Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.061
89.0kg new low.

Echt appart hoe sommige echt resistent lijken te zijn voor bepaalde middelen..goed dat je werkt aan je tanning gains! Morgen hopelijk outdoor tanning:D
Ik ben altijd albino as f**k geweest. Heb een tijd 2x p/w zonnebank gedaan maar ik lijk gewoon niet langs een bepaald punt van bruinheid te komen :roflol: Not sure of het mijn lichaam is, of die zonenbank. Vind buiten tannen echt tijd verspilling :p

89.0kg new low.

Ik ben altijd albino as f**k geweest. Heb een tijd 2x p/w zonnebank gedaan maar ik lijk gewoon niet langs een bepaald punt van bruinheid te komen :roflol: Not sure of het mijn lichaam is, of die zonenbank. Vind buiten tannen echt tijd verspilling :p

Buiten tannen is juist lekka. 2 uurtjes slapen nomnomnom

Melanotan is geen geld G, dusss

• #5.068
Prep weer klaar. Rijstkoker is echt goat. Sick lekkere meal dit ook, ook goed vol.
4caa3edc590104612363ca5e7d8e5c28.png

a2e713a830dc45d08956dd20ad347c75.png

Gyazo - a2e713a830dc45d08956dd20ad347c75.png

Gooi het gewoon in de koelkast in de keuken of gaan je ouders dan trippen?
Geen idee wat reactie van m'n ouders zou zijn. Not worth it.

• #5.069
89.5kg

Vanavond bbq hnnng. Ongeveer 1700 kcal voor over. 70g eiwit moet easy te halen zijn toch?

89.5kg

Vanavond bbq hnnng. Ongeveer 1700 kcal voor over. 70g eiwit moet easy te halen zijn toch?
70g protonz op een bbq...easy! Net als 1700kcals...:rolleyes:

Doe je een beetje rustig met saus en broodjes ;)

Goed prep-voer trouwens..200g shoarma :heart:

Ga ook maar eens shoarma in mn schema gooien loel.

Wat is je eind goal eigenlijk? Zyzz worden en blijven, of daarna voorbij zyzz gaan? Naald gaat er na deze cut neem ik aan in toch (gezien je log naam)

Edit: rip ksie dat je log naam al veranderd heb.

• #5.072
89.4kg. -0.1kg tov gister, bbq toch niet zoveel invloed dus. Belt zat er los om taille. Heup lijkt niks af te gaan tho.

Fasted train vandaag. Rechtstreeks uit Mn bed, 10 min later stond ik in de gym omdat ik vanavond geen tijd heb. Heb Lb B gedaan, wat altijd freestyle is tov. A. Dit omdat vroeg, geen kracht.

Train in de ochtend is wel lekke, behalve dat Mn mond net de Sahara is.

Highbar Squats
Alle sets superset Smith calf raise omdat geen tijd.

10x20 lowbar. Ongelofelijke omderrug pomp al, deed gewoon pijn. Misschien omdat ik net wakker was? Vanaf hier dus maar highbar.
3x10x20
5x40
5x60
5x80
2x10x80
Alles voelde kut

rdl
Onderrug idem hier
Alles supperset rope crunch
5x60
2x6x80
10x80

Leg extenion
10x40
3x13x64

Hamstring curl
10x30
3x10x57
20x30

70g protonz op een bbq...easy! Net als 1700kcals...:rolleyes:

Doe je een beetje rustig met saus en broodjes ;)

Goed prep-voer trouwens..200g shoarma :heart:
Broodjes vielen mee, saus misschien 25ml mayo.
Ga ook maar eens shoarma in mn schema gooien loel.

Wat is je eind goal eigenlijk? Zyzz worden en blijven, of daarna voorbij zyzz gaan? Naald gaat er na deze cut neem ik aan in toch (gezien je log naam)

Edit: rip ksie dat je log naam al veranderd heb.

Shoarma srs goeie macro's en is ram lekker.

