Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.921
Jou iifym is een en al cheat :trollface:
Valt best mee :(
c8e9da9564744b5f07b0366179d57a83.png

Als ik zelf een 100% dedicated food hipster zou zijn had ik geklaagd over de shoarma, ketchup, chili saus en energy :p Maar ik doe het zelfde als jij tho dus niks ergs. Gainz zijn gainz brah. Zyzz would be proud of you (srs).

Welke app is dit eigenlijk?

• #4.924
Als ik zelf een 100% dedicated food hipster zou zijn had ik geklaagd over de shoarma, ketchup, chili saus en energy :p Maar ik doe het zelfde als jij tho dus niks ergs. Gainz zijn gainz brah. Zyzz would be proud of you.
Zou is het gewoon goed vol te houden voor mij. Love me my monster hnnnnnnng. Overigens krijg soon paar samples t5(of t6 (monster), word verrast) Hoe deed jij het eerste dagen, pre workout of na opstaan?

is myfitnesspal, maar dna in browser.

Zou is het gewoon goed vol te houden voor mij. Love me my monster hnnnnnnng. Overigens krijg soon paar samples t5(of t6 (monster), word verrast) Hoe deed jij het eerste dagen, pre workout of na opstaan?

is myfitnesspal, maar dna in browser.
Ook gewoon zo door blijven gaan als je er op gaint.

Betreft de T5.. Ik nam het eerste week direct op een lege maag na het opstaan. Als pwo nam ik het alleen als ik in de middag trainde. Ik train altijd om 21:30 tot sluit(23:00). Heb het een keer savonds in genomen en lag tot 3u ofso straal wakker in bed.. Was niet boffen kan ik je vertellen.

T6 heb ik 1 sample van geprobeerd als pwo op een zondag middag. Ging in begin bad, tijdens het deadliften werd het zwart voor me ogen en begin ik te zweten en te trillen. Aan eind van me training ging het wel lekker. aardig hyperactief :p

Beter t3 pakken;)

• #4.927
Ook gewoon zo door blijven gaan als je er op gaint.

Betreft de T5.. Ik nam het eerste week direct op een lege maag na het opstaan. Als pwo nam ik het alleen als ik in de middag trainde. Ik train altijd om 21:30 tot sluit(23:00). Heb het een keer savonds in genomen en lag tot 3u ofso straal wakker in bed.. Was niet boffen kan ik je vertellen.

T6 heb ik 1 sample van geprobeerd als pwo op een zondag middag. Ging in begin bad, tijdens het deadliften werd het zwart voor me ogen en begin ik te zweten en te trillen. Aan eind van me training ging het wel lekker. aardig hyperactief :p
Duidelijk.
Lekker katabool zonder aas.

Ik nam T5 (en later T6) altijd 's morgens 1 en na een paar dagen nam ik hem ook 's middags nog een keer. Nooit voor het trainen ('s avonds) omdat ik 's nachts graag slaap.

Moet er wel bij zeggen dat na 3 weken ik 2 caps per dag nam sochtends en rond 1300 nog een.

• #4.930
De reden waarom ik drie/vier weken vast stond was omdat ik reken fout had gemaakt in mfp denk ik.
Weer eens shit laten opmeten. Laatste keer was 27-2. 22 dagen dus.

Taile 84 > 83cm
Buik 99 > 93cm
been 67 > 66cm

bicep 6mm = -1mm
tricep 10mm = -1mm
rug 15mm = -1mm
buik/heup = 19mm gelijk.

19% -0.5%. Dit mag wel wat rapper van mij :P Gym weight was -1kg of zo sinds laatste meting

lowbar suqat
***x20kg
3x60kg
1x80kg
3x5x110kg

highbar
beetje verbranding, damn wat deed dit pijn. Overigens hele training met gore burn rond gelopen
3x12x60kg

leg press
10x50kg
10x100kg
3x10x140kg

calf press
10x100kg
3x8x130kg

hamstring curl
25x20kg
3x12x43kg

leg extension
20x30kg
2x10x57kg
1 kaatsup setje. Sicke pomp hier

smith calf raise
3x15x60kg

Waarschijnlijk lijkt elke leg pic van mij voor jullie exact hetzelfde, maar had echt sicke pomp hier :emo:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gyazo - 02f8e8dd62aa700b7b29430d9297f38c.png

Ik nam T5 (en later T6) altijd 's morgens 1 en na een paar dagen nam ik hem ook 's middags nog een keer. Nooit voor het trainen ('s avonds) omdat ik 's nachts graag slaap.

Moet er wel bij zeggen dat na 3 weken ik 2 caps per dag nam sochtends en rond 1300 nog een.
Thanks mannen.

Lekker bezig man!

Goede pump :fire:

Welke fout denk je gemaakt te hebben?

Buik gaat toch al flink naar beneden. Is je rug nu -15 mm of is dat een typfout (lijkt mij)?

• #4.933
Lekker bezig man!

Goede pump :fire:
Thanks wortel.

Welke fout denk je gemaakt te hebben?

Buik gaat toch al flink naar beneden. Is je rug nu -15 mm of is dat een typfout (lijkt mij)?
Was -1mm, typfout inderdaad. Ehm ik kopieer altijd m'n meals van de ene naar de andere dag op mfp. Omdat ze vaak hetzelfde zijn. Nou zag ik laatst dat m'n rijst meals (wat ik zo'n 3 weken heb gegeten gok ik) een fout had. Ik eet 65g ongekookte rijst, maar mfp rekende er 60kcal voor. Kan best zo zijn dat ik vrij dicht tegen onderhoud aan zit, en deze kcl mij dus helemaal op onderhoud zette. Sinds ik geswitched ben naar een andere carb source had ik ineens nieuwe low weigh in. Vandaag wel weer 90.9kg tho.

:roflol:

Kan een hoop verklaren inderdaad.
Schommelingen blijf je helaas toch wel houden.

Zuivel is de duivel ;)

Pleur die rotzooi verderop in je cut er nu eens uit...

• #4.937
:roflol:

Kan een hoop verklaren inderdaad.
Schommelingen blijf je helaas toch wel houden.
Hoop dat dat het was
Zuivel is de duivel ;)

Pleur die rotzooi verderop in je cut er nu eens uit...
Net een liter melk op als ontbijt. En zie niet echt wat voor rotzooi ik er uit moet goeien. Monster geniet ik srs van. En als ik na het trainen al m'n eiwitten binnen heb. En dan nog twee of drie uurtjes voor bed een 6-1000k kcal over heb, kan ik me best een tosti of bakje chips veroorloven toch?
Zuivel is te lekker.

I love the smell of milk in the morning

2qiy5co.jpg

zuivel is niet zozeer een probleem hoor. Heb zelf tot de maandag in peak week kwark gegeten. Geen enkel probleem voor mij ieder geval.
Als ik @hoxyz zijn voch schommelingen zo zie...zou ik in een later stadium de proef op de som nemen en zuivel zoveel mogelijk uitbannen..

Niet iedereen heeft last van zuivel..

Terug
Naar boven