Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe veel meten je knieën dan? Ik heb zelf mijn maat gekozen bij de tight fit tabel omdat ik dat fijner vindt, maar omdoen is al een hele klus, maar dat is even wennen denk ik, zodra ze aan zijn zit het goed.

Hoe veel meten je knieën dan? Ik heb zelf mijn maat gekozen bij de tight fit tabel omdat ik dat fijner vindt, maar omdoen is al een hele klus, maar dat is even wennen denk ik, zodra ze aan zijn zit het goed.
ik weet niet of het goed is om in tight fits te trainen. Zelf zou ik dat iig niemand aanraden. Tight fits gewoon als extra op wedstrijden
moet eens overnieuw meten maar echt extreem groot. tegen xxl aan![]()
met van die tight fits geld hetzelfde als met knee wraps, het ontlast de knie (pezen etc in je knie). Wat niet goed is voor algehele knie gezondheid en je word dus afhanklijk van je wraps.
wat zijn de voordelen er van?
Het 'Torque' design verspreidt de spanning op de naad tijdens diepe kniebuigingen, waardoor er verbeterde ondersteuning en prestaties zijn tijdens zware krachttrainingen.

met van die tight fits geld hetzelfde als met knee wraps, het ontlast de knie (pezen etc in je knie). Wat niet goed is voor algehele knie gezondheid en je word dus afhanklijk van je wraps.
wat zijn de voordelen er van?
Meer squatten
semi srs, zo strak zitten ze dus wel.
Het blijven sleeves he, met wraps is het veel erger..Ik heb geen blauwe plekken van de sleeves en zal ook niet echt achteruit gaan in knie gezondheid.
Aanvulling:
SBD knows best![]()
Ik ga gewoon voor normale fit, maar misschien een maatje kleiner aangezien ik in de cut zit. Alhoewel hoeveel vet kan er van je kniegewricht af gaan.
Wat vond je trouwens van me squat tov eerdere filmpjes op de vorige pagina Daniel?
Leuk lijntje erbij in onderarm
![]()
Hnng lekker squats vanavond zin in. Denk 5x5 of 7x3.
Knieën gaan mooi inline met m'n tenen. Knieën caven ook niet naar binnen op hoger gewicht. Druk ze wel naar buiten ja.van je knie gewricht zal weinig vet afgaan, wel van je quads enzo natuurlijk
die eerste set low bar squats zag er best prima uit. 2e was idd minder en je rug bolde daar wel veel. Hoe zit het met je knieen, duw je die naar buiten? Lastig te zien vanuit deze hoek
Ahh, foamrollen
de eerste keer bijna huilen
nu nog steeds
Squats gaan wel echt de goede kant op bro, met dit tempo doe je binnen 1-2 maanden de hundi voor reps![]()

nu werkt dat ding eigenlijk voor geen kloten meer, misschien maar eens met stuk pvc buis proberen![]()

Ahh, foamrollen
de eerste keer bijna huilen
nu nog steeds
Squats gaan wel echt de goede kant op bro, met dit tempo doe je binnen 1-2 maanden de hundi voor reps![]()
je gaat lekker he remtoop !
---------- Post added at 22:02 ---------- Previous post was at 22:00 ----------
bij een van me eerste keren foam rollen was Satan aka DannyZ zich kapot aan het lachen![]()
nu werkt dat ding eigenlijk voor geen kloten meer, misschien maar eens met stuk pvc buis proberen![]()

http://www.fitness-seller.nl/compact-vari-roller/
Koop zo'n soort foamroller, door het holle plastic blijft de vorm hetzelfde.![]()
Zo eentje in je link is het, hamstring en rug is wel te doen. Kuiten is echt janken. Quads nog niet echt geprobeerd. Moet wel zeggen dat squats zwaar waren vandaag. Maar techniek gains zijn ook prima gains.
Vooral komende zaterdag ga ik lekker bij Partyraiser![]()

Oja ik zou ook een foto maken van je faparm
flinke arm