- Waardering
- 18.834
White supremacy.Het is en blijft geen n*ger. Ik herhaal, GEEN n*ger.
Wat wil je dat ik nog meer log?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
White supremacy.Het is en blijft geen n*ger. Ik herhaal, GEEN n*ger.
Wat wil je dat ik nog meer log?

Wanneer heb je je afgetrokken? Met links of rechts? Hoeveel ml sperma heb je geproduceerd hierbij?
In dat geval kan ik misschien ook wel een keer een interessante log starten...Wanneer heb je je afgetrokken? Met links of rechts? Hoeveel ml sperma heb je geproduceerd hierbij?

Wanneer heb je je afgetrokken? Met links of rechts? Hoeveel ml sperma heb je geproduceerd hierbij?
Zijn libido moet weer een beetje op gang komen na de cut. Ik help hem daar graag bij

Bumpers hangen altijd bij dit rack. Oude gebrokkelde 20kg platen liggen verderop, geen zin om te lopen.

Ah.
Jammer genoeg ook nog LB vandaag en mijn schema laadt het niet toe om dagen te verschuiven dus het moest maar gebeurenEen lucide droom is een droom waarin de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt.
Deze shit overkomt mij helaas ook wel eens. Pittig wel. Hoelang het soms kan duren ook.Een lucide droom is een droom waarin de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt.
Een droom met non realistische verhalen die ik gewoon kan sturen en bewust van ben.
Een lucide droom is een droom waarin de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt.
Een droom met non realistische verhalen die ik gewoon kan sturen en bewust van ben.
.