Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Hoe veel meten je knieën dan? Ik heb zelf mijn maat gekozen bij de tight fit tabel omdat ik dat fijner vindt, maar omdoen is al een hele klus, maar dat is even wennen denk ik, zodra ze aan zijn zit het goed.

• Topic Starter Topic Starter
Saaie training gehad

db press
Geen zin in bens, dit is ook wel leukk

10x20kg
6x24kg
7x30kg
6x30kg
6x30kg dropset 10x20kg

incline db flyes
12x12kg
12x12kg
12x12kg
10x12kg

bb row
10x40kg
8x60kg belt
8x60kg belt
8x60kg belt
8x60kg belt vpr

bb shrug
elke rep bovenaan vasthouden
15x60kg
12x80kg
12x80kg
15x80kg

v pulldown
10x96kg
10x96kg
10x96kg
8x96kg

lateral raise
12x10kg
12x10kg
12x10kg

tricep pushdowns
linker elleboog pijn..
12x
12x
12x

En nog bovenrug, quad hamstring en onderrug gefoamrolled. Waarom weet ik niet maar moet goed zijn?

Hoe veel meten je knieën dan? Ik heb zelf mijn maat gekozen bij de tight fit tabel omdat ik dat fijner vindt, maar omdoen is al een hele klus, maar dat is even wennen denk ik, zodra ze aan zijn zit het goed.

moet eens overnieuw meten maar echt extreem groot. tegen xxl aan ???

ik weet niet of het goed is om in tight fits te trainen. Zelf zou ik dat iig niemand aanraden. Tight fits gewoon als extra op wedstrijden

ik weet niet of het goed is om in tight fits te trainen. Zelf zou ik dat iig niemand aanraden. Tight fits gewoon als extra op wedstrijden

Waarom zou dat niet goed zijn dan om in te trainen? Wat zijn de nadelen?

moet eens overnieuw meten maar echt extreem groot. tegen xxl aan ???

Heb je gemeten met gestrekte been en ontspannen, over de knie heen?
Met XXL zou je dan op 40.5-45.5 cm zitten (van normal tot tight fit)

met van die tight fits geld hetzelfde als met knee wraps, het ontlast de knie (pezen etc in je knie). Wat niet goed is voor algehele knie gezondheid en je word dus afhanklijk van je wraps.

wat zijn de voordelen er van?

met van die tight fits geld hetzelfde als met knee wraps, het ontlast de knie (pezen etc in je knie). Wat niet goed is voor algehele knie gezondheid en je word dus afhanklijk van je wraps.

Meer squatten

semi srs, zo strak zitten ze dus wel.

Het blijven sleeves he, met wraps is het veel erger..Ik heb geen blauwe plekken van de sleeves en zal ook niet echt achteruit gaan in knie gezondheid.

Aanvulling:

Het 'Torque' design verspreidt de spanning op de naad tijdens diepe kniebuigingen, waardoor er verbeterde ondersteuning en prestaties zijn tijdens zware krachttrainingen.

SBD knows best :)

Laatst bewerkt:

Meer squatten

semi srs, zo strak zitten ze dus wel.

Het blijven sleeves he, met wraps is het veel erger..Ik heb geen blauwe plekken van de sleeves en zal ook niet echt achteruit gaan in knie gezondheid.

Aanvulling:

SBD knows best :)

Ik ga gewoon voor normale fit, maar misschien een maatje kleiner aangezien ik in de cut zit. Alhoewel hoeveel vet kan er van je kniegewricht af gaan.

Wat vond je trouwens van me squat tov eerdere filmpjes op de vorige pagina Daniel?

Leuk lijntje erbij in onderarm :D
2my90dk.png

Hnng lekker squats vanavond zin in. Denk 5x5 of 7x3.

Ik ga gewoon voor normale fit, maar misschien een maatje kleiner aangezien ik in de cut zit. Alhoewel hoeveel vet kan er van je kniegewricht af gaan.

