Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Even Marvin boos maken met deze meal xx
1691d3562cc326e7c1654c5d2f1e85f9.png

Het is iets van dag,1,2,3 50% van onderhoud. Dag 4 soort van refeed. En dan dag 6 of 7 een huuuuge carb refead. Moet er nog ff wat meer over lezen. @beeldkijker weet wel meer volgens mij.
Ik word hier inderdaad boos van...je gaat toch god***domme je chips niet wegen..:trollface:

Tja, en dat glaasje baby drank ernaast daar zou ik eigenlijk over moeten zwijgen...

Wel lekker getraind @hoxyz ! Hoop PR evenaringen en dat in de cut!:thumbs: Er zijn wel wat UTD2.0 logjes denk ik hoor.. RFL zou ook nog kunnen..dat heeft @DieNase pas gedaan..

Ik zou niet al te bang zijn voor massa verlies..juist niet als natty:o

als je niks hebt...kun je ook niks verliezen..

UTD2.0? Nog nooit van gehoord :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.963
Eigenlijk legs vandaag, maar vlieg vannacht om 0500 naar Malaga voor een team uitje, eerlijk gezegd niet zo zin om te trainen. Spierpijn zit er ook nog flink in. Zondag misschien met tren-en-pre-teamuitje-clenbuterol collega even trainen daar.

Ik word hier inderdaad boos van...je gaat toch god***domme je chips niet wegen..:trollface:

Tja, en dat glaasje baby drank ernaast daar zou ik eigenlijk over moeten zwijgen...

Wel lekker getraind @hoxyz ! Hoop PR evenaringen en dat in de cut!:thumbs: Er zijn wel wat UTD2.0 logjes denk ik hoor.. RFL zou ook nog kunnen..dat heeft @DieNase pas gedaan..

Ik zou niet al te bang zijn voor massa verlies..juist niet als natty:o

als je niks hebt...kun je ook niks verliezen..
Probeer je nu wat te insinueren met die spoiler..? We zien wel.
UTD2.0? Nog nooit van gehoord :o
Is schema van Lyle mcdonald. Best interessant.

Mensen hier ervaring met UTD2.0? Als ik straks wat leaner ben wil ik dit wel een kans geven. Wordt wel een challenge tho, maar moet goed werken. Zal binnenkort eens voeding gaan zetten in mfp (zal geen iifym worden dan). Maandag ook even eca met dmaa proberen. Als dat goed werkt zal dat zeker gespammed worden tijdens utd.. Aangezien 1500kcal rip.

Heb hier op het forum een samenvatting erover gemaakt, zoek maar op: the ultimate diet/lyle mcdonald.

Zelf een hele tijd gedaan en vond het een teringzwaar dieet maar het resultaat was er wel naar.

• #4.965
Heb hier op het forum een samenvatting erover gemaakt, zoek maar op: the ultimate diet/lyle mcdonald.

Zelf een hele tijd gedaan en vond het een teringzwaar dieet maar het resultaat was er wel naar.
Yes zag je topic, maar vond het allemaal nog wat vaag tbh.

Have fun aankomende dagen!

Ja je word er niet veel wijzer van van die logjes van UD 2.0, lijkt mij ook leuk eens te proberen

• #4.969
Jullie ook gefeliciteerd met Zyzz he

Gewoon ff het boek lezen staat gewoon op internet en heb je zo uit.
Zal eens kijken

Thanks! Ben nu op werk, zo rijden naar Schiphol

Ja je word er niet veel wijzer van van die logjes van UD 2.0, lijkt mij ook leuk eens te proberen
Even aankijken hoe en wat

Zyz is dood!

Jullie ook gefeliciteerd met Zyzz he

Chestbrah heeft bday video gepost.

Is schema van Lyle mcdonald. Best interessant.
Ohh dat dieet, ik dacht dat het rapid fat loss heette :roflol: Zeker omdat ik het nergens op google kon vinden, kreeg manchester united stuff allemaal als ik utd2.0 intikte.

Dieet van Lyle schijnt wel te werken, alleen is foktop lastig, en als je het verkeerd aanpakt veel massa loss. Wel het een en ander over gelezen, maar moet het boek nog even door lezen om het helemaal te snappen. Ben nog aan het bestuderen :p Zoals hierboven al eerder gezegd denk ik dat het beter met aas werk dan zonder. Can't confirm tho...

• #4.973
Zo weer terug, was aangenaam. Wel Masters of Hardcore gemist tho :( :(
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gyazo - c655b2bc223fbbdf3b87bc168ea000b7.png
Gyazo - b16623d363e30085ce6bf7e4cbba9f09.png
Gyazo - 4d74bd17aa388ec3cbc235a8ae9a093a.png
300g tbone
Gyazo - 1314a72a10712f9a6ae94daaecbffaf2.png
Gyazo - a5f4f962ec8afc4074dd6a25456b0c42.png
Gyazo - 684b86c38c5a3522464d4798c3ce512a.png
Gyazo - 9fe8cf7622693e3390ac286b2382101e.png
500g tbone
Gyazo - 565b6fa21ff23816b075991b621184dd.png

Dat was dan ook bijna alle voeding verdeeld over alle dagen. nu weer hardcore marvinnen.

HOU JULLIE BEK!!!

Chestbrah heeft bday video gepost.

Ohh dat dieet, ik dacht dat het rapid fat loss heette :roflol: Zeker omdat ik het nergens op google kon vinden, kreeg manchester united stuff allemaal als ik utd2.0 intikte.

Dieet van Lyle schijnt wel te werken, alleen is foktop lastig, en als je het verkeerd aanpakt veel massa loss. Wel het een en ander over gelezen, maar moet het boek nog even door lezen om het helemaal te snappen. Ben nog aan het bestuderen :p Zoals hierboven al eerder gezegd denk ik dat het beter met aas werk dan zonder. Can't confirm tho...

Zal eens verdiepen later.

Basma approved :eating:

Boh jelly

Ik ben spontaan een paar kilo zwaarder na het kijken van deze pagina..

Al dikker dan fat majin buu? :roflol:

• #4.978
Terug
Naar boven