AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.761
Weinig zin om te loggen, moet nog steeds mezelf wat meer onder controlle krijgen. Wellicht van het nieuwe jaar RFL voor 4/6 weekjes volgen en dan bulk poging twee. Vandaag even in gym getraind waar ik voor het laatst exact 51 weken geleden was. Wel beeeeetje progress
bbfc7e10c7278b25e45d1e5df10d4614.png

Was je in heerenveen? Bekende spiegels

mooie wijdte en die bench is ook niet verkeerd

• #6.766
Elkaar net misgelopen gok ik ;) was rond 2 weer weg
Ah balen, ja het was je wel opgevallen als er zo'n jonge zyzz god als ik binnen kwam lopen.
mooie wijdte en die bench is ook niet verkeerd
Thanks gap, deze week staat 4x5x105kg op de planning. Tot donderdag wel freestyle trainingen want ik moet in andere gyms trainen ivm kerstshit. En pr in andere gym zonder m'n belt + wraps (ligt in eigen gym) is not doable.

Prima progressie gemaakt als ik kijk naar je foto’s! Mag je trots op wezen.
Heb je nog specifieke doelen voor het komende jaar? Lichaamsgewicht, kracht?

• #6.768
Prima progressie gemaakt als ik kijk naar je foto’s! Mag je trots op wezen.
Heb je nog specifieke doelen voor het komende jaar? Lichaamsgewicht, kracht?
Ben een beetje gestopt met echt hele concrete doelen stellen want ik lijk ze toch niet echt te halen. Voor nu gewoon droger en groter worden. 140kg bench zou ook wel leuk zijn.

Ben een beetje gestopt met echt hele concrete doelen stellen want ik lijk ze toch niet echt te halen. Voor nu gewoon droger en groter worden. 140kg bench zou ook wel leuk zijn.
Touch & go neem ik aan? Dat is wel een mooi langetermijn doel. Ach, zolang je maar plezier houdt in het trainen!

• #6.770
  • #6.771
Training beetje off schema want andere gyms ivm feestdagen. Wel pr op flat db press gehit
12x40kg
2x10x40kg

not bad, toen ik bij bell begon was m'n max 4x40, en dat in achterhoofd houden dat ik nooit flat db press doe.

Training beetje off schema want andere gyms ivm feestdagen. Wel pr op flat db press gehit
12x40kg
2x10x40kg

not bad, toen ik bij bell begon was m'n max 4x40, en dat in achterhoofd houden dat ik nooit flat db press doe.
Damn! Sterk man..was ik van de week al blij met die paar repjes 38kg..:eek!:

• #6.777
Dat wordt hem niet haha. Ik denk dat ik 1x50kg max kan. Maar goed, straks mini cut en daarna kijken of ik eens de 140kg bench kan aantikken. Would be niceeeee :D

Met 1x50 ga je geen 140 kunnen benchen lijkt mij. Wat is momenteel je pr op de bench?

Alhoewel ik wel denk dat je die vijftigers vaker kunt hitten ;)

• #6.779
Met 1x50 ga je geen 140 kunnen benchen lijkt mij. Wat is momenteel je pr op de bench?

Alhoewel ik wel denk dat je die vijftigers vaker kunt hitten ;)
1rm was 115, nu geen idee. Was ook niet een short term goal maar meer iets wat ik in 2019 wil gaan hitten.

Gaat mooi vooruit.
Oo hoeveel kcal bulk jij?

Terug
Naar boven