Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Slimpie toch? ;)

Man zit zo vol met vocht, kan wel 30 dagen zonder water in woestijn. Man man man 10L.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.744
Energie ok, heb een weekje vakantie daardoor is de motivatie er niet helemaal. Weinig ritme etc.

rdl
4x8x152,5kg ok maar mis wel beetje mmc op hogere gewichten

butterfly raise
4x10x13,5kg goor zwaar

chest press
3x12x74,5kg

leg extension
4x14x80kg

v grip pulldown
4x14x98kg

unilateral pushdown
10x29kg misload
12x24kg
2x15x18kg

unilateral rope pulls
4x12x29kg

unilateral cable wide shrug // db side raise // rope crunch
3x12x53kg // 3x15/20x6kg // 3x*x*
233780af0aff0ebf2a6a245a99da3947.png

voeding exclusief the usual
0da995e5e6370efce2e276ba577069ee.png

Als ik weer in werk ritme etc zit even kijken hoe het trainen gaat, anders wellicht kijken of ik kan switchen van skimma. Indien zo, ga ik wat meer bro trainen met een grote compound en de rest gewoon pompen voor de leef. Elke keer alles microloaden word ik een beetje moe van tbh.

Man zit zo vol met vocht, kan wel 30 dagen zonder water in woestijn. Man man man 10L.
wat?

Lekker chunky gast gaat goed man. Begint een serieuze rug te worden.

Goede rug inderdaad!:bow:

• #6.748
Ik lijk het bingen en buiten schema om eindelijk onder controle te hebben. De dropjes probeer ik ook maar van af te blijven want zo lekker zijn ze niet eens :emo: Tijd om weer even de draad goed op te pakken. Vandaag en morgen rustdag, dus ook volgens schema rustdag kcal. In plaats van twee kleinere rijstmaaltijden eens proberen wat een grote rijstmaaltijd doet wat betreft honger. Aangezien ik eigenlijk nooit echt vol zit.

Voeding vandaag, heb m'n eerste ma altijd nog niet op maar die zal rond 17:00 komen
6e1873603552e82c37f0d8c9313f5e82.png

Lekker chunky gast gaat goed man. Begint een serieuze rug te worden.

Thanks guys, begint inderdaad ergens op te lijken. Al mag het van mij part wel wat sneller met alle moeite die ik er in steek :emo:

Ik lijk het bingen en buiten schema om eindelijk onder controle te hebben. De dropjes probeer ik ook maar van af te blijven want zo lekker zijn ze niet eens :emo: Tijd om weer even de draad goed op te pakken. Vandaag en morgen rustdag, dus ook volgens schema rustdag kcal. In plaats van twee kleinere rijstmaaltijden eens proberen wat een grote rijstmaaltijd doet wat betreft honger. Aangezien ik eigenlijk nooit echt vol zit.

Voeding vandaag, heb m'n eerste ma altijd nog niet op maar die zal rond 17:00 komen
6e1873603552e82c37f0d8c9313f5e82.png

Thanks guys, begint inderdaad ergens op te lijken. Al mag het van mij part wel wat sneller met alle moeite die ik er in steek :emo:
Wat bij mij goed helpt tegen honger is een hele komkommer met wat aromat kruiden erover, is ongeveer 45-50kcal, al is geprobeerd?

• #6.751
Big ass rijst + veggie bowl was een goed idee denk ik, zit wel redelijk vol.

Dan steek je toch gewoon een naald in je reet? :D
Dan gaat het ook nog niet snel genoeg ;)
Wat bij mij goed helpt tegen honger is een hele komkommer met wat aromat kruiden erover, is ongeveer 45-50kcal, al is geprobeerd?
Deed wel vaak een halve komkommer door m'n avondeten bowl. Maar het is niet zo zeer honger, eerder cravings/verveling naar voedsel.

Lastig, en toch wel herkenbaar. Ik heb ongeacht wat en hoeveel ik eet ook altijd of snel weer honger. Hopelijk vind je er iets op..

Ik lees mee! We willen natuurlijk allemaal graag snel en veel gains..wat dat betreft is het echt een ondankbare kutsport..

• #6.753
Voeding vandaag exclusief 4/5 dropjes en echt mini stukje koek. Morgen weer werk, dus ritme en trainingen weer knallen.
b92ea272448206ceff9e5933085f1778.png

Lastig, en toch wel herkenbaar. Ik heb ongeacht wat en hoeveel ik eet ook altijd of snel weer honger. Hopelijk vind je er iets op..

Ik lees mee! We willen natuurlijk allemaal graag snel en veel gains..wat dat betreft is het echt een ondankbare kutsport..
Is gewoon een stukje mindset I guess. Net bijvoorbeeld 400g groente, 100g kipspies, halve hamburger, 100g zilvervliesrijst en 1,9L limonade op. Zit semi vol maar zou er nog prima heel wat achteraan kunnen stouwen.

• #6.754
Too much food whats new

bench
4x5x103,5kg pr

unilateral leg press
4x12x105kg pittig

1 arm cable row
2x14x30kg
2x14x24kg

overhead cable extension
3x15x47,5kg

bayesian side raise
3x16x12kg laatste dropset

alternating db curl
3x10x14kg laatste dropset

calf press
ipv calfjumps
5x14x86kg

Voeding vandaag exclusief 4/5 dropjes en echt mini stukje koek. Morgen weer werk, dus ritme en trainingen weer knallen.
b92ea272448206ceff9e5933085f1778.png

Is gewoon een stukje mindset I guess. Net bijvoorbeeld 400g groente, 100g kipspies, halve hamburger, 100g zilvervliesrijst en 1,9L limonade op. Zit semi vol maar zou er nog prima heel wat achteraan kunnen stouwen.
Verschil is wel dat je net uit een cut komt.. ben zelf daarna ook nooit echte 'vol'

Geen idee hoe het is met bulken bij jou?

• #6.756
Heel herkenbaar v.w.b. niet vol zitten en cravings. Wel erg knap dat je je eerste meal tot 17:00 uur uit weet te stellen.
Misschien dat je werkritme er voor zorgt dat je minder aan eten denkt. :D

Mooi PR trouwens op de Bench, maar ik vind die unilateral leg presses nog knapper. :thumbs:

Ik had dat ook en wou dat alles sneller ging, sprong van 3000 naar 3500 naar 4000 en verder. Eenmaal de 'supps' er uit waren zag ik pas wat voor een schade ik aangericht had:o denk dat het echt wel de moeite is om in kleine stapjes te springen tenzij je echt niet te veel geeft om bf (denk jij wel)

• #6.760
Of je dan wel vol zit bedoelde ik :o
Nope niet echt, maar met cutten heb je een duidelijk doel voor ogen. Dat is mijn probleem momenteel, maar goed aldoende leert men.
Heel herkenbaar v.w.b. niet vol zitten en cravings. Wel erg knap dat je je eerste meal tot 17:00 uur uit weet te stellen.
Misschien dat je werkritme er voor zorgt dat je minder aan eten denkt. :D

Mooi PR trouwens op de Bench, maar ik vind die unilateral leg presses nog knapper. :thumbs:
Is niet hele grote rom hoor op die leg press, ook is het pinweight ipv plate loaded. Maar thanks bartr
Ik had dat ook en wou dat alles sneller ging, sprong van 3000 naar 3500 naar 4000 en verder. Eenmaal de 'supps' er uit waren zag ik pas wat voor een schade ik aangericht had:o denk dat het echt wel de moeite is om in kleine stapjes te springen tenzij je echt niet te veel geeft om bf (denk jij wel)
:(

Terug
Naar boven