Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Abs for the labs :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.885
Beetje volume inhalen.

squat
bb complex (ohp squat bbrow en rdl) 2x10
2x5x20kg
5x60kg
5x80kg
7x100kg
2x8x100kg

rdl
5x60kg
4x8x80kg

bb walking lunge
4x12-15x20kg

hamstring curl
10x30kg
3x10x40kg

glute press // calf press
10x
3x10xzwaarder

smith calf raise // leg extension
10x60kg 15x30kg
3x10x60kg 3x15x30kg

pulldown
10x50kg
4x10x70kg veel stretch hangs

side raise
10x6kg
3x15x8kg

face pull
10x18kg
3x8x23kg

seated cable fly
10x15kg
4x10x30kg

4 setjes bi en tri.

It's all about priorities bruh
En dat heeft niet m'n prioriteit.
U wot

lekker veel volume wel!

Gewoon cringe man die mensen daar, nu snap ik het frustratie topic wel. Ehm reps waren retezwaar :-p Was beltless. Normaal gaat vanaf 80kg de belt al om. Helpt enorm.
Welkom in mijn leef. Ik moet nog jaren verplicht bij een basic trainen omdat ik een sportschool op meerdere locaties moet hebben. Alle vaste leg apparaten met 1 been of gewoon helemaal niet kunnen doen omdat het gewoon veel te laag is. Geen lying leg curls, bij 1 locatie heb ik nog een plate-loaded calf raises gelukkig.

• #4.888
90.3kg nieuwe low.

Yes ging lekker.
Welkom in mijn leef. Ik moet nog jaren verplicht bij een basic trainen omdat ik een sportschool op meerdere locaties moet hebben. Alle vaste leg apparaten met 1 been of gewoon helemaal niet kunnen doen omdat het gewoon veel te laag is. Geen lying leg curls, bij 1 locatie heb ik nog een plate-loaded calf raises gelukkig.

Ik heb echt geen idee wat het probleem was. Ik heb alleen die seated ham curl geprobeerd omdat de rest steeds bezet was. Maar elke keer gleed ik gewoon van het bakje af en kon ik geen kracht zetten ???

• #4.889
Heerlijke tren ^^. Morgen wrist straps op OHP uitproberen.
Benen foto, 't is nog niet veel maar ze komen :D
511b889d33.jpg

Lol

Ik heb echt geen idee wat het probleem was. Ik heb alleen die seated ham curl geprobeerd omdat de rest steeds bezet was. Maar elke keer gleed ik gewoon van het bakje af en kon ik geen kracht zetten ???
Goei vasthouden aan de zijkanten:o

Dan is voor mij de plezier er af als je zoveel kracht moet zetten. Want je moest absurd veel kracht zetten wou je normaal blijven zitten.

Are you excited for tren meet tho bbyyyyyyyyy
Bij mij valt het wel mee, misschien dat je de onderdelen niet goed had versteld?

Ofccccc zyzzzz:$

• #4.894
Lekkere meal prep hoor!

Doet me toch een beetje denken aan..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #4.897
  • #4.900
Terug
Naar boven