beeldkijker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.047
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Rip gainz.Alles moet kloppenZal wel gewoon te maken hebben met Malaga nog steeds I guess. Aftermath van dat, plus ik ziek ben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rip gainz.Alles moet kloppenZal wel gewoon te maken hebben met Malaga nog steeds I guess. Aftermath van dat, plus ik ziek ben.
Van m'n grote maat @bricone een paar samples t6 (eca + 50mg dmaa) gekregen. Honger is helemaal weggoat dit.
Bodyfat verschil![]()
Bij mij niet..na het nemen van een pwo met die zooi heb ik altijd acute vreet honger!

Marv wees nou gewoon eerlijk. Jij hebt altijd hongerBij mij niet..na het nemen van een pwo met die zooi heb ik altijd acute vreet honger!![]()

M'n lichaam is gewend aan de hele dag achter de comptuer te zitten en niks meer. Maar laatste weken ben ik wat drukker voor mijn doen
Veel reizen, auto, ov god knows what all. Werkte wel leuk maar momenteel is het me het geld niet waard.Bij mij niet..na het nemen van een pwo met die zooi heb ik altijd acute vreet honger!![]()
Wie niet?Marv wees nou gewoon eerlijk. Jij hebt altijd honger![]()
Busted!Marv wees nou gewoon eerlijk. Jij hebt altijd honger![]()
Slechte conditie?Dit was echt niet leuk, als ik links klaar had was ik helemaal kapot. Buitenadem, te steunen en puffen...
Nee ziek
Dinsdagdip*
GODVERDOMMEC ZIEK
Qua nummers wel, maar feel was het ander verhaal, ook doe ik liever war meer volume, ook al vinden sommige dit prima

Trendip*
I wish

Ik had die monster pwo genomen. Zat er ffs 180mg dmaa erinVan m'n grote maat @bricone een paar samples t6 (eca + 50mg dmaa) gekregen. Honger is helemaal weggoat dit.
Bodyfat verschil![]()

dmaa doet helaas niet zoveel bij mij. Sowieso pre workout niet.Ik had die monster pwo genomen. Zat er ffs 180mg dmaa erin![]()
Minder drugs gebruiken..dmaa doet helaas niet zoveel bij mij. Sowieso pre workout niet.

Pwo bij mij ook niet. Kan gewoon 2 scoops om 21:30 nemen en ik val in slaap om 00:00.dmaa doet helaas niet zoveel bij mij. Sowieso pre workout niet.
Mwhoa drie scoops unstoppable zou toch iets moeten doen. Drugs valt reuze mee. Eens in de twee/drie maanden.
Idem hier. Caffeine intolerant as fuark.Pwo bij mij ook niet. Kan gewoon 2 scoops om 21:30 nemen en ik val in slaap om 00:00.