimeter?
Anders gewoon beginnende 1-2 keer half uurtje met hartslag 130 lekker easy
No clue wat centimeters laatste twee weken hebben gedaan. Eerste maand was -4cm op taile, de rest gelijk. milimeters overal een of twee er af.

Denk dat je nog steeds dropt op 3200 ofso hoor, maar denk dat het met je voeding te maken heeft (Zout, carbs, etc.) Zou het nog ff aankijken.
Will do
Ik zou spijtig genoeg toch je kcals verlagen of wat meer 'clean' gaan eten om vocht schommelingen wat meer te beperken..

...ja dat zei ik echt..
Valt best mee toch hoe non clean ik eet tegenwoordig?
Ik ben 2x zo zwaar als jij en cut op 2600 op hoge dagen.
Jij zit probably ook wat lager onder onderhoud icm gear.
:emo:
Ligt misschien aan je cyclus :kiss:
Stuur die anavar nou eens op man. Kan ik werk maken van m'n cyclus.
Kom maar bij ons op de markt staan. Althans thuis thuis is daar weinig te beleven en dit zal toch de amusementswaarde verhogen van de markt.

VRIJDAG REL

Een relletje op DBB houd de verveling away :D

Valt tegen allemaal.

• #4.830
Zyzz filmpjes.... Energie begint te komen boys
tenor.gif

tumblr_mvoiuuSJX71rq1wteo1_250.gif

• #4.831
92.0 kg vannochtend :emo::emo:

Hoofdpijn en erg weinig energie. Halverwege kreeg ik wel weer goeie boost tho. Geen zin in legs dus maar fullbody :roflol:

leg extension
10x30kg
10x50kg
7x10-12x57kg

incline bench
10x40kg
3x7x60kg

hamstring curl // abs
10x30kg //
10x40kg //
7x10-12x50kg //

incline bayesian fly // face pull
10x18kg
2x10x23kg 2x10x30kg
2x10x40kg 2x10x30kg

smith calf raise
10x60kg
4x10x100kg

side raise // upper chest shrug
20x6kg
3x12x10kg
2x12x10kg // 2x10x14kg gore chest pomp. Is zeldzaam deze dagen.

cable pulldown // overhead rope extension
10x50kg
5x10x60kg // 5x10x30kg

cable straight arm pulldown // alternating db curl
5x

Potatoe iphone 5 kwaliteit, maar borst stond echt goor vol. Eindelijk zag ik eens wat upper chest. Heb overigens wel het idee dat ik wat droger oog, kan ook komen doordat ik goeie tan begin te krijgen. Op deze pic zie je overigens ook wel weer wat angle voor bodyparts doen. Dem onderarmen, armen niet flexed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gyazo - 2b8d1d929c5c1d5f529d2f7c39203962.png

• #4.832
90.6 all time low evenaring. Kom op, morgen nieuwe low plssssssss

• #4.835
90.5 toch nog een nieuwe low weigh in. Prep ook weer klaar, en 30 min cardio (wandelen naar supermarkt) done.

• #4.837
250g shoarma, 65g rijst (wat overigens mislukt is, normaal maakt m'n moeder het. Maar nu is het helemaal plakkerig en soppig. Hopelijk komt het goed als het in de microgolf gaat :emo:) en wat ui.
Shoarma:heart: Wat betreft die rijst..af en toe door roeren met kokoen, niet te hoog vuur koken en na het afgieten nog 2 a 3 keer afspoelen met koud water (dus nog 2 a 3 keer afgieten). Dat laatste zorgt ervoor dat je rijst niet meer (zo erg) plakt. Het afgietwater zal dan bijna doorzichtig moeten zijn.

Kan je helaas vertellen dat de magnetron de plakkerigheid niet gaat oplossen..:o

• #4.839
Shoarma:heart: Wat betreft die rijst..af en toe door roeren met kokoen, niet te hoog vuur koken en na het afgieten nog 2 a 3 keer afspoelen met koud water (dus nog 2 a 3 keer afgieten). Dat laatste zorgt ervoor dat je rijst niet meer (zo erg) plakt. Het afgietwater zal dan bijna doorzichtig moeten zijn.

Kan je helaas vertellen dat de magnetron de plakkerigheid niet gaat oplossen..:o
Wij hebben geen zeef, dus moet met de deksel op de pan afgieten wat ik niet kan met mijn clen handjes. Dus zat nog wat water in, dacht het verdampt wel. Blijkbaar niet :P Woensdag nieuwe prep poging.

Deed eerst altijd gehakt met rijst. Maar shoarma is 10x lekkerder plus bijna zelfde macros.

Denk dat je gewoon je rijst te lang hebt gekookt. Gebruik zelf basmati rijst, kook het max 9-10 minuten

Terug
Naar boven