Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Zijn libido moet weer een beetje op gang komen na de cut. Ik help hem daar graag bij
giphy.gif

• Sad
Waarderingen: Onit
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.567
Oh ik zorg wel dat dat op gang komt hoor. ;)

• Love
Waarderingen: Onit
  • #7.568
Eerste armdag in maaanden, nog beetje uitvogelen hoe en wat. Gewichten zijn uiteraard niet echt veel zeggend, maar goed.

Seated incline cable curl
30kg 10,11,11,10

Dumbell overhead extension
14kg x 10,10,10,10

D handle cable curl
36kg x 13,13,12

Long rope pushdown
27kg x 14,13,12

Seated smith unilateral calf raise
Kan geen staand doen ivm rug en unilateraal want de ene is veel groter.
90kg x 14,12,10
80kg x 15

Hammer curl // Rope overhead extension

Verder geen preacher of dip machine, of überhaupt iets voor handen dus moet een beetje creatief zijn.

• #7.569
Zes keer getraind deze week, iets wat ik volgens mij al een jaar niet meer heb gedaan. Borst/rug opgesplitst in een losse rug en borst sessie. Donderdag (schouders) en vandaag (borst) in een andere gym getraind dus op een dumbell/barbell compound oefening niks bijgehouden want dat heeft toch geen nut met verschillende katrollen ed.

Donderdag schouders, eerste keer in m'n leven ook dat ik een aparte schouder dag heb gehad en tevens ook de eerste keer dat ik daar ooit spierpijn had
Db shoulder press
30kg x 8,8 opmerkelijk want in mijn eigen gym zat ik op 26kg x 12,12,9 @RPe 9,5/10. Dus of, de calorien werken, of deze gym heeft lichtere dumbells.

Face pull
Upright row
Cuff side/yraise
Front raise
Side raise // cable crunch

Rug
Chest supported cable/tbar row
68kg x 8,8,8

Pulldown
36kg x 8,9 met d handles, maar kan dan geen goeie rom halen dus in het vervolg met reguliere pulldown bar
36kg x 14 reguliere bar

Low row
Extra buitenom programmering
114kg x reps,reps,reps

Lat prayer // knee raise
Ook niet bijgehouden

Vandaag borst, in derde gym van de week
Bench
90kg x 7,7,7

Incline db press
Hoor hier dips te doen maar was geen dipbelt in deze gym
30kg x 8,8,8

Bayesian fly
Incline chest press machine
Unilateral cable shrug // db side raise

Gewicht gemiddeld is lager dan vorige week ondanks ik op veel meer eet, volgende week iets omhoog dus. Shape is wel echt mokerhard. Grainy as f**k en vol met glycogeen. Heb echt het idee dat er al een paar cm bij m'n armen op is. :roflol:

• #7.570
Gehele week iets hoger dan geplande 2400 op MFP, gister 400g m&m's gegeten. Guess we gon up the kcal. Doel is vooralsnog niet om te bulken, maar meer m'n onderhoud wat te op te krikken voorgaande ik ga bulken. Week 110 ben ik begonnen met reversen.
1598787818654.png

• #7.571
80,2 vanochtend maar gister vrij veel gegeten dus zal deels vocht zijn, kcals geupped naar rond de 2600. Had de hele dag echt fucking veel zin in de gym, stond een pittige sessie gepland dus dat kwam goed uit. Wel nog spierpijn in borst, not sure of het zo verstandig was om zaterdag borst te trainen voor de ub van vandaag.

Bench
4x112,5kg fucking kut, ik hoor dit gewicht gewoon te kunnen pressen. :(
3x5x110

Cable chest supported row
64kg x 8 te ez
68kg x 8,8,8

Cable laying cuff raise
14+3,75kg x 15,14,12,12

Cable chest suported pulldown
55kg x 10.10
41kg x 13 5s stretch

Nautilus vertical chest press
64kg x 12,10

Alternating db curl // db overhead extension

Jammer van de bench, maar voor de rest overal reps en kilo's er bij. 1 uur en 50 min over gedaan, erg lang voor mijn doen. Maar met hoge intensiteit komt lange rusttijd I guess.
Voeding, alleen meal 5 wordt nog anders want de kaas is op geloof ik.
1598897446790.png

• #7.572
Hm blijkbaar was m'n 5rm 112,5kg, dacht een stuk hoger dus zo erg is het niet voor uit een cut en bijna een jaar lang niet consistent gebonkst te hebben

Ziet er wel bruut uit met zoveel schijven.

Jeff Cavaliere fake weights checkin in

• #7.576
Slechte nacht gehad, constant lucide dromen waardoor ik meer uitgeput dan uitgerust wakker word. :emo: Jammer genoeg ook nog LB vandaag en mijn schema laadt het niet toe om dagen te verschuiven dus het moest maar gebeuren

Nautilus leg press
164kg x 12,12,10,13 dikke prima. Zes meer totale reps en een pin omhoog.

Bulgarian split squat
Iemand deed met me mee, ook wel eens leuk in plaats van elke training autistisch met m'n koptelefoon op, word je net wat harder gepusht.
3x10x32,5kg pr dead city

Hamstring curl
Ondertussen wat cable crunch en side ab cable twist geval oefening dinges.
43kg x 16,13. 7 meer reps, volgende keer verhogen
16x36kg idem.

Leg extension
50kg x 12,12. +4
43kg x 14. +2

Hyperextension
20xbw
3x*x5kg

Op papier lijkt het een training van niks maar echt strompelend te gym uit, anderhalf uur bezig geweest. Kuiten weer bij armen morgen of schouders donderdag.
En voeding, zou eigenlijk iets meer gevarieerde vet bronnen moeten pakken. Maar die komen wel wanneer ik meer speelruimte qua kcal heb.
1598982796659.png

Laatst bewerkt:
Wat zijn lucide dromen nou weer :shrug: :o

Een lucide droom is een droom waarin de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt.

Een droom met non realistische verhalen die ik gewoon kan sturen en bewust van ben.
Deze shit overkomt mij helaas ook wel eens. Pittig wel. Hoelang het soms kan duren ook.

Terug
Naar boven