broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Can't confirm. Werkt bij mij perfectstraps werken altijd, maar voor dumbells is het gewoon kut om ze goed vast te maken.

Geen idee, van alles geprobeerd. Kreeg het gewoon niet goed vast en had geen geduld.Hnnng! Lekkere pullworkout!
Waarom werken straps niet met die rows? Vanaf welke kant start je te rollen met je strap? Binnen of buiten, want vind dat wel iets verschil..
Geen airco, wel van die ronddraai dingen op plafond.
I wish
Jup, dat.straps werken altijd, maar voor dumbells is het gewoon kut om ze goed vast te maken.
Bij mij blijkbaar niet

Welkom, alleen je treft het niet, niet zo veel te zien op het moment.
Ziek is goed voor de cut. beetje clen, 200 ace per dag en wat t3 en je zweet het vet dr af.

Thanks liefje.
Net 100mcg malay tiger clen genomen.Ziek is goed voor de cut. beetje clen, 200 ace per dag en wat t3 en je zweet
het vet dr af.
Hehe
Was sarcastisch. Clen durf ik niet meer, iig die van MT niet.
Die van IG wil je ook niet hoor...verander je in een milde Parkinson-lijerExact een jaartje op de dag.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gyazo - 8ee1523eb058aaeb8ffcd6164336f480.png
Was sarcastisch. Clen durf ik niet meer, iig die van MT niet.

mt was 20mcg al andere dimensiesDie van IG wil je ook niet hoor...verander je in een milde Parkinson-lijer
Goede been-gains, maar zie graag spoedig die outsweep weer tevoorschijn komen..
Uit eindelijk wel doorgetrokken tot 140mcg volgens mij. Maar dat werd echt te gek. Heb toen voor m'n examen 4x opnieuw handtekening moeten zetten 

En dat te bedenken dat ik sowieso van 02:45 tot 05:00 op dezelfde plek heb gestaan. Not sure hoe hij dat berekend. Kwam in ieder geval uit die zaal met een nat lichaam11.2k voor alleen een nacht is wel veel ja. Ik zit gemiddeld denk ik op 6k per dag, omdat ik in het weekend soms maar 2k loop.
Goeie cardio dus![]()

En dat te bedenken dat ik sowieso van 02:45 tot 05:00 op dezelfde plek heb gestaan. Not sure hoe hij dat berekend. Kwam in ieder geval uit die zaal met een nat lichaam![]()

Dit + nog wat chemische ondersteuning...Sowieso met al hetstampgedrag wat iedereen op feesten vertoont, kom je ook al ver met kcals verbranden![]()
En stampen was het. Tempo impressie @ 0:45. De kick @ 1:00 is ook echt belachelijk.Sowieso met al hetstampgedrag wat iedereen op feesten vertoont, kom je ook al ver met kcals verbranden![]()
all natty brah