Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hihi
Doe ik ookongelofeloos deze jongen
Kijk trouwens in de spiegel voor de cut, daar doe je het uiteindelijk voor

dere sarcasm
alleen op kracht
?G ga nou niet overal die belt voor gebruiken, beperk je alleen tot het gebruik met squat en deadlift. Je houdt in principe jezelf alleen maar voor de gek.
Mijn 2 centen
Zo'n belt is toch alleen voor het ondersteunen van de rug om zo zwaarder te kunnen liften. Waarom zou je dat ding gebruiken bij barbell rows. Je wilt je onderrug toch trainen en niet ontlasten?
Of zit ik er nou naast? :$
Idd, gebruik belt alleen voor ohp bor dl en squat. Kan prima en alleen working setsbelt is juist voor beter gebruik van je core aka abs (en idd wat steun voor je rug). Kan dus ook nuttig zijn bij ohp etc
Je moet prioriteiten stellenGekke man, krachtgains in de cut en school skippen (jaja niet ontkennen) voor de gym![]()
abi ik doe zo strikt mogelijk. Alleen af en toe als ik kcal over heb eet ik wat chips/koek. Maar zolang ik in een deficit zit en protons hit maakt het niet uit denk ik. En verder alleen in het weekend beetje gaar vettig etenJe ziet wel wat verschil...
Cutten moet je strict doen sahbe
Duidelijk verschil, lekker doorgaan zoZit aardig wat massa onder ook
![]()
Ik zou in de weekenden toch wel een klein beetje de rem erop houden. Het is niet moeilijk om (deels) je deficit van de afgelopen week weer even in te halen in een weekendje.

Ik zou in de weekenden toch wel een klein beetje de rem erop houden. Het is niet moeilijk om (deels) je deficit van de afgelopen week weer even in te halen in een weekendje.

Waarom heb je maar 1 sleeve om? Of is dat een speciaal ding dat je niet voor de andere knie hebt of niet om mag hebben oid?
Omdat ik steekje in knie had, en me pa er maar eentje had. Hij compressed verassen goed. Wil eigenlijk SBD's kopen maar dit is al dure maand al.

Zit alleen een beetje met de maatDie heb ik ook, zitten lekker strak, als je ze aan krijgt in je eentje
Is wel een goede investering, wellicht volgende maand dan![]()
Dat is het idd, form is nu wel goed alleen nog erg veel kneetravel. Denk dat dat puur stretchen is?Squats gaan goed man
Filmpje 1 ziet er best goed uit, misschien een idee om met lowbar iets meer in te beelden alsof je in een kleine stoel gaat zitten. Nu ga je namelijk erg ver met je knieën naar voren, lijkt me niet erg effectief eigenlijk
Thanks brahverschil is zeker te zien hoor op die foto's!
goede vooruitgang op squats ook.
Brah straks zyzz dansje oefenen en puaen.hoxyz gaat chicks pakken van het zomer enzoo en dan ook nog die heerlijk jawline op het compleet te maken !
form ziet er wel beter uit nuZie nog een lichte bolling in je onderrug maar valt heel erg mee. Diepte kan nog wel wat beter want volgens mij zit je nog net boven par