beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb 5 cappies. Misschien woensdag pre workout nemen. Zou jij 2 caps (1 ochtend 1 pre) of gewoon 1 pre workout nemen?
Heb ooit 1 tab T6 gedaan als pwo rond 1300 uur. Can confirm dat ik bad gingHeb 5 cappies. Misschien woensdag pre workout nemen. Zou jij 2 caps (1 ochtend 1 pre) of gewoon 1 pre workout nemen?
Was aan het deadliften werd gewoon zwart voor mn ogen, en stuiterde als een besnoven door de gym. Not again for me.Vind ik echt waardeloos als PWO..
Zoals eerder gezegd, T6 ging ik ook kut op.. T5 ging ik heerlijk op.
Helaas is er veel flutzooi in omloop. De oude T5 die ik had was inderdaad goed spul.Zoals eerder gezegd, T6 ging ik ook kut op.. T5 ging ik heerlijk op.

Can't confirm those, ik had de rode van (...)labsHelaas is er veel flutzooi in omloop. De oude T5 die ik had was inderdaad goed spul.
Waren die zwarte potjes van Z.. labs..![]()
Ik kreeg een mail dat je iets gepost had, staat er op het eind lekker marlijnen wtf...?
![]()
KUT AUTOCORRECT OP DIE MACBOOKS OOK!!!!tfw people saw your post before you ninja edit and you get confronted with it![]()
Geeft de appels maar weer de schuld hoor. Ga jij lekker marlijnen dan?
Lekker aan het Marlijnen.Geeft de appels maar weer de schuld hoor. Ga jij lekker marlijnen dan?
Bij gebrek aan gear toch maar gegaan.Doe je beter dan ik. Gelukkig heb ik net jouw ampullen met motivatie ontvangen.
hng

Tren sweats