MuscleMeat

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.541
Lui hier die een arm dag in hun rotatie hebben? Zo ja, hoe pak je dat aan?

Ik train momenteel ppl maar ik red de tweede rotatie eigenlijk al nooit op. Ik zat te denken aan ub/lb/armen/lb/ub/rust/rust. Alleen ik vind het totaal aantal volume van een ub training altijd zo karig ogen, en om nou meer dan vier setjes per oefening te doen op borst/rug is ook vrij veel per oefening imo.

Extra arm dagje altijd chill. Ik doe er meestal kuiten bij.

Ga vanmiddag zelf ff dit proberen

Bijlagen

• 7F4E47DC-292C-4417-A874-674F7D0FBB26.png
    7F4E47DC-292C-4417-A874-674F7D0FBB26.png
    374,3 KB · Weergaven: 167
  • #7.543
Ik probeer 2x fullbody en als kan armen en schouders een derde keer. Die herstellen vrij snel en zit dan fb niet in de weg. Wel extra prikkel om te groeien.

• #7.545
Ik probeer 2x fullbody en als kan armen en schouders een derde keer. Die herstellen vrij snel en zit dan fb niet in de weg. Wel extra prikkel om te groeien.
Dat ik niet zo'n huge motherfucker ben weet ik ook wel, maar een compleet novice programma aanraden is ook iets te gek :emo:

Ik heb sinds mei twee keer per week armen gedaan en ze zijn zeker gegroeid en durf zelfs te zeggen dat ze niet meer achter lopen. Ik doe meestal 4 oefeningen voor triceps en 4 voor biceps in zo'n training.

• #7.547
Ik heb sinds mei twee keer per week armen gedaan en ze zijn zeker gegroeid en durf zelfs te zeggen dat ze niet meer achter lopen. Ik doe meestal 4 oefeningen voor triceps en 4 voor biceps in zo'n training.
Jij hanteert voor de rest een bro split toch? Heb daar ook over nazitten denken maar na twee a drie oefeningen vind ik het vaak wel mooi geweest, veel verder dan dat kan ik me niet pushen per bodypart.

Ik doe nu zelf sinds een tijdje;
Legs
Borst/schouders
Rug/rear delts
Armen
Rust of repeat

hiervoor altijd ppl gedaan en merkte dat ik armen altijd een beetje afraffelde, omdat alle energie er al uit was. Voor mij is dit nu wel een goede oplossing.

Jij hanteert voor de rest een bro split toch? Heb daar ook over nazitten denken maar na twee a drie oefeningen vind ik het vaak wel mooi geweest, veel verder dan dat kan ik me niet pushen per bodypart.
Klopt, meestal ongeveer 4-6 oefeningen per spiergroep. Training duurt dan ongeveer een uur.

• #7.550
Ik doe nu zelf sinds een tijdje;
Legs
Borst/schouders
Rug/rear delts
Armen
Rust of repeat

hiervoor altijd ppl gedaan en merkte dat ik armen altijd een beetje afraffelde, omdat alle energie er al uit was. Voor mij is dit nu wel een goede oplossing.
Klopt, meestal ongeveer 4-6 oefeningen per spiergroep. Training duurt dan ongeveer een uur.
Ja dan loop ik dus tegen het feit aan dat ik waarschijnlijk niet heel veel effectief volume draai doordat het na oefening 2 half half wordt. Maar wellicht moet ik het gewoon een keer de kans geven in de bulk. Ik heb nog nooit een brosplit gehanteerd. Enige nadeel is dan wel dat sterk worden op een bench ofzo moeilijker gaat door de lage frequency.

• #7.551
Ik ga het loggen weer een beetje oppakken als ik het niet snel zat word. Momenteel aan het reverse diëten op 2400+/- kcal. Dieet ziet er op werkdagen momenteel zo uit. Ik track elke dag dus soms worden grammen/toppings ala IIFYM afgewisseld. Bodyweight een gammele 79,2 vanochtend op 188cm.

1
Rijst
Groente (macaroni mix)
Sla
Kipspies
Random saus

2
Snack a jacks
Komkommer

3 pre
Rijst
Groente (macaroni mix)
MM kipdij/MM roasted kip
Random saus

4 post
Oats
Whey
Pindakaas
Appel

5 pre bed
500g kwark
2 rijstwafels pindakaas
2 rijstwafels kaas

2370kc exclusief paar dropjes
187p
259c
55f

Trainingsplit ben ik nog aan het uitwerken maar wil focus leggen op armen en delts. Ik ben erg gelimiteerd in hoe ik train doordat m’n l4 en l5 wervels scheef staan. Ik kan geen squats(zelfs hack niet), freeweight rows of welke form van hip hinge die de spine load doen. Zal veel chest supported en cable werk doen dus. Wordt waarschijnlijk ub/lb/armen/delts/chest&back. Verder hanteer ik vrij hoge intensitiet ala JP, al heb ik soms nog wel eens moeite om door die pijn/brand grens heen te gaan.

Alleen nog maar ub uitgewerkt dus die als eerste gedaan

Bench
110kg x 5,5,5,5

Chest supported cable tbar
Beetje emulatie van een normale tbar met straight bar waar ik d-handles aan vast maak.
59kg+2,5(macro bovenop cable) x 8,8,8,8

Laying cuff raise
14kg+3,75 x 12,12,10,10

Chest supported unilateral pulldown
Veel chiller dan reguliere pulldown, meer in lijn met je lat.
55kg x 9,9
41kg x 12

Nautilus chest press
57kg+3,75 x 10,10

Alternating db curl // overhead extension

F1E3A98C-C12B-4200-8B9F-E0BFDA16A943.jpeg

Xxx

Holy shit ben je maar 79kg?

Dikke rug, flink vooruit gegaan!

• #7.557
  • #7.558
Bodyweight 100g minder dan gister, tempting om kcal al op te schroeven maar ik kijk het nog even aan. Plan is wel om goed wat maanden in een surplus te zitten dus beter van niet. Legs vandaag, keek er tegen op want vind benen trainen momenteel sowieso geen donder aan en niet zo lang geslapen. Merkte het direct in honger de gehele dag en lage energielevels. Ondanks dat prima train gehad, uurtje en tien minuten overgedaan.

Leg press
Kut horizontale, maar geen alternatief in de gym. Aantal weken geleden form hier helemaal op gereset en zo'n groot mogelijke ROM en voeten laag.
156kg x 11,10,12,8

Bulgarian split squat
30kg x 10.10,10 qua kracht te doen, conditie niet. Kreeg de opmerking of ik niet uitkeek dat de veins open barstte in m'n benen dus met de leanness zit het nog wel goed. :D

Hyperextension
bw x 15,15,15 meer rehab dan echt laden hier.

Leg extension
50kg x 10,9
43kg x 12

Seated hamstring curl
43kg x 11,12
36kg x 14

Kuiten gooi ik bij armen of schouders zodat deze training niet zo lang duurt.

+/-voeding vandaag
1598376379295.png

Vaker loggen jij kleine.

Terug
Naar boven