Heb veel steef fysieken, all time goal zou zoiets als dit zijn
%5BIMG%5Dhttp://i64.tinypic.com/1sjeki.jpg%5B/IMG%5D

Maar laten we realistisch blijven, dat ga ik wss met mijn poverty genetica niet halen. Meer realistisch goal is iets als zyzz of christianj Guzman qua massa inderdaad.

En ja, zou liever nu begijnen met kuren dan later. Maar ik zie het allemaal wel, misschien ga ik soon wel wat anavar proberen tho

Shoarma srs goeie macro's en is ram lekker.

Heb veel steef fysieken, all time goal zou zoiets als dit zijn
%5BIMG%5Dhttp://i64.tinypic.com/1sjeki.jpg%5B/IMG%5D

Maar laten we realistisch blijven, dat ga ik wss met mijn poverty genetica niet halen. Meer realistisch goal is iets als zyzz of christianj Guzman qua massa inderdaad.

En ja, zou liever nu begijnen met kuren dan later. Maar ik zie het allemaal wel, misschien ga ik soon wel wat anavar proberen tho
Straks ff inkopen doen :D

Je img doet het niet?

Zyzz of christian guzzman zijn ook lichamen waar je aardig wat in je lichaam moet gaan spuiten. Poverty genetics of niet, denk dat het uit eindelijk wel moet lukken kost alleen wat tijd.

• #5.074
Straks ff inkopen doen :D

Je img doet het niet?

Zyzz of christian guzzman zijn ook lichamen waar je aardig wat in je lichaam moet gaan spuiten. Poverty genetics of niet, denk dat het uit eindelijk wel moet lukken kost alleen wat tijd.
Heb via imgur geüpload, maar via mobiel doet altijd raar. Zal straks op laptop ff posten. Je zal er wel voor moeten kuren, maar die massa moet haalbaar zijn. Shape is een tweede, maar dat is puur discipline. Muscle bellies en insertion is weer een ander verhaal tho

Heb via imgur geüpload, maar via mobiel doet altijd raar. Zal straks op laptop ff posten. Je zal er wel voor moeten kuren, maar die massa moet haalbaar zijn. Shape is een tweede, maar dat is puur discipline. Muscle bellies en insertion is weer een ander verhaal tho
Genoeg zooi in je lichaam, discipline en training kan je altijd wel een realistisch doel zetten. Ongeacht waar je bellies etc.

Alleen of je spieren symetrisch lopen en vormen van je biceps enzo doe je niks aan. Rip that shit

je kan toch wel ff de link kopiëren of niet dan
1sjeki.jpg
en dit is ook via m'n telefoon gedaan dus geef me niet die smoes dat t moeilijk was oid, bij de code van Remco zijn de haakjes puur vervangen door een code

mannen, wat een noobs:bang:

1sjeki.jpg
en dit is ook via m'n telefoon gedaan dus geef me niet die smoes dat t moeilijk was oid, bij de code van Remco zijn de haakjes puur vervangen door een code

Via mn telefoon lukte het nu net ook, op mn laptop niet. Klote lenovo.

• #5.079
Genoeg zooi in je lichaam, discipline en training kan je altijd wel een realistisch doel zetten. Ongeacht waar je bellies etc.

Alleen of je spieren symetrisch lopen en vormen van je biceps enzo doe je niks aan. Rip that shit
Mwhoa als je naar zyzz kijkt heeft hij helemaal niet zoveel massa, hi jwas gewoon droog en had perfecte insertions. Zijn borst is niet iets wat je vaak ziet, ookal zat er helemaal niet zoveel massa op.

1sjeki.jpg

1sjeki.jpg

Dit is streef inderdaad. s;s;s
Via mn telefoon lukte het nu net ook, op mn laptop niet. Klote lenovo.
kut technologie!!!

Goede streef..natty haalbaar IMO!:thumbs:

Terug
Naar boven