MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
Komt knee travel niet omdat je niet lenig bent? Weet niet of het slecht is maar zolang jij je er goed bij voelt (en je knieën) lijkt het me geen drama. Beetje aan werken kan ook geen kwaad denk ik ???

knee travel vraagt ook veel van je enkel lenigheid hoor :p

Wekker gezet om te trainen rip. Op lege maag en alleen wat pre workout getraint. Zweete me kapot wat fucking irritant is, hoe moet ik leven als ik on tren ga??
Gewicht vannochtend op 95,5. -4,5+- sinds eind januari. Mag van mij wel wat sneller :o

flat db press
8x16kg
8x22kg
8x26kg
7x30kg
8x26kg
8x26kg

incline db fly
4x12x12kg

bb row
6x40kg
12x60kg met 10 sec rust bij de 5e rep. Riem schoot los lol
6x70kg pr te zwaar
6x60kg
6x60kg

bb shrug
12x60kg
12x80kg
12x80kg
12x80kg
12x80kg

closegrip bp
8x40kg
6x60kg
5x60kg
6x60kg zwaar..

v pulldown
12x90kg
12x106kg
8x106kg
8x106kg

db shoulder press
pomp reps niet lockout
10x14/16kg Ene hand 14 andere 16
10x16kg
10x16kg

lateral raise
12x8kg
12x8kg
12x8kg
15x8kg
Side delt begin nu mooi te komen. Voor de cut zag je helemaal niks geen schouder afscheiding tussen tricep en delt.

db curl
8x14kg
8x14kg
8x14kg

Toen wou ik superdude pic maken maar awkward guy kwam kleedkamer in :o

knee travel vraagt ook veel van je enkel lenigheid hoor :p

explain

Laatste tijd gaat trainen wat moeizaamer. Door de week ben ik altijd heel erg moe en als ik van school af kom heb ik altijd, maar dan ook altijd hoofdpijn. Dacht er aan om misschien naar de doctor te gaan en bloed te prikken. Iemand enig idee hoe dit met kosten zit?

Moe en geen zin, alles voelde ook stijf af..
squat
stretch
6x20kg
4x40kg
3x50kg
1x60kg
5x65kg
5x65kg
5x65kg
5x65kg
5x65kg zwaar..

rack pulls
leuke opmerking gekregen van gym eigenaar. "wij zijn geen powerlift gym, misschien moet je maar een andere gym opzoeken" Omdat ik de bar te hard liep klapperen volges hem lol..
6x60kg
5x90kg
3x110kg
3x110kg
3x110kg
1x130kg
wou hier al naar huis, geen puf meer
hamstring curl n leg extension
20x
15x
12x
10x
10x

Te groot kcal deficit?

Fatsoenlijk slapen misschien? Weet niet hoe dat zit bij jou maar dat is bij mij echt van grote invloed zodra ik mijn ritme verander...

Lekkere rackpulls btw ;)

Fatsoenlijk slapen misschien? Weet niet hoe dat zit bij jou maar dat is bij mij echt van grote invloed zodra ik mijn ritme verander...

Lekkere rackpulls btw ;)

Of ik nou 6 of 10 uur slaap per nacht. Als ik op de wekker wakker moet worden ben ik moe. Elke dag wil ik me weer ziek melden of skippen.

Rack pulls zijn nou ook niet echt bepaald goed voor een bar of voor het rack

Nogal logisch dat ze daar wat van zeggen

Na die rackpulls hoef je de barbell ook niet op de stang te laten vallen

@vermoeidheid/futloosheid: mss ff tijdelijk meer kh eten en kijken of het beter wordt?

Rack pulls zijn nou ook niet echt bepaald goed voor een bar of voor het rack

Nogal logisch dat ze daar wat van zeggen

Eerste setje legde ik ze vrij hard terug. 2e setje hoorde je haast geen geluid. Die guy is gewoon een f**got.

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Na die rackpulls hoef je de barbell ook niet op de stang te laten vallen

@vermoeidheid/futloosheid: mss ff tijdelijk meer kh eten en kijken of het beter wordt?

Dan ga ik moeten schrappen op protons, wat al nipt zit.

vetten? Is ook maar tijdelijk he, om te kijken of het beter wordt

Hoe zit het met caffeine?

Middagdutje kan geen kwaad though. En meer ritme in gaan slapen+opstaan vindt t lichaam altijd fijn.

Zelf ga ik nu een uur eerder slapen, en elke ochtend zet ik mijn wekker 5 minuten eerder zodat ik comfortabel telkens om 7 uur(of eerder) kan staan en toch genoeg slaap pak.

Terug
Naar boven