- Waardering
- 18.834
Had 8 minuten gekookt volgens het pak.Denk dat je gewoon je rijst te lang hebt gekookt. Gebruik zelf basmati rijst, kook het max 9-10 minuten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had 8 minuten gekookt volgens het pak.Denk dat je gewoon je rijst te lang hebt gekookt. Gebruik zelf basmati rijst, kook het max 9-10 minuten
Te weinig water zorgt er toch niet voor dat het gaat klonten? Althans is mijn ervaring
Te weinig water zorgt er toch niet voor dat het gaat klonten? Althans is mijn ervaring
@hoxyz ik haal vaak 1-2 minuten van de tijd af wat op zo'n verpakking staat. Proef het anders even Wann je kookt. Is het hard, dan nog even in de pan laten. Is het goed afgieten een door laten stomen
Het probleem is dat ik teveel water in de pan liet. Het was of plakkerige rijst, of afgieten en carbs die verloren gaan in de gootsteen. Volgende keer doet m'n muur het maar.
Die heeft meer geduld dan ik. Deksel op de pan en een heeeeeeel klein spleetje overhouden waar het water uit kan lopen. Maar dat duurt mij te lang

Die heeft meer geduld dan ik. Deksel op de pan en een heeeeeeel klein spleetje overhouden waar het water uit kan lopen. Maar dat duurt mij te lang![]()

Uiteraard gebruik ik ook geen zeef...gewoon de deksel. Maar ben dan ook een keukenprincesWij hebben geen zeef, dus moet met de deksel op de pan afgieten wat ik niet kan met mijn clen handjes. Dus zat nog wat water in, dacht het verdampt wel. Blijkbaar nietWoensdag nieuwe prep poging.
Deed eerst altijd gehakt met rijst. Maar shoarma is 10x lekkerder plus bijna zelfde macros.

Koop zeef nerd, bij action nog geen paar euro. Je wilt gainen toch.Die heeft meer geduld dan ik. Deksel op de pan en een heeeeeeel klein spleetje overhouden waar het water uit kan lopen. Maar dat duurt mij te lang![]()

Dankje jij ook
Haha nee was grapje, clen staat nog mooi op m'n plank. Wie weet snoep ik ze ooit nog eens op. Zijn nog maar 12 tabs of zo tho.Uiteraard gebruik ik ook geen zeef...gewoon de deksel. Maar ben dan ook een keukenprinces
Edit: Toch 'het' potje uit de kast gepakt?
Abi gun mij ik ben skeer.
Koop zeef nerd, bij action nog geen paar euro. Je wilt gainen toch.
Kheb nog wel een potje voor kging p*ssy out vorige zomer. Misschien deze cut niet

welk merk?Kheb nog wel een potje voor kging p*ssy out vorige zomer. Misschien deze cut niet![]()
Check je pm
Roidrage?Rijst prep update:
Shit is niet te vreten, shoarma smaakt naar aardappel wat gesoaked is in water. BUT I ATE IT ANYWAYS BECAUSE I AINT NO GODDAMN p*ssy. IF THIS WOULD BE EASY ERRRYONE WOULD DO IT. GOTTA DO WHAT I GOTTA DO BABY WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH