AndroidHealthClinic

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.582
Wow das wel heel ziek :o.

Vind je die ervaring juist naar of ...?
Nee, het is best tof eigenlijk. Vooral omdat er personages en verhalen afspelen waar ik in normale toestand nooit over na zou denken. Gedurende dag vordert ben ik alles alweer vergeten tho. Het enige probleem is is dat de dromen zo realistisch zijn dat ik dus constant het idee heb wakker te zijn en daardoor moe wakker word. Maar goed, on dromenland nu xx.

• #7.583
Weer een kort nachtje maar ondanks dat prima energie. Arm dag vandaag, overal gewicht erbij en geplust in reps. Arm dagje bevalt me wel. Het liefst zou ik nog een barbell curl erin gooien maar dat trekt m'n rug niet helaas. Moet wel uitkijken dat m'n triceps niet te fatigued worden voor delts morgen en borst overmorgen.

Seated incline cable curl
Erg chille oefening, vooral in de lengte positie een enorme stretch dat na je warming up al zorgt voor een goeie pomp
1599068471734.png
36kg x 10,10,10
30kg x 13

Db overhead extension
Wat steken in rechter elleboog, niks ergs maar even in de gaten houden.
14kg x 12
m'n 14kg dumbells werden gejat dus moest maar verhogen.
16kg x 8,8
10kg x 20

D handle cable curl
41kg x 14,13,13

Long (dubbele) rope pushdown
27+2,5kg x 13,13,12

Seated unilat smith calf raise
85kg x 13,12,12,12

Hammer curl
pyramide met laatste dropset

Cable overhead extension
Idem

Uurtje en 20 min.
Voeding vandaag, kwark vervangen voor wat anders want ik word gek van drie keer per nacht naar de wc.
1599068292709.png

Hoe kan je hier een uur en twintig minuten over doen? Trage hond haha

• #7.587
Misschien een optie om het seated te doen? Of staand maar leunen tegen een muur ofzo?
Check de eerste spoiler, een seated curl in de cable. Tegen de muur zou inderdaad wel een optie zijn ja. Eerst deze drie oefeningen maar tot het maximale uitmelken tot ik intensiteit of reps begin in te leveren, dan deloaden en opnieuw of een andere curl variant erin. Maar heb er wel vertrouwen in dat ik een aardige tijd met deze oefeningsselectie kan blijven laden.

• #7.591
Ohp
Wou met side raise beginnen maar kabels bezet. Zeker 1 a 2 jaar geleden dat ik voor het laatst ohp heb gedaan dus geen idee wat voor gewicht ik moest doen. Hier niet balls to the walls maar net zoals bench gewoon nette reps en blijven laden
5x50kg ez
3x5x55kg pr, prima dit skimma starten met pr. Op dit gewicht liep ik destijds constant vast. Toen was ook met belt en wraps en nu niks.

Cable upright row
46+3,75kg x 15,16,15,16

Face pull
41+2,5kg x 12,11,12,12

Laying cuff side raise
14+12,5kg x 15,15,14,17

Frontraise // side raise

Niet zoveel zin, maar weekend nu dus all good.

Heeft wat weg van de Bayesian cable curl, alleen dan zittend. Chille oefening inederdaad!
Jup, kost ook minder tijd omdat je niet om en om hoeft te doen.

• #7.592
Borst rug vandaag. Nog steeds spierpijn in borst dus als dit aanhoudt wellicht volume iets verlagen, alhoewel ik helemaal niet zo'n hoge volume hanteer. Vrij weinig energie, heb op donderdag altijd weekend dus slaap vrijdag uit wat resulteert in wat mindere energie vaak

Bench
3x7x92,5kg easy, het idee is hier dan ook niet gore intensiteit maar gewoon rustig bouwen en sterk worden. Zie dat ik m'n elleboog wel vrij veel flare, maar opzich is dat niet zo erg denk ik want nog nooit schouderpijn gehad tijdens het benchen.

Chest supported cable row
68+2,5kg x 12,10,12 2e setje weet ik niet zeker want vergeten te tellen.

Dips
Een werksetje minder want spierpijn
10xbw
20kg x 12,10 pr

Lat prayer
41kg x 11,10,10,8

Cable flyes
2 werksetjes

Unilateral pulldown
3 werksetjes
1599235422501.png

Rood is einde cut, ik laat kcal volgende week nog even op hetzelfde want heb geen haast.
1599235339693.png

Laatst bewerkt:
Heb je zo'n lat prayer machine of doe je ze met kabels?

• #7.594
Bedoelde de pullover indd

hoi train je nog

gr

Terug
Naar boven