Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Hoeveel kg wil je nog afvallen? En is die 3x3 een lichte bench dag? Zijn dat speed reps ofzo dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.443
Hoeveel kg wil je nog afvallen? En is die 3x3 een lichte bench dag? Zijn dat speed reps ofzo dan?
Nog zoveel afvallen tot ik shredded genoeg ben. En ja, I guess speed reps. Doe andere dag 4x7 en geen zin om hoger in reps dan dat te gaan, dus san maar 3x3

Door cutten naar 75kg dan bulken. Laag zat. Je zit nu ook al best laag tho

• #5.446
Door cutten naar 75kg dan bulken. Laag zat. Je zit nu ook al best laag tho

wat boeit bodyweight als je geen abs kan zien
Precies, ik baal wel van dit ecto gewicht maar vorige cut heb ik ook de fout gemaakt om te vroeg weer te beginnen. Zolang m'n kracht goed blijft (ik hit pr's..) en ik niet het idee heb dat spier verlies blijf ik door gaan. De cut verloopt me nog easy en heb denk ik nog ruimte om zo'n 300kcal te zakken zonder echte cravings te krijgen.

Soms zie ik abs, andere keer niet. Of ik straks nou op 75kg of 72,5kg sta, I don't care. Ik wil straks gewoon een gore bulk er in gooien en niet weer na een half jaar moeten cutten. Eigenlijk wil ik zo laag dat ik elke keer een +-4 week mini cut kan doen en dan weer opnieuw bulken.

Gister overigens sushi gehad, no clue hoeveel kcal. Vandaag hele dag met werk een feestje in Amsterdam dus ik ga gewoon lekker eten waar ik zin in heb, en zaterdag Decibel.. Who's in? Zal maandag wel een kg of twee op zitten maar so be it.

@ts train jij in weekenden eigenlijk? Ben namelijk ook beetje zoekende naar nieuw schema en dat up/lb/p/p/l sprak me wel aan :p

Laatst bewerkt:
  • #5.449
Zo, dat was me m'n weekend wel. Afgelopen donderdag sushi gegeten, vrijdag personeelsfeestje met onderranden Irish hamburger, black angus t bone en een hoop borrelhapjes. Gister decibel geweest waar ik niet zoveel heb gegeten. Vandaag ook nog een off dagje en volgende week weer vol gas knallen, ik ga m'n calorieën nog niet definitief verlagen maar ga volgende week wel wat lager proberen te zitten door te marvinnen. Was vanochtend 79,8 zo uit m'n hoofd.

Gister heerlijk dagje op decibel, na honderd keer aandringen van @wovano zelfs nog even shirtless gestaan :emo: Ook The Novice nog even gemeet. Wovano links, ik midden en Novice rechts. Kreeg nog een compliment over hoe smal m'n taille was :$
20170819_165744-jpg.jpg

@ts train jij in weekenden eigenlijk? Ben namelijk ook beetje zoekende naar nieuw schema en dat up/lb/p/p/l sprak me wel aan :p
Nope, weekenden is de gym te vroeg dicht.

• #5.451
Zo, 4 dagen off diet en was 79kg vannochtend geloof ik. Niet echt schade, misschien beetje vocht door de gehaktbal van zaterdag.

Had niet echt zin, beetje moe en uitgeput van fissa, oh well.

paused bonks
2x10x20kg
3x40kg
1x60kg
4x5x77,5kg pr yeah buddy

hammer pullup
2x4xbw
2x3xbw

incline db press
12x16kg
4x7x24kg best zwaar

v low row
15x60kg
4x10x91kg

side raise
5x

bayesian curl
12x*
3x8x14kg

pushdowns
4x

35 min incline loop

full homo

Goei train.

Voor een homo :banme:

Hoogtijd voor shirtless pic aangezien homo

stelletje junkies.. :o die kan je ook op 2 manieren opvatten :thinking:

• #5.460
79kg

klote training, begin benen trainen steeds minder leuk te vinden. Ik doe het omdat het moet, ah well.

squat
3x6x20kg
3x60kg
1x80kg
5x102,5kg
3x102,5kg wtf, laatste rep gewoon een grinder. Dit is 25kg van m'n 3x5 rep pr af...
3x5x80kg

rdl
8x60kg
3x8x105kg

unilat leg extension
4x12x23kg

hamstring curl
5x

smith calf raise
10x20kg
10x60kg
8x100kg
3x8x122,5kg

calf press
4x

35 min incline loop

Goei train.

Voor een homo :banme:
Dank

:roflol: I see what you did there!

Dat klote zout ook altijd in die gehaktbal!:mad:
Inderdaad de keerzijde, of het wankelen :roflol:
Hoogtijd voor shirtless pic aangezien homo
No thanks, te dik nog.

:roflol:
stelletje junkies.. :o die kan je ook op 2 manieren opvatten :thinking:
Net alsof jij niet in bent voor zo'n 4ml door je colatje light ;)

Terug
Naar boven