XXL Nutrition

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Dan heb je te weinig water in de pan mein n*ger.

Te weinig water zorgt er toch niet voor dat het gaat klonten? Althans is mijn ervaring

@hoxyz ik haal vaak 1-2 minuten van de tijd af wat op zo'n verpakking staat. Proef het anders even Wann je kookt. Is het hard, dan nog even in de pan laten. Is het goed afgieten een door laten stomen

Tfw je geen rijst kunt koken

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.845

Te weinig water zorgt er toch niet voor dat het gaat klonten? Althans is mijn ervaring

@hoxyz ik haal vaak 1-2 minuten van de tijd af wat op zo'n verpakking staat. Proef het anders even Wann je kookt. Is het hard, dan nog even in de pan laten. Is het goed afgieten een door laten stomen

Tfw je geen rijst kunt koken
Het probleem is dat ik teveel water in de pan liet. Het was of plakkerige rijst, of afgieten en carbs die verloren gaan in de gootsteen. Volgende keer doet m'n muur het maar.

Hoe krijgt je moeder het dan voor elkaar ???

Wij hebben geen zeef, dus moet met de deksel op de pan afgieten wat ik niet kan met mijn clen handjes. Dus zat nog wat water in, dacht het verdampt wel. Blijkbaar niet :P Woensdag nieuwe prep poging.

Deed eerst altijd gehakt met rijst. Maar shoarma is 10x lekkerder plus bijna zelfde macros.
Uiteraard gebruik ik ook geen zeef...gewoon de deksel. Maar ben dan ook een keukenprinces:roflol:

Edit: Toch 'het' potje uit de kast gepakt?

• #4.852
:emo:
Dankje jij ook
Uiteraard gebruik ik ook geen zeef...gewoon de deksel. Maar ben dan ook een keukenprinces:roflol:

Edit: Toch 'het' potje uit de kast gepakt?
Haha nee was grapje, clen staat nog mooi op m'n plank. Wie weet snoep ik ze ooit nog eens op. Zijn nog maar 12 tabs of zo tho.
:roflol::roflol::roflol:

Koop zeef nerd, bij action nog geen paar euro. Je wilt gainen toch.
Abi gun mij ik ben skeer.

• #4.856
90.5kg vannochtend. Maar net toen ik aan m'n ontbijt (lunch) begon moest ik naar het toilet. Oftewel had ik 30 min langer doorgeslapen dan had ik een nieuwe low weigh. Geen zin in school, dus lekker in de middag wezen trennen.

bench
pink op ring, hou het hier bij.
2x15x20kg
5x40kg
3x60kg
2x5x72,5kg
2x6x72,5kg

v pulldown
10x70kg
2x8x100kg
8x114kg
8x100kg

incline bayesian cable fly // face pull
10x18kg 10x30kg
4x10x30kg 4x10x36kg

1 arm cable row // side raise
10x40kg 15x6kg
4x10x55kg 4x12x8kg

skullcrusher
cable warmup
3x10x20kg + ez stang. Laatste setje ss cable kickbacks

hammer curl
12x12kg
2x8x16kg
15x16kg

• #4.858
Rijst prep update:

Shit is niet te vreten, shoarma smaakt naar aardappel wat gesoaked is in water. BUT I ATE IT ANYWAYS BECAUSE I AINT NO GODDAMN p*ssy. IF THIS WOULD BE EASY ERRRYONE WOULD DO IT. GOTTA DO WHAT I GOTTA DO BABY WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH

Rijst prep update:

Shit is niet te vreten, shoarma smaakt naar aardappel wat gesoaked is in water. BUT I ATE IT ANYWAYS BECAUSE I AINT NO GODDAMN p*ssy. IF THIS WOULD BE EASY ERRRYONE WOULD DO IT. GOTTA DO WHAT I GOTTA DO BABY WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Roidrage? :punch:

Colleges skippen om te traien. I ain't the only one.. :D

Terug
Naar boven