AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Gekke man, krachtgains in de cut en school skippen (jaja niet ontkennen) voor de gym :)

Rip log

• Topic Starter Topic Starter
96,1 kg
te laat voor school dus maar gym, ik mag jou wel :roflol:
hihi
ongelofeloos deze jongen

Kijk trouwens in de spiegel voor de cut, daar doe je het uiteindelijk voor
Doe ik ook :P
dere sarcasm
sq en ohp gaan goe

qua kracht iig :p
alleen op kracht :o?
G ga nou niet overal die belt voor gebruiken, beperk je alleen tot het gebruik met squat en deadlift. Je houdt in principe jezelf alleen maar voor de gek.

Mijn 2 centen

hoezo houd ie zichzelf voor de gek

Zo'n belt is toch alleen voor het ondersteunen van de rug om zo zwaarder te kunnen liften. Waarom zou je dat ding gebruiken bij barbell rows. Je wilt je onderrug toch trainen en niet ontlasten?

Of zit ik er nou naast? :$

belt is juist voor beter gebruik van je core aka abs (en idd wat steun voor je rug). Kan dus ook nuttig zijn bij ohp etc
Idd, gebruik belt alleen voor ohp bor dl en squat. Kan prima en alleen working sets
Gekke man, krachtgains in de cut en school skippen (jaja niet ontkennen) voor de gym :)
Je moet prioriteiten stellen

Big 130kg zalm

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Of 96.9 zit een beetje te twijfelen. Damnit slechte geheugen

Nu ben ik sinds 26 januari aan het cutten. Niet echt strikt en in de weekenden helemaal niks tellen. Progressie is er wel maar niet echt zoals ik had gehoopt. Heb twee foto's naast elkaar gezet. En denk dat er toch wel wat verschil tussen zit, of niet?
Pose is vast belabberd as f**k, maarja. Links is wel met pump en half natty licht. Rechts is koud
raGNbxJ.jpg

prima progressie toch

Je ziet wel wat verschil...

Cutten moet je strict doen sahbe

Duidelijk verschil, lekker doorgaan zo ;) Zit aardig wat massa onder ook :)

Je ziet wel wat verschil...

Cutten moet je strict doen sahbe
abi ik doe zo strikt mogelijk. Alleen af en toe als ik kcal over heb eet ik wat chips/koek. Maar zolang ik in een deficit zit en protons hit maakt het niet uit denk ik. En verder alleen in het weekend beetje gaar vettig eten
Duidelijk verschil, lekker doorgaan zo ;) Zit aardig wat massa onder ook :)

I guess

Ik zou in de weekenden toch wel een klein beetje de rem erop houden. Het is niet moeilijk om (deels) je deficit van de afgelopen week weer even in te halen in een weekendje :p.

Ik zou in de weekenden toch wel een klein beetje de rem erop houden. Het is niet moeilijk om (deels) je deficit van de afgelopen week weer even in te halen in een weekendje :p.

Op alleen de zaterdag al gebeurt dat makkelijk :roflol:

haha ik zie wat jij deed daar

Wel waar though

Denk dat in het weekend rond onderhoud zit. Maar dan wel met slechte macro's. Extreem laag in protons en hoog in vet en kh.

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

3,5 uur geslapen moe as f**k. Voor de gym wat gegeten en voelde me verrassend goed.
Voeding vandaag:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Straks nog wat restenwafels en dan done.
squat
Sommige reps klein beetje goodmorning, maar dan correct ik mezelf meteen en gaat het beter
5x20kg
5x20kg
5x40kg
3x50kg
1x60kg
1x70kg
5x80kg vpr Vorige stond op 5x5x75kg. Vorige week voor het eerst 80kg gesquat voor een single.
5x80kg
5x80kg Hier ging spotter weg, wou et bij 3x5 laten. Maar dacht f**k it ik doe het voor dbb :roflol:
5x80kg
5x80kg

Rack pulls
Op fq filmpje kan je zien hoe hoog.
5x60kg
5x100kg
3x110kg
3x110kg
3x110kg

frontsquat
verassend zwaar na die setjes.
8x40kg
3x50kg film http://www.youtube.com/watch?v=UGwpNCDVaSc
3x50kg
3x50kg film http://www.youtube.com/watch?v=gJNklMh1k40

squat voor film
Notice die pro walkout stappen
Wou wel eens kijken hoe me form er nu uit zag. Dit was wel zwaar na al die setjes
3x70kg http://www.youtube.com/watch?v=sOhn-PhYNgk
3x70kg erg lelijk setje http://www.youtube.com/watch?v=1l0w-TdDkOE

Hierna ook nog wat gefoamrolled. Even een routine opzoeken en dat gaan doen. Iemand suggesties voor/na trainen?

Waarom heb je maar 1 sleeve om? Of is dat een speciaal ding dat je niet voor de andere knie hebt of niet om mag hebben oid?

Waarom heb je maar 1 sleeve om? Of is dat een speciaal ding dat je niet voor de andere knie hebt of niet om mag hebben oid?

Omdat ik steekje in knie had, en me pa er maar eentje had. Hij compressed verassen goed. Wil eigenlijk SBD's kopen maar dit is al dure maand al.

Omdat ik steekje in knie had, en me pa er maar eentje had. Hij compressed verassen goed. Wil eigenlijk SBD's kopen maar dit is al dure maand al.

Die heb ik ook, zitten lekker strak, als je ze aan krijgt in je eentje :roflol:
Is wel een goede investering, wellicht volgende maand dan ;)

Squats gaan goed man :D

Filmpje 1 ziet er best goed uit, misschien een idee om met lowbar iets meer in te beelden alsof je in een kleine stoel gaat zitten. Nu ga je namelijk erg ver met je knieën naar voren, lijkt me niet erg effectief eigenlijk

verschil is zeker te zien hoor op die foto's!

goede vooruitgang op squats ook.

hoxyz gaat chicks pakken van het zomer enzoo en dan ook nog die heerlijk jawline op het compleet te maken !

form ziet er wel beter uit nu :thumb: Zie nog een lichte bolling in je onderrug maar valt heel erg mee. Diepte kan nog wel wat beter want volgens mij zit je nog net boven par

Die heb ik ook, zitten lekker strak, als je ze aan krijgt in je eentje :roflol:
Is wel een goede investering, wellicht volgende maand dan ;)
Zit alleen een beetje met de maat

Squats gaan goed man :D

Filmpje 1 ziet er best goed uit, misschien een idee om met lowbar iets meer in te beelden alsof je in een kleine stoel gaat zitten. Nu ga je namelijk erg ver met je knieën naar voren, lijkt me niet erg effectief eigenlijk
Dat is het idd, form is nu wel goed alleen nog erg veel kneetravel. Denk dat dat puur stretchen is?

verschil is zeker te zien hoor op die foto's!

goede vooruitgang op squats ook.
Thanks brah

hoxyz gaat chicks pakken van het zomer enzoo en dan ook nog die heerlijk jawline op het compleet te maken !
Brah straks zyzz dansje oefenen en puaen.

form ziet er wel beter uit nu :thumb: Zie nog een lichte bolling in je onderrug maar valt heel erg mee. Diepte kan nog wel wat beter want volgens mij zit je nog net boven par

Vind diepte tbh wel goed zo. Sommige reps zijn beetje nipt idd. En onderrug bolling is wel het minste wat me nu uitmaakt. Als het tenminste zo minimaal blijft.

Terug
Naar boven