Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.902
Eeuwige discussie of je vlees voor of na het bereiden moet wegen ivm vocht enzo :p Was nieuwsgierig.
Is toch algemeen bekend dat je alles voor bereiding weegt? Bij shoarma en vettig-gehakt verlies je eventueel wel wat vet. Maar dat vind ik niet erg in de cut ofcourse. Vocht wat uit vlees komt heeft geen calorieën.

Is toch algemeen bekend dat je alles voor bereiding weegt? Bij shoarma en vettig-gehakt verlies je eventueel wel wat vet. Maar dat vind ik niet erg in de cut ofcourse. Vocht wat uit vlees komt heeft geen calorieën.
Jaa klopt, maar in de vlogs van jwhey zaten ze gekookte rijst en gebakken kip af te wegen. Zelf doe ik ook alles onbereid. Daarom nieuwsgierig.

• #4.904
Upper monday. No clue wat het is maar pomp is echt non existing laatste weken. (Nee Marvin, ik hoef geen comment hierover... Ik weet wat je wilt zegen)

bench
x20kg
5x40kg
1x60kg
3x5x75kg reps beginnen echt zwaar te worden lol. Deze wijdere grip is not it voor kracht
9x60kg

cable latpulldown
10x50kg
4x10x80kg

incline cable fly
10x13kg
4x10x30kg laatste dropset

1 arm cable row
10x30kg
5x6x57kg pr misschien

bb shurg // face pull
10x60kg 10x25kg
3x8x100kg veel stretch werk 3x10x**

side raise
15x5kg
2x15x8kg
2x12x8kg

cable overhead extension
20x20kg
3x10x50kg
1 setje pushdown

hammer curl
10x12kg
4x8-10x16kg

Jaa klopt, maar in de vlogs van jwhey zaten ze gekookte rijst en gebakken kip af te wegen. Zelf doe ik ook alles onbereid. Daarom nieuwsgierig.
Hij volgt gewoon zijn coach gok ik. Misschien ook dat voor het carb loaden het niet zoveel uitmaakt.

Low carb = doei pomp.

HIGHER IN CARBS !!1!11

Wat valt er uit te leggen? Ik weet ongeveer de factor van voor het bereiden van bijvoorbeeld rijst. Rijst wordt na koken ongeveer 2.5a3 keer zoveel (ik weet inmiddels dat het ~2.7x zoveel wordt).

Ik reken dan ook altijd met de voedingswaarde van gekookte rijst, maar dat maakt eindstand niet zoveel uit. Kip week ik ook meestal na bereiden..begin vaak met 1500-1600g onbereid..dit wordt bereid ~1400-1500g..

Uiteindelijk telt kcals in vs uit.. ;)

Wat valt er uit te leggen? Ik weet ongeveer de factor van voor het bereiden van bijvoorbeeld rijst. Rijst wordt na koken ongeveer 2.5a3 keer zoveel (ik weet inmiddels dat het ~2.7x zoveel wordt).

Ik reken dan ook altijd met de voedingswaarde van gekookte rijst, maar dat maakt eindstand niet zoveel uit. Kip week ik ook meestal na bereiden..begin vaak met 1500-1600g onbereid..dit wordt bereid ~1400-1500g..

Uiteindelijk telt kcals in vs uit.. ;)
Zoals hox hierboven al zei het is algemeen bekend vooraf te wegen (kseg nou niet dat jij t ook moet doen). Maar ook een topic die ik eerder aan heb gemaakt (Wanneer kip wegen) waren de meningen toch allemaal wel one way. Dus daarom vond ik het raar dat jij na het bereiden deed :p

• #4.913
Alles voor berieden want je verliest alleen vocht. Na bereiden heeft het altijd ander gewicht. Best inaccuraat imo.

Het feit dat je geen pomp krijgt komt simpelweg door de drop in carbs. Zodra je deze weer een dagje flink ophoogt, krijg je juist een extra dikke pomp.. :D

Het feit dat je geen pomp krijgt komt simpelweg door de drop in carbs. Zodra je deze weer een dagje flink ophoogt, krijg je juist een extra dikke pomp.. :D

Dat heb ik na een dag cheesecake, tonys chocoladeshit etc eten.. De dag daarna ben ik een veiny freak :( (uiteraard icm tren)

Dat heb ik na een dag cheesecake, tonys chocoladeshit etc eten.. De dag daarna ben ik een veiny freak :( (uiteraard icm tren)

Joh.. Een shitload aan carbs & sodium, waar jij (volgens mij) normaal behoorlijk clean eet. Dat levert vaak een vrij heftige reactie op :D

• Like
Waarderingen: Dr X
  • #4.919
Overigens ook een rijstkoker gekocht. Komende tijd geen rijst op de plannen tho, maar wanneer ik weer rijst ga eten zal ik eens uitvogelen hoe dit ding werkt :roflol:

Hm eet vrij high fat, misschien daarom.
Merk nooit echt wat na zware cheats. Maar eet dan ook best gevarieerd.

Terug
Naar boven