Wat vond je trouwens van me squat tov eerdere filmpjes op de vorige pagina Daniel?

van je knie gewricht zal weinig vet afgaan, wel van je quads enzo natuurlijk

die eerste set low bar squats zag er best prima uit. 2e was idd minder en je rug bolde daar wel veel. Hoe zit het met je knieen, duw je die naar buiten? Lastig te zien vanuit deze hoek

Leuk lijntje erbij in onderarm :D
2my90dk.png

Hnng lekker squats vanavond zin in. Denk 5x5 of 7x3.

roken is dodelijk

gr meaantje

van je knie gewricht zal weinig vet afgaan, wel van je quads enzo natuurlijk

die eerste set low bar squats zag er best prima uit. 2e was idd minder en je rug bolde daar wel veel. Hoe zit het met je knieen, duw je die naar buiten? Lastig te zien vanuit deze hoek
Knieën gaan mooi inline met m'n tenen. Knieën caven ook niet naar binnen op hoger gewicht. Druk ze wel naar buiten ja.

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

squats
beetje foamroll en stretch. Helpt echt goed, voel me stuk flexibeler.
6x20kg
6x20kg
4x40kg
3x50kg
1x60kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg

rack pull
6x60kg
5x100kg
3x120kg
3x120kg
3x120kg

leg extension
extreem laag gewicht maar quads waren wel echt burning
15x32kg
13x40kg
15x40kg
heelveelx40kg
27x40kg

En nog een setje sumo dl.

Ahh, foamrollen

de eerste keer bijna huilen

nu nog steeds

Squats gaan wel echt de goede kant op bro, met dit tempo doe je binnen 1-2 maanden de hundi voor reps :D

je gaat lekker he remtoop !

---------- Post added at 22:02 ---------- Previous post was at 22:00 ----------

Ahh, foamrollen

nu nog steeds

Squats gaan wel echt de goede kant op bro, met dit tempo doe je binnen 1-2 maanden de hundi voor reps :D

bij een van me eerste keren foam rollen was Satan aka DannyZ zich kapot aan het lachen :( :(

nu werkt dat ding eigenlijk voor geen kloten meer, misschien maar eens met stuk pvc buis proberen :)

Ahh, foamrollen

nu nog steeds

Zo eentje in je link is het, hamstring en rug is wel te doen. Kuiten is echt janken. Quads nog niet echt geprobeerd. Moet wel zeggen dat squats zwaar waren vandaag. Maar techniek gains zijn ook prima gains.

je gaat lekker he remtoop !

---------- Post added at 22:02 ---------- Previous post was at 22:00 ----------

bij een van me eerste keren foam rollen was Satan aka DannyZ zich kapot aan het lachen :( :(

nu werkt dat ding eigenlijk voor geen kloten meer, misschien maar eens met stuk pvc buis proberen :)

Vooral komende zaterdag ga ik lekker bij Partyraiser :P

Zo eentje in je link is het, hamstring en rug is wel te doen. Kuiten is echt janken. Quads nog niet echt geprobeerd. Moet wel zeggen dat squats zwaar waren vandaag. Maar techniek gains zijn ook prima gains.

Vooral komende zaterdag ga ik lekker bij Partyraiser :P

hnnnnngg

quads doen voor mij het meeste pijn als ik foamroll, rest doet me niet echt meet wat :(

Oja ik zou ook een foto maken van je faparm :wanker:

:jk: flinke arm

Opzich wel lekker train gehad, en voor de eerste keer in m'n leven pomp in schouders gevoeld. Moet die 3d delts krijgen :cool:

ohp
1rm stond op 50kg na 1 keer falen.
banden stretch
10x20kg
6x30kg
2x40kg
5x47,5kgvpr
5x47,5kg
5x47,5kg eentje een push omdat negative ongecontroleerd was. Hele collarbone rood
5x47,5kg
5x47,5kg mini push sommige reps.
Volgende keer weer 47,5kg doen.

bench
Moet hier weer even inkomen.
x20kg
8x40kg
6x60kg
6x60kg
6x60kg
6x60kg

incline db
8x18kg
7x22kg
8x22kg
6x22kg

bor
grip andersom
12x50kg
12x50kg
10x50kg
10x50kg

seated lateral raise
fuaaark
15x8kg
12x8kg
12x 8kg dropset BW. Klinkt gay maar kreeg echt m'n handen niet meer omhoog.
15x8kg dropset bw
10x8kg dropset 6 4 2 bw
Wou m'n water van een verhoging pakken, deed srs pijn

4 setjes front raises superset curls. Lelijke form omdat side delts zo hard brandde.
Side delt zag er goed uit, die heb ik eigenlijk nog nooit zo gezien door hoog vp. Maar nu zag je mooi een ronding er uit komen.

Terug
Naar boven