- Waardering
- 18.834
Nee training a is gewoon zwaar gewicht. B en c is wat lichterLekker blijven squaten dus.
Bench gereset trouwens?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee training a is gewoon zwaar gewicht. B en c is wat lichterLekker blijven squaten dus.
Bench gereset trouwens?
Nog zoveel afvallen tot ik shredded genoeg ben. En ja, I guess speed reps. Doe andere dag 4x7 en geen zin om hoger in reps dan dat te gaan, dus san maar 3x3Hoeveel kg wil je nog afvallen? En is die 3x3 een lichte bench dag? Zijn dat speed reps ofzo dan?
Door cutten naar 75kg dan bulken. Laag zat. Je zit nu ook al best laag tho
Door cutten naar 75kg dan bulken. Laag zat. Je zit nu ook al best laag tho
Precies, ik baal wel van dit ecto gewicht maar vorige cut heb ik ook de fout gemaakt om te vroeg weer te beginnen. Zolang m'n kracht goed blijft (ik hit pr's..) en ik niet het idee heb dat spier verlies blijf ik door gaan. De cut verloopt me nog easy en heb denk ik nog ruimte om zo'n 300kcal te zakken zonder echte cravings te krijgen.
Ik zei het ook niet voor de abs.. ik zei het zodat hij een goed begin heeft voor een mooie bulk zoals hij het wilt.
Ook The Novice nog even gemeet. Wovano links, ik midden en Novice rechts. Kreeg nog een compliment over hoe smal m'n taille was :$Nope, weekenden is de gym te vroeg dicht.@ts train jij in weekenden eigenlijk? Ben namelijk ook beetje zoekende naar nieuw schema en dat up/lb/p/p/l sprak me wel aan![]()
Homo/Nohomo?Na honderd keer aandringen van @wovano zelfs nog even shirtless gestaanOok The Novice nog even gemeet. Wovano links, ik midden en Novice rechts. Kreeg nog een compliment over hoe smal m'n taille was :$
full homo
Zo, 4 dagen off diet en was 79kg vannochtend geloof ik. Niet echt schade, misschien beetje vocht door de gehaktbal van zaterdag.
I see what you did there!

You did not see what @hoxyz did there..

GeHaktBal..
Dank
Inderdaad de keerzijde, of het wankelenI see what you did there!
Dat klote zout ook altijd in die gehaktbal!![]()

No thanks, te dik nog.
Net alsof jij niet in bent voor zo'n 4ml door je colatje lightstelletje junkies..die kan je ook op 2 manieren opvatten
![